20.5 C
València
Diumenge, 20 abril, 2025

Dubtes en la versió de l’assassinat de Marta Calvo

Jorge, el asesino de Marta, se ha entregado

Jorge, l’acusat, nega haver matat Marta Calvo | València Diari

 

Marta Calvo, la jove d’Estivella que va desparéixer el passat 7 de novembre, ja havia tingut una cita prèvia amb el sospitós del seu assassinat, Jorge Ignacio P.J. Segons la declaració de l’acusat, va conéixer a la jove a través d’una web de cites i van tindre un primer contacte dos setmanes abans de la desaparició en sa casa de Manuel, en la comarca de la Ribera (València).  

 

Va ser en esta segona cita quan va tindre lloc la mort de Marta, tal com ha avançat ‘Levante’. Durant l’interrogatori, ell va confessar que la nit de la desaparició de la xica va contactar amb la jove per a celebrar el seu aniversari en casa d’ell amb una festa amb sexe i drogues. De fet, l’acusat també va assegurar que ell no va matar a la víctima, sinó que va morir a causa d’una parada cardiorespiratòria pel consum de cocaïna.

 

A pesar d’això, i després dels últims registres en la casa de Manuel no s’ha trobat cap resta de substàncies, motiu pel que la policia dubta de la versió de Jorge P.J. A més, el xic de 37 anys va contar a les fonts policials que es va posar nerviós quan va vore la xica morta i que, en lloc de demanar ajuda, va trossejar el cos. I una volta trossejat el cos de Marta, Jorge P.J explicà que va tirar les restes en diferents contenidors de localitats com Silla i Carcaixent.

 

No obstant això, els investigadors creuen que l’acusat no diu la veritat perquè això podria retardar la trobada del cos de Calvo. En la seua versió, Jorge també va contar que es va amagar en diferents cases abandonades de la localitat de Carcaixent, en la mateixa comarca, però la policia dubta que estiga dient la veritat. És més, les fonts policials apunten que l’acusat podria haver-se quedat en alguna casa de companys seus, traficants de drogues, i que estaria encobrint-los, cosa per la que no estaria dient tota la veritat.

 

Hui es reprén la busca del cos de Marta,  a on la Guàrdia Civil es mourà fins a l’abocador de Dos Aguas per a vore si es troben allí les restes de la víctima que ha commocionat la societat valenciana a les portes de Nadal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Guàrdia Civil investiga la troballa del cadàver d’un home a Llíria

Un veí que anava a treballar ha localitzat el cos en una zona rural

Mor un ciclista i dos més resulten ferits en un atropellament múltiple a Calp

Un menor de 14 anys, traslladat a l’hospital amb una fractura de fèmur

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic