26.6 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

Carlota Corredera amenaça de fer fora un col·laborador en directe: «O calles o te’n vas»

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’arribada de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ ha generat diverses opinions en els platós de televisió i consegüentment molts enfrontaments entre col·laboradors. Així doncs, podem trobar col·laboradors que defensen a capa i espasa a Rocío Carrasco i altres que decideixen remar en contra i defensar a Antonio David Flores.

 

 

Carlota Corredera defensa a Rocío Carrasco

No és cap secret si diem que Carlota Corredera s’ha convertit en una de les persones que defensen a Carrasco sense pensar-s’ho. Per este motiu, és l’actual presentadora dels debats especials i, a més, acompanyarà Jorge Javier Vázquez en la presentació de l’entrevista que concedirà Rocío Carrasco dimecres pròxim.

Carlota sap que entre els seus col·laboradors hi ha gent que fa tot el possible per desacreditar el testimoni de Rocío Carrasco. Este és el cas del periodista i advocat Jesús Manuel Ruiz, que ha afirmat que el cas de Carrasco ha estat desestimat per un jutge, però la presentadora ha assegurat que s’estan esperant noves proves.

Tot i això, l’advocat ha volgut defensar el seu argument i ha iniciat una disputa amb Carlota Corredera. Però clar, Jesús Manuel no ha estat conscient que els presentadors sempre ixen guanyant, ja que és la màxima autoritat en un plató de televisió, sempre sota la supervisió del director o directora del programa.

 

Per tant, Carlota Corredera ha decidit utilitzar el seu poder i advertir a Jesús Manuel que si no callava i deixava de donar falses informacions, seria expulsat de plató. Així doncs, l’advocat ha abaixat el to i ha fet cas a la presentadora.

Especial de Rocío Carrasco

María Patiño i Kiko Matamoros han vist reduïdes les seues col·laboracions a ‘Sálvame’, mentre que altres col·laboradores com Laura Fa han augmentat les seues intervencions. L’expectativa és molt alta i s’espera molt de l’especial en directe amb Rocío Carrasco. De moment, només sabem que tindrà dos presentadors i que estos seran Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, però no s’han revelat els noms dels col·laboradors que estaran a plató.

S’ha rumorejat que l’especial no comptarà amb la col·laboració dels tertulians, però això posaria en el punt de mira als dos presentadors. Caldrà esperar per a veure com es durà a terme.

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.