S’inventa que l’extorsionen per a robar 15.000 euros a la seua família en Vinaròs

Euros

Euros | Pixabay

 

La Guàrdia Civil ha detingut este divendres 31 de gener a un xic que, presumptament, havia enganyat a la seua família fent-los creure que estava sent extorsionat i amenaçat en la loclaitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). 

 

El xic, de 23 anys, li havia dit a la seua família que unes persones l’havien agredit i amenaçat en què els farien mal si no els ingressava quantitats de diners que anaven des dels 500 euros fins als 4.000 euros, segons informa ‘Las Provincias’.

 

S’ha comprat un cotxe i videojocs

Lluny de la realitat, el jove ho havia fingit tot per a comprar-se un cotxe i videojocs. La Guàrdia Civil va començar a treballar en este cas quan, des del passat 17 de gener, va rebre una denúncia d’un veí de la localitat de què feia temps que uns encaputxats estaven extorsionant-lo.

 

El detingut va explicar a la Guàrdia Civil que si no els ingressava els diners, farien mal a la seua família, i que l’obligaven a treure diners d’un compte familiar, una quantitat que al final arribava cap als 15.000 euros. A demés, els va dir que no ho havia denunciat abans per por.

 

Durant les declaracions, els agents van vore que l’acusat s’havia contradit en diferents ocasions, pel que es van posar a investigar i van vore que els diners els havia gastat el mateix denunciant per a comprar-se un cotxe i videojocs. Finalment, va acabar afirmant els fets i s’ha posat el cas a disposició del Jutjat de Guàrdia de Vinaròs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.