Dos anys de presó per abusar d’una xiqueta de 10 anys en València

El condemnat arreplegava a la víctima i a la seua neta de l’escola  | València Diari

 

Dos anys de presó per a l’home que va ser acusat d’abusos sexuals a una xiqueta de 10 anys, a qui arreplegava d’escola quan anava a per la seua néta de 6 anys en València. És la condemna interposada este dijous per la Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València, després de què ell mateix haja reconegut els fets en el juí.

 

Els fets es van produir en 2018 en casa del condemnat, després de recollir a les xiquetes del col·legi, a on es quedaven fins que el pare de l’amiga tornava de treballar, segons ha avançat el diari Levante-EMV. L’abús es va produir mentres les dos xiquetes estaven en casa i l’home aprofitava quan la víctima estava mirant la televisió en el sofà o el mòbil en el llit per a fer-li tocaments.

 

La Fiscalia demanava cinc anys de presó per a l’acusat, però en haver-se declarat culpable, la pena s’ha reduït fins als dos anys. D’altra banda, com que el condemnat no té antecedents, el Ministeri Fiscal es plantejava, fins i tot, suspendre la condemna, tot i que, havent d’ingressar 4.000 euros en concepte d’indemnització per a la víctima i sense poder cometre un altre delicte. L’acusat també té una ordre d’allunyament de 300 metres durant quatre anys i estarà en llibertat vigilada durant cinc

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

El Valencia afronta contra l Eldense el segon amistós de la pretemporada a Paterna

El Valencia disputa este dimecres a les 20.00 hores, a l Estadi Antonio Puchades de Paterna, el segon amistós de la pretemporada contra l Eldense, nou equip de Segona Divisió.

Investiguen com a crim masclista la mort d’una dona en una vivenda d’Almoradí

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 56 anys en una vivenda del centre d’Almoradí i ha detingut el seu marit, de 61 anys, com a sospitós.

A presó provisional un jove de 21 anys per una onada de robatoris en vivendes de Torrevieja

Un jutge ha acordat l’ingrés a presó provisional d’un jove de 21 anys, detingut per una onada de robatoris en vivendes de zones residencials del extraradi de Torrevieja.

Tanquen al bany dos platges d’El Puig per un abocament d’aigües fecals

L’Ajuntament d’El Puig ha tancat temporalment al bany les platges de Medicalia i Puig-Val després de detectar-se un abocament d’aigües fecals causat per la ruptura d’una canonada de sanejament.

L’ocupació turística puja un 4,3 % en juny a la Comunitat Valenciana amb 9.556 afiliats més

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al juny l’augment d’afiliació turística a Espanya, amb 9.556 treballadors més i un creixement del 4,3 %. A nivell estatal, el sector suma ja més de tres milions d’afiliats i representa el 13,7 % de l’ocupació total.

El primer mes d’estiu deixa 238 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des de 2015

El Sistema MoMo ha estimat 238 morts atribuïbles a la calor entre el 21 de juny i el 20 de juliol a la Comunitat Valenciana, el registre més alt des que hi ha dades (2015), amb especial impacte a la província d’Alacant.

Ferrán Torres fa història i bat tots els rècords valencians amb Espanya al Mundial 2026

Ferrán Torres, autor del gol decisiu en la final del Mundial 2026 davant l’Argentina, s’ha convertit en el futbolista valencià amb més partits, gols i fites assolides amb la selecció espanyola.

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.