12 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

El pederasta que utilitzava el seu blog per contactar amb col·legis accepta 7 anys de presó per abús i corrupció de menors

El pederasta detingut a València i que usava un blog de recursos educatius per connectar amb col·legis i poder contactar després amb menors ha acceptat complir set anys i tres mesos de presó per un delicte continuat d'abús sexual i dos de corrupció de menors en un judici per conformitat celebrat en l'Audiència de València.

  

Així consta en una sentència de la secció cinquena de l'Audiència de València després d'una vista per conformitat en la qual el fiscal va rebaixar la seua petició inicial de condemna a sis anys de presó per un delicte continuat d'abús sexual, un any i tres mesos més per corrupció de menors —elaboració de material pornogràfic en el qual intervenen xiquets— i una multa de 720 euros per un altre de corrupció per possessió de material pornogràfic amb menors.

  

Va abusar d'un menor a qui feia classes particulars

  

Amb l'admissió dels fets per part de l'acusat, que assegurava ser estudiant de Magisteri, la sala ha declarat provat que en l'estiu de 2014 l'acusat, de 27 anys, feia classes particulars de reforç a un menor, a qui es portava al seu domicili i on va abusar d'ell en diverses ocasions, uns fets que van provocar en la víctima una seqüela psíquica greu. L'acusat ha indemnitzat als representants legals d'este primer menor amb la quantitat de 80.000 euros pel dany moral causat.

    

A més, l'acusat era titular d'un blog i a través d'esteinstrument i de Facebook gestionava fòrums i publicava articles sobre la gestió dels recursos educatius. Estos mitjans els utilitzava per connectar amb centres escolars, la qual cosa després li permetia contactar amb menors d'edat.

 

Vídeos de menors mantenint relacions sexuals amb majors

  

L'acusat realitzava fotografies a les menors amb el pretext de redactar els seus articles encara que quan es trobava tot sol amb elles prenia les imatges en roba interior o en vestit de bany. La sala considera que afectades per estos fets hi ha tres menors.

  

En el seu Dropbox personal tenia arxius en els quals apareixien menors d'edat mantenint relacions sexuals amb majors o altres xiquets. En subcarpetes i material informàtic es van localitzar nombrosos arxius i videos de pornografia infantil.

  

En haver demanat fiscal i defensa una sentència de conformitat i al no ser la pena sol·licitada superior a sis anys, la sala ha dictat sentència de conformitat amb els fets i la pena sol·licitada. A més de la presó, l'acusat estarà baix llibertat vigilada durant deu anys i queda inhabilitat per a la professió relacionada amb menors durant altres sis.

  

Igualment se li imposa la prohibició d'acostament als menors a una distància mínima de 300 metres i comunicar-se amb ells durant deu anys.

 

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.