2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

El pederasta que utilitzava el seu blog per contactar amb col·legis accepta 7 anys de presó per abús i corrupció de menors

El pederasta detingut a València i que usava un blog de recursos educatius per connectar amb col·legis i poder contactar després amb menors ha acceptat complir set anys i tres mesos de presó per un delicte continuat d'abús sexual i dos de corrupció de menors en un judici per conformitat celebrat en l'Audiència de València.

  

Així consta en una sentència de la secció cinquena de l'Audiència de València després d'una vista per conformitat en la qual el fiscal va rebaixar la seua petició inicial de condemna a sis anys de presó per un delicte continuat d'abús sexual, un any i tres mesos més per corrupció de menors —elaboració de material pornogràfic en el qual intervenen xiquets— i una multa de 720 euros per un altre de corrupció per possessió de material pornogràfic amb menors.

  

Va abusar d'un menor a qui feia classes particulars

  

Amb l'admissió dels fets per part de l'acusat, que assegurava ser estudiant de Magisteri, la sala ha declarat provat que en l'estiu de 2014 l'acusat, de 27 anys, feia classes particulars de reforç a un menor, a qui es portava al seu domicili i on va abusar d'ell en diverses ocasions, uns fets que van provocar en la víctima una seqüela psíquica greu. L'acusat ha indemnitzat als representants legals d'este primer menor amb la quantitat de 80.000 euros pel dany moral causat.

    

A més, l'acusat era titular d'un blog i a través d'esteinstrument i de Facebook gestionava fòrums i publicava articles sobre la gestió dels recursos educatius. Estos mitjans els utilitzava per connectar amb centres escolars, la qual cosa després li permetia contactar amb menors d'edat.

 

Vídeos de menors mantenint relacions sexuals amb majors

  

L'acusat realitzava fotografies a les menors amb el pretext de redactar els seus articles encara que quan es trobava tot sol amb elles prenia les imatges en roba interior o en vestit de bany. La sala considera que afectades per estos fets hi ha tres menors.

  

En el seu Dropbox personal tenia arxius en els quals apareixien menors d'edat mantenint relacions sexuals amb majors o altres xiquets. En subcarpetes i material informàtic es van localitzar nombrosos arxius i videos de pornografia infantil.

  

En haver demanat fiscal i defensa una sentència de conformitat i al no ser la pena sol·licitada superior a sis anys, la sala ha dictat sentència de conformitat amb els fets i la pena sol·licitada. A més de la presó, l'acusat estarà baix llibertat vigilada durant deu anys i queda inhabilitat per a la professió relacionada amb menors durant altres sis.

  

Igualment se li imposa la prohibició d'acostament als menors a una distància mínima de 300 metres i comunicar-se amb ells durant deu anys.

 

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.