13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

El pederasta que utilitzava el seu blog per contactar amb col·legis accepta 7 anys de presó per abús i corrupció de menors

El pederasta detingut a València i que usava un blog de recursos educatius per connectar amb col·legis i poder contactar després amb menors ha acceptat complir set anys i tres mesos de presó per un delicte continuat d'abús sexual i dos de corrupció de menors en un judici per conformitat celebrat en l'Audiència de València.

  

Així consta en una sentència de la secció cinquena de l'Audiència de València després d'una vista per conformitat en la qual el fiscal va rebaixar la seua petició inicial de condemna a sis anys de presó per un delicte continuat d'abús sexual, un any i tres mesos més per corrupció de menors —elaboració de material pornogràfic en el qual intervenen xiquets— i una multa de 720 euros per un altre de corrupció per possessió de material pornogràfic amb menors.

  

Va abusar d'un menor a qui feia classes particulars

  

Amb l'admissió dels fets per part de l'acusat, que assegurava ser estudiant de Magisteri, la sala ha declarat provat que en l'estiu de 2014 l'acusat, de 27 anys, feia classes particulars de reforç a un menor, a qui es portava al seu domicili i on va abusar d'ell en diverses ocasions, uns fets que van provocar en la víctima una seqüela psíquica greu. L'acusat ha indemnitzat als representants legals d'este primer menor amb la quantitat de 80.000 euros pel dany moral causat.

    

A més, l'acusat era titular d'un blog i a través d'esteinstrument i de Facebook gestionava fòrums i publicava articles sobre la gestió dels recursos educatius. Estos mitjans els utilitzava per connectar amb centres escolars, la qual cosa després li permetia contactar amb menors d'edat.

 

Vídeos de menors mantenint relacions sexuals amb majors

  

L'acusat realitzava fotografies a les menors amb el pretext de redactar els seus articles encara que quan es trobava tot sol amb elles prenia les imatges en roba interior o en vestit de bany. La sala considera que afectades per estos fets hi ha tres menors.

  

En el seu Dropbox personal tenia arxius en els quals apareixien menors d'edat mantenint relacions sexuals amb majors o altres xiquets. En subcarpetes i material informàtic es van localitzar nombrosos arxius i videos de pornografia infantil.

  

En haver demanat fiscal i defensa una sentència de conformitat i al no ser la pena sol·licitada superior a sis anys, la sala ha dictat sentència de conformitat amb els fets i la pena sol·licitada. A més de la presó, l'acusat estarà baix llibertat vigilada durant deu anys i queda inhabilitat per a la professió relacionada amb menors durant altres sis.

  

Igualment se li imposa la prohibició d'acostament als menors a una distància mínima de 300 metres i comunicar-se amb ells durant deu anys.

 

Últimes notícies

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.