27.7 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

La sorprenent nova amistat de Felip i Letícia: David Broncano

David Broncano no deixa de sorprendre a l’audiència de ‘La Resistencia’, programa que reunix cada dia milions d’espectadors, que seguixen les aventures de l’humorista i el seu equip, liderat per Ricardo Castella i Jorge Ponce.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Fins i tot els reis Felip VI i Letícia pareixen haver sucumbit a l’intel·ligent humor de Broncano, segons ell mateix va revelar el passat dimecres 10 de juny en el programa de ‘Movistar +’. El còmic estava entrevistant el biker nigerià Courage Adams, quan el convidat va confessar els seus problemes per a competir a nivell internacional perquè encara no té la nacionalitat espanyola tot i portar 20 anys en el país.

 

Broncano va confessar que va rebre una invitació del rei Felip VI i la reina Letizia

Broncano, sempre amb el seu humor habitual, va voler ajudar a Adams per a buscar-li una solució al seu problema, pensant en els contactes que té. El còmic i presentador de ‘La Resistencia’ va recordar en aquell moment que acabava de rebre una invitació de Casa Reial per a conéixer a Felip VI i Letícia.

 

 

«No sé si explicar-ho … m’han convidat, no puc dir ni quan ni a on, a un còctel amb els Reis d’Espanya. Esta vesprada m’han telefonat. Els Reis volen prendre alguna cosa amb mi. Hi va més gent, eh, no és només amb mi. La veritat és que no sabia què fer, però ara ja tinc un motiu, puc anar i deixar-los-ho caure», va confessar davant de la sorpresa dels espectadors.

 

Courage Adams també va dir que ell ja havia estat amb el rei Felip VI en Barcelona, durant la inauguració del Mobile World Congress. Finalment, el biker li va intentar explicar el seu problema, però finalment no va tindre decisió suficient per a parlar amb el Rei.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.