Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Sant Valentí deixa un premi de 2.000 euros al mes en Manises amb el cupó de l’ONCE

 

El sorteig de l’ONCE d’este diumenge, dedicat a Sant Valentí, ha deixat un salari de 2.000 euros al mes en la localitat de Manises, en la comarca de l’Horta (València), segons ha informat l’entitat en un comunicat.

 

Enrique José González Mas és el venedor que ha repartit el cupó, premiat amb 2.000 euros al mes durant 10 anys, en el sorteig. Des del seu punt de venda, en el mercat municipal dels Pins ha mostrat la seua alegria per este gran premi: «Estic molt emocionat per haver repartit este premi a algun veí de Manises. Sent tots els dies l’afecte dels meus veïns i dels meus companys de treball. És el millor treball de la meua vida».

 

L’ONCE ha celebrat Sant Valentí amb el seu Cupó Cap de setmana d’este diumenge, 14 de febrer, amb una campanya de regals per al Dia dels Enamorats i l‘eslògan ‘L’amor sempre guanya’.

Últimes notícies

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.

Mazón tanca amb Indra un pla per a crear 1.000 ocupacions en 2026 en la Comunitat Valenciana

El Consell pacta amb Indra l'ampliació de la seua activitat estratègica i la creació de 1.000 ocupacions qualificades en 2026, amb focus en ciberseguretat i ús d'IA.