Es fa passar per policia per a estafar a un matrimoni en Benidorm

Imatge de diversos bitllets de 50 euros requisats pels Mossos d'Esquadra

L’home deixà al matrimoni en números rojos | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home per una presumpta estafa a un matrimoni d’avançada edat. L’ara detingut es va fer passar per policia per a accedir al seu compte bancari i buidar-lo.

 

El procediment de l’autor, segons els agents, va ser vigilar a la parella en el seu dia a dia fins que els va vore entrar en sa casa, quan els va sorprendre mostrant-los una placa. D’esta forma, amb l’excusa de què s’estaven produint robatoris en la zona, va conseguir entrar en la vivenda.

 

Una volta dins, va recórrer les habitacions per a comprovar que no els havien furtat res i, fent ús de tècniques emocionals, va conseguir fer-se amb la cartilla bancària de la parella i amb les claus d’accés. Hores més tard, les víctimes van comprovar que el seu compte es trobava en números rojos.

 

Amb diferents investigacions, els agents han conseguit identificar al presumpte estafador i procedir a la seua detenció, durant la que portava la placa falsa entre les seues pertinences. La Policia afirma que no és la primera volta que l’autor actuava d’esta manera amb persones majors. 

 

Des de la Policia Nacional s’oferix un compte de correu ‘protegealmayor@policia.es’ per a qualsevol dubte o consulta relacionada amb el col·lectiu de majors. Igualment, es recorden alguns consells de seguretat per a què quan es detecte la pèrdua d’una targeta, cartilla o document bancari, es denuncie o s’avise al banc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luís Castro admet que el Levante ha hagut de vendre Carlos Espí per necessitat econòmica

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que ni ell ni el club volien vendre Carlos Espí al Real Madrid, però admet que la delicada situació econòmica ha obligat a tancar l’operació i valora el mercat com a molt positiu.

Buonanotte ilusiona l’afició de l’Elche: “L’equip està per a més que la permanència”

Facundo Buonanotte s’ha presentat com a nou jugador de l’Elche cedit pel Brighton i assegura que l’equip pot aspirar a més que a salvar la categoria. L’argentí es veu llest per a debutar davant el Deportivo de La Coruña i destaca la unió del vestidor i el projecte del club.

Les atencions per danys oculars després de l’eclipsi pugen a 147 a la Comunitat

Els centres de salut i les urgències hospitalàries de la Comunitat Valenciana han atés 147 casos oftalmològics relacionats amb l’eclipsi solar total de dimecres, cap d’ells amb ingrés hospitalari.

Cauen a Soria i Borriana cinc detinguts per explotar sexualment dones vulnerables

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que captava dones sud-americanes vulnerables per explotar-les sexualment en prostíbuls de Soria i Borriana. Els acusats usaven contractes de lloguer, rituals de santeria i controls constants per sotmetre les víctimes.

L’ampliació d’Almaraz allarga fins a 2030 el tancament nuclear a Espanya

El Govern ha autoritzat que la central nuclear d’Almaraz continue operant fins al 8 de juny de 2030, fet que obliga a retocar el calendari de tancament escalonat però manté 2035 com a data final del parc nuclear espanyol.

Vuit detinguts per una brutal baralla amb ganivets i destrals en un parc de València

La Policia Nacional ha detingut huit hòmens per una violenta baralla amb ganivets, destrals i un atropellament en un parc del districte de Trànsits de València el passat 16 de juliol. Dos estan investigats per homicidi en grau de temptativa i un altre també per amenaces greus i robatori o furt d’ús de vehicle.

Més de 728.000 desplaçaments per carretera en la Comunitat este pont del 15 d’agost

La DGT preveu més de 728.000 viatges per carretera en la Comunitat Valenciana durant l’operació especial del pont del 15 d’agost i reclama màxima prudència al volant davant l’augment de víctimes mortals.

Roberto Bautista torna al futbol i marca dos gols un mes després de retirar-se del tenis

Roberto Bautista, retirat del tenis fa només un mes, s’ha estrenat amb Els Ibarsos marcant dos gols en un amistós contra el Morella. L’exnúmero u valencià del tenis recupera així la carrera futbolística que va abandonar amb 14 anys.