24.5 C
València
Diumenge, 8 juny, 2025

Mónica Naranjo incendia la xarxa amb les seues paraules sobre VOX

Mónica Naranjo a 'El Hormiguero'

Mónica Naranjo opina sobre VOX | GTRES

- Advertisement -Telegram València Diari

Mónica Naranjo es troba en plena promoció del seu nou àlbum ‘Renaissance’, amb el que commemora els seus 25 anys en la música. L’artista ha concedit una entrevista, a on, a banda de parlar del seu disc, també ha opinat sobre l’auge de VOX en les passades eleccions.

 

La cantant ha comentat a Europa Press el resultat de les eleccions, a on destaca la formació de Santiago Abascal que va conseguir 52 escons, pràcticament duplicant els 24 que va obtindre en abril. A causa d’això, han sorgit certes discrepàncies amb VOX i molt malestar en les xarxes socials. Un exemple el trobem en l’artista Rosalía que va piular en Twitter ‘Fuck VOX’. Mónica Naranjo també ha volgut parlar sobre este malestar i sobre les disputes que sorgixen entre els votants de VOX i els que no.

 

Mónica Naranjo respecta totes les postures

«Que tu i jo no estiguem d’acord no significa que no podem ser amics», va comentar Naranjo, ressaltant el fet que molts amics íntims seus han votat per VOX. «A mi m’encantaria poder assentar-me amb Abascal i poder parlar d’això», ha confessat l’artista creient que «eixiriem sent súper amics». El més important per a la cantant és que tot el món respecte tots els punts de vista. Estes declaracions han provocat moltíssimes crítiques en les xarxes socials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Home de 50 anys patix traumatisme espinal després d’accident en barranc a Marines

Un home de 50 anys va resultar amb traumatisme espinal i ferides al cap després de que el seu cotxe caiguera per un barranc a Marines, València. Va ser rescatat per bombers i traslladat a l'Hospital La Fe en helicòpter.

Home de 50 anys patix traumatisme espinal després de caure el seu cotxe a un barranc a Marines, València

Un home de 50 anys va resultar amb traumatisme espinal i ferides després de caure el seu cotxe a un barranc a Marines, València. Va ser rescatat per bombers i hospitalitzat en La Fe.

Les temperatures superen els 30 graus en múltiples punts de la Comunitat Valenciana amb rècord a Polinyà de Xúquer

Les temperatures superen els 30 graus en nombrosos municipis valencians, aconseguint els 33,3 graus a Polinyà de Xúquer. S'espera un ascens de les màximes per al dilluns, excepte a Alacant.

Dos hòmens resulten ferits després de la caiguda d’un arbre a Tavernes Blanques, València

La caiguda d'un arbre en l'avinguda Corts Valencianes de Tavernes Blanques deixa dos ferits que van ser traslladats a l'Hospital Clínic de València.

L’aeroport de Castelló aconseguix rècord al maig amb 33.196 passatgers, un augment del 30%

L'aeroport de Castelló va aconseguir al maig de 2025 el seu millor registre mensual amb 33.196 passatgers, un 30% més que al maig de 2024, i aposta per superar els 300.000 viatgers anuals.

Javier Tebes destaca el compromís de Peter Lim amb l’arribada de Ron Gourlay al València CF

El president de LaLiga, Javier Tebes, valora positivament la incorporació de Ron Gourlay com a conseller delegat de futbol al València CF, assenyalant que esta decisió reflectix el compromís continuat del propietari Peter Lim amb el club.

Carlos Mazón i el PP convoquen a Madrid una rebel·lió cívica contra la corrupció i en defensa de la democràcia

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana i líder del PP a la regió, va participar al costat d'Alberto Núñez Feijóo a Madrid en una massiva concentració contra la corrupció vinculada al Govern de Pedro Sánchez, defenent la justícia, la democràcia i la llei.

Desarticulen banda de tràfic de drogues a Gandia i Carlet amb 11 detinguts

La Policia Nacional desarticula un grup criminal dedicat al tràfic i distribució de drogues a Gandia i Carlet, amb la detenció d'onze persones i la confiscació de drogues i armes.