El zasca d’Isabel Pantoja a Kiko Rivera en la gran estrena de ‘Top Star’

Isabel Pantoja ha tornat del seu exili mediàtic per a fer front al seu pitjor enemic: Kiko Rivera. El que era fins fa uns mesos el xicotet de l’ànima ha posat un gran interés a destrossar la reputació de la seua mare. Però, la cantant té un contracte pendent amb Telecinco, i ha hagut de complir amb les seues condicions.

La periodista Gema López assegura que Isabel Pantoja no volia tornar a televisió. Segons va comptar en ‘Sálvame‘, serà jurat de ‘Top Star‘ perquè, en cas de negar-se a participar en este programa, hauria de pagar una elevada penalització.

Però, Isabel Pantoja ha desmentit esta notícia. Assegura estar encantada de reprendre la seua faceta artística, i té moltes ganes de començar a treballar de nou. En la presentació del concurs ja va tenir diverses topades amb la premsa. Encara així la mare d’Isa P. està d’allò més contenta d’estar en este programa de talents.

La cantant es va negar a respondre a qualsevol pregunta que no tingués a veure amb l’àmbit professional. Únicament va acceptar posar acompanyada dels seus companys, Risto Mejide i Danna Paola, i en tot moment es va mostrar molt distant amb tots els mitjans de comunicació.

La mare de Kiko Rivera està travessant un moment molt complicat. El seu fill li ha donat l’esquena i, per culpa del seu atreviment, ha començat a desconfiar de la resta de la seua família. Alguns tertulians de Jorge Javier Vázquez garanteixen que no es fia de la seua neboda, Anabel. Ho poguérem veure esta setmana al programa ‘Sálvame’.

Pel que sembla, té por que acabe venent els seus secrets a algun periodista, i no suporta que s’haja convertit en una de les grans protagonistes de Telecinco usant els seus cognoms en programes que li han fet tant de mal.

No obstant això, Anabel Pantoja continua donant la cara per la seua tia. No consent que ningú parle mal d’ella, i ha aplaudit el gran esforç que ha fet per reprendre la seua carrera artística. La cançonetista ha tornat a brillar gràcies a Mediaset, i ha aprofitat el seu minut de glòria per a enviar-li un missatge al seu fill major.

Este zasca de la Pantoja al seu fill Kiko ha sigut una burla?

‘Top Star’, el concurs on Isabel exerceix com a jurat, té un mecanisme molt senzill. Un grup de cantants demostren el seu talent damunt de l’escenari, i reben una quantitat de diners en funció de com hagen defensat l’actuació. El programa està presentat per Jesús Vázquez.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Telecinco.es (@telecincoes)

>
Una de les categories es diu ‘Mamà, vull ser artista‘. En esta secció, els participants pertanyen a famílies conegudes, i han d’aconseguir que el públic s’oblide dels seus cognoms. La filla de Raquel Revuelta, Mar Valdés, i Mikel Herzog Júnior, han estat alguns dels concursants que s’han atrevit a assumir el repte.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Telecinco.es (@telecincoes)

>
El polèmic Risto Mejide, que és un altre dels jutges del format, ha creat un vincle molt especial amb la cantant Isabel Pantoja. Des que van començar els enregistraments, el publicista ha estat al costat de la cantant. I fins i tot, ha publicat una fotografia amb ella en el seu compte d’Instagram.

Tenen bastant confiança. Així que, Mejide li ha preguntat a la seua nova amiga: «Tu creus que el talent s’hereta?». Al que l’artista ha respost molt categòrica: «no». «No hi ha més paraules, senyoria», afegeix Risto per a alleujar tensió a la situació que el mateix havia creat.

Les paraules d’Isabel li poden haver assegut bastant malament al seu fill. Recordem que, en un primer moment va usar els seus cognoms per a treballar com a DJ. Però, quan va reunir la confiança suficient, va provar sort com a cantant.

Fa uns anys, Telecinco va demostrar que el fill de Paquirri tenia moltes cadències musicals. La cadena va emetre un reportatge on es podia escoltar la seua veritable veu, sense retocs. I, gran part del públic, es va sentir estafat per ell. Haurà ressuscitat la cançonetista el capítol més vergonyós de la vida de Kiko?

 

 

Últimes notícies

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.

Una tromba d’aigua descarrega 97 l/m² en només una hora a Alzira

Una tempesta torrencial ha deixat fins a 143 l/m² en quatre hores a Alzira, amb quasi 97 litres caiguts en només una hora, segons Avamet. No s’han registrat incidències, però es manté l’alerta taronja per pluges intenses a la província de València.

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.