CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 203 nous positius i cap mort

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 203 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 395.761 persones. Per províncies, 30 a Castelló (41.100 en total); 42 a Alacant (148.179 en total); i 131 a València, (206.481 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 142 persones ingressades: 27 a la província de Castelló, 5 pacients en UCI; 31 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 84 a la província de València, 16 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 291 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 397.818 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.573 a Castelló, 148.493 a Alacant i 207.695 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

A més, no s’ha registrat cap defunció per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.441: 805 a la província de Castelló, 2.840 en la d’Alacant i 3.796 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.969 casos actius, la qual cosa suposa un 0,48% del total de positius.

Vacunació

La Comunitat Valenciana ha administrat ja 3.032.762 dosis de la vacuna contra la Covid-19 des que es va iniciar el procés de vacunació el mes de desembre passat. En total de 2.051.142 persones compten ja amb una dosi de la vacuna en la Comunitat Valenciana. Al mateix temps, amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.067.153 persones. Per províncies: 131.748 a Castelló, 388.332 a Alacant i 547.073 a València.

Últimes notícies

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.

Morant acusa PP, Vox i Junts de bloquejar els decrets d’habitatge i de “no tindre sentiments”

La ministra Diana Morant critica que PP, Vox i Junts hagen derogat al Congrés dos decrets llei sobre habitatge i els acusa de no representar els interessos del carrer. Pilar Bernabé assegura que, davant el bloqueig de la dreta, els socialistes continuaran impulsant polítiques d’habitatge.

El Fòrum de Compra Pública de València reclama canvis per blindar una alimentació saludable

El Fòrum Internacional de Compra Pública Alimentària de València ha exigit més voluntat política, recursos i canvis normatius per convertir la compra d’aliments en una política pública estable que done suport a l’agricultura familiar i millore l’alimentació ciutadana.