Màxima condemna per l’agressió sexual dels 3 jugadors de l’Arandina

 

Tres exjugadors de l’equip de l’Arandina CF, d’Aranda de Duero (Burgos, Castella i Lleó) han sigut acusats d’agredir sexualment a una menor. Per eixe delicte han sigut condemnats a 38 anys de presó, l’equivalent a la pena màxima existent actualment, entre 30  i 40 anys. De fet, entre els tres sumen un total de 144 anys per haver abusat d’una xica de 15 anys l’any 2017. 

 

Sumen 114 anys de presó

L’Audiència de Burgos ha imposat una pena de 38 anys de presó als acusats en el ‘cas Arandina’, per un delicte d’agressió sexual, amb accés carnal en forma bucal, a una menor de 15 anys, i una indemnització conjunta de 50.000 euros per danys morals, juntament amb la prohibició de comunicar-se amb la víctima i llibertat vigilada durant 10 anys. 

 

A més, la sentència indica existència d’intimidació ambiental pel fet d’haver actuat els tres acusats sobre la víctima, en el pis d’ells, amb la llum apagada i per sorpresa, sense que la xica poguera reaccionar, a causa de la diferència d’edat i complexió física dels acusats.

 

Sabien que era menor

Els fets van passar el 24 de novembre de 2017. La menor en aquell moment tenia 15 anys i va conéixer un dels jugadors de l’Arandina a través de les xarxes socials, creant certa amistat amb ell. Per això va anar al pis que els tres xics compartien en Aranda de Duero, a on en un primer moment només estava amb el seu amic, fins que els altres dos acusats van anar.

 

Va ser en eixe moment quan, segons va declarar ella mateixa, la van despullar i la van agarrar pels braços i el bescoll per a obligar-la a mantindr relacions sexuals. Després dels fets, la xica va estar uns quants dies en xoc i va acabar confessant a sa mare que «preferia sotmetre’s per a evitar mals majors». Tot i que els exjugadors de l’Arandina van negar els fets, acceptant només haver estat en el pis amb ella, van ser enviats a presó per risc de fuga, obstrucció a la instrucció i per a protegir la menor, tot i que van quedar en llibertat baix fiança amb ordre d’allunyament.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís aplaudix que Mazón declare davant la jutgessa per la gestió de la DANA de 2024

Compromís celebra que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024 i li recorda que està obligat a dir la veritat quan declare.

Debat en Les Corts per la Setmana Santa de Sagunt: tradició, igualtat i possible pèrdua de festa nacional

El PP defén compatibilitzar arrelament i inclusió en la Setmana Santa de Sagunt mentres PSPV i Compromís exigixen més fermesa per a garantir la igualtat de les dones en la confraria.

Compromís demana al Síndic de Comptes que investigue les irregularitats del bo comercie d’Alacant

Compromís defendrà en Les Corts una iniciativa perquè el Síndic de Comptes revise les presumptes irregularitats del bo comercie d'Alacant, mentres el PSPV reclama una comissió sobre els fons de Revolta.

El sol avança l’ambient de Setmana Santa i plena les platges d’Alacant

El sol i les temperatures suaus animen a molts veïns i visitants a gaudir ja de la platja del Postiguet i del passeig marítim a les portes de la Setmana Santa.

Mor una menor de 17 anys per meningitis a l’hospital de Dénia

Una jove de 17 anys ha mort per meningitis a l'hospital de Dénia després de ser traslladada en ambulància des d'una localitat de la Marina Alta. Sanitat ha activat el protocol de rastreig i quimioprofilaxi als contactes estrets.

El gelat europeu de l’any arriba a Alacant amb sabor de ricotta, mandarina i pistatxo

El nou gelat artesà Melody, triat sabor europeu de 2025 per la patronal de heladeros, combina ricotta cremosa, salsa de mandarina i cruixent de pistatxo i ja se servix a Alacant.

El Síndic de Greuges alerta d’una deriva institucional perillosa en Les Corts Valencianes

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts i d'una deriva institucional perillosa que, al seu juí, debilita les institucions estatutàries i afecta als drets de la ciutadania.

Hillsman fixa l’objectiu: guanyar la Copa de la Reina amb València Basket

Khaalia Hillsman afronta la Copa de la Reina amb València Basket amb l'objectiu declarat de guanyar el títol i convertir la decepció europea en un impuls competitiu.