Noves incògnites en el cas de Marta Calvo, dos mesos després de la desaparició

Marta Calvo, desapareguda el 7 de novembre a Manuel (València)

Apareixen nous dubtes sobre la desaparició de Marta Calvo | Facebook (Marta Calvo)

 

El 7 de gener es complixen dos mesos de la desaparició de Marta Calvo, natural d’Estivella, el Camp de Morvedre (València), i encara continuen apareixent nous dubtes al voltant d’este cas. Ara ixen noves preguntes com, per exemple, si el principal sospitós podria ser un assassí en sèrie o si va faltar atenció i precaució en la investigació de la denúncia en les primeres hores.

 

Mentres continua la busca de les restes de la xica, que encara no s’han trobat, Jorge Ignacio P.J, l’home de 38 anys sospitós d’haver-la matat, continua en presó preventiva. L’últim que va saber la família de Marta Calvo és que la jove, el passat 7 de novembre, va anar al municipi de Manuel, la Ribera (València), perquè havia quedat amb ell. Dos dies després, la mare de la xica va anar a la casa de l’acusat, ja que era a on la va portar l’última comunicació que havia tingut amb la filla, a on no la va trobar.

 

A pesar de què la denúncia es va posar el dia 9 de novembre, no va ser fins a uns dies després, com informa la mateixa Guàrdia Civil, que no es va iniciar la busca de les restes de Marta Calvo. Un possible retard en les actuacions que podria estar provocat per una mala coordinació entre els cossos de seguretat, encara que este acte no ha sigut confirmat per fonts de la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana.

 

El sospitós, qui es va entregar a la policia el 4 de desembre, va declarar que la mort de Marta va ser un accident provocat per un consum excessiu de cocaïna. A este fet se suma l’aparició de nous casos relacionats amb introducció d’esta droga en els genitals de prostitutes.

 

I encara que el subdelegat del Govern, José Roberto González Cachorro, descarte que es puga parlar d’un assassí en sèrie, tres dones han denunciat a les forces de seguretat que van patir una situació pareguda a la de Marta Calvo. A demés, a estos se suma el cas d’una prostituta d’origen brasiler que va morir el passat abril en el barri de Russafa a mans de Jorge Ignacio P.J, un cas que el jutge ha tornat a obrir.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.