Mastodon
22.5 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Una dona amb coronavirus s’escapa de l’hospital de Castelló quan anava a ser ingressada

 

Este dilluns una dona ha escapat de l’Hospital General de Castelló després de què li comunicaren que era positiu en coronavirus. Els fets s’han produït quan la pacient estava esperant en una sala habilitada per als contagiats en Covid-19 i quan els metges van tornar, ella ja no estava.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, que com la pacient sabia que era positiu i no va demanar l’alta voluntària, l’hospital ho ha comunicat al departament de Salut Pública, per a que el cas passe a les seues mans. A demés, des del centre hospitalari també han recordat que els sanitaris no poden obligar a cap persona a ser hospitalitzada en contra de la seua voluntat.

 

No obstant això, el passat juliol es va aprovar una llei que establia com a «infracció greu a la llei l’incompliment del deure d’aïllament domiciliari acordat per l’autoritat sanitària competent de persones que siguen positius en Covid-19, sancionada amb una multa de 601 fins a 30.000 euros i que pot arribar fins a una quantitat acumulada de 300.000 euros».

Últimes notícies

Un gol en pròpia de Luiz Júnior amarga el retorn del Vila-real a la Champions

Un error del porter als quatre minuts va decidir l'estrena europea. Pepé va fregar l'empat de falta en el tram final davant un Tottenham que va saber guardar l'avantatge.

Luiz Junior regala el 1-0 al Tottenham al descans

Una fallada del porter brasiler en manejar un centre de Lucas Bergvall va acabar en gol en pròpia porta en el minut 4 i el Tottenham es va 1-0 al descans. El Vila-real queda obligat a remuntar després del colp inicial.

El Consell s’obri a la participació i a col·laborar amb la CHJ als parcs inundables

El Consell manté la invitació a les associacions per a dissenyar els parcs inundables en l'àrea de València i reclama treballar amb la CHJ. Diverses entitats donen suport a l'enfocament, mentres dos associacions de víctimes el rebutgen per falta de pressupost suficient.

Mor Robert Redford als 89 anys

La notícia confirma l'adeu a una figura central per a diverses generacions d'espectadors

Ayoze i Mikautadze lideren l’atac del Vila-real en el seu debut de Champions

El Vila-real debuta en la Lliga de Campions amb l'onze esperat i Ayoze Pérez al costat de George Mikautadze com a dupla ofensiva. El Tottenham respon amb un onze de tall ofensiu.

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.