Anselmi destaca que el Celta obliga l’Elx a pensar i a ser pacient

Martín Anselmi, entrenador argentí de l’Elx, ha assegurat este dijous que el Celta de Vigo és un dels rivals que més li agraden perquè, al seu juí, ‘és dels que desafia els entrenadors’ i obliga l’equip il·licità a pensar cada jugada.

‘És un rival que ens obliga a tindre solucions a cada ratet perquè proposen canvis i juguen al mateix que nosaltres’, ha explicat l’argentí. Anselmi ha remarcat que compartix amb Claudio Giráldez, tècnic del Celta, ‘certa sensibilitat futbolística’ i una idea semblant sobre com entendre el joc.

L’entrenador de l’Elx ha elogiat l’estil del conjunt gallec. ‘Juguen molt bé al futbol i ho venen demostrant. Saben cuidar la pilota, atacar i defenen molt bé’, ha detallat. Segons ha apuntat, este perfil de rival exigix màxima concentració durant els noranta minuts.

Treball aprofitat durant l’aturada

Anselmi ha indicat que l’Elx ha aprofitat l’aturada de la competició per a polir aspectes del seu joc i integrar millor les noves incorporacions en la dinàmica del vestidor. ‘Posàrem èmfasi en situacions del joc on sentíem que teníem més marge de millora, com defensar-nos amb la pilota i no perdre-la tan fàcil’, ha explicat el tècnic.

El preparador rosarí ha avançat què espera del partit davant el Celta. Segons ha dit, preveu un rival que tractarà de ‘proposar, cuidar la bola i botar a la pressió’. Davant d’això, ha demanat al seu equip que tinga ‘paciència’ i siga ‘intel·ligent’ a l’hora de gestionar cada fase del joc.

‘És un partit per a cometre pocs errors amb i sense el baló’, ha subratllat Anselmi. Per això, ha reclamat màxima atenció tant en la circulació de la pilota com en les vigilàncies defensives, ja que qualsevol desajust pot penalitzar davant un conjunt que sap traure profit de les errades del rival.

Orgull per la competitivitat de l’Elx

Més enllà del resultat, Anselmi s’ha mostrat especialment satisfet amb l’actitud de la plantilla en este inici de campionat. ‘Hem competit en tots els partits i hem sabut alçar-nos de marcadors contraris i d’expulsions’, ha recordat.

El tècnic ha remarcat que ‘és un orgull vore este equip perquè és dels que van sempre’, en al·lusió a la predisposició del grup per a competir fins a l’últim minut. Segons ha insistit, esta mentalitat ha sigut clau per a mantindre opcions en tots els encontres disputats fins ara.

Anselmi també ha expressat el desig de brindar a l’afició franjiverda la seua primera victòria com a local esta temporada, un objectiu que considera important tant a nivell anímic com per a reforçar la confiança en el treball diari.

El tècnic ha reiterat que la seua idea futbolística continua intacta respecte als seus inicis en les banquetes. ‘La meua idea està fonamentada en tindre la bola’, ha explicat. ‘Després, com vaig a tindre la bola depén dels jugadors que tinc i del rival, per això la idea va agafant matisos’, ha argumentat.

Finalment, Anselmi ha confessat que gaudix especialment amb el grup que dirigix. ‘Disfrute molt d’entrenar este planter. Veig un bon ànim i energia i això se sent i es transmet’, ha afirmat. ‘Em generen les millors sensacions. Entrenar este grup és un privilegi i molt fàcil’, ha conclòs l’entrenador de l’Elx.

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.