El pederasta que utilitzava el seu blog per contactar amb col·legis accepta 7 anys de presó per abús i corrupció de menors

El pederasta detingut a València i que usava un blog de recursos educatius per connectar amb col·legis i poder contactar després amb menors ha acceptat complir set anys i tres mesos de presó per un delicte continuat d'abús sexual i dos de corrupció de menors en un judici per conformitat celebrat en l'Audiència de València.

  

Així consta en una sentència de la secció cinquena de l'Audiència de València després d'una vista per conformitat en la qual el fiscal va rebaixar la seua petició inicial de condemna a sis anys de presó per un delicte continuat d'abús sexual, un any i tres mesos més per corrupció de menors —elaboració de material pornogràfic en el qual intervenen xiquets— i una multa de 720 euros per un altre de corrupció per possessió de material pornogràfic amb menors.

  

Va abusar d'un menor a qui feia classes particulars

  

Amb l'admissió dels fets per part de l'acusat, que assegurava ser estudiant de Magisteri, la sala ha declarat provat que en l'estiu de 2014 l'acusat, de 27 anys, feia classes particulars de reforç a un menor, a qui es portava al seu domicili i on va abusar d'ell en diverses ocasions, uns fets que van provocar en la víctima una seqüela psíquica greu. L'acusat ha indemnitzat als representants legals d'este primer menor amb la quantitat de 80.000 euros pel dany moral causat.

    

A més, l'acusat era titular d'un blog i a través d'esteinstrument i de Facebook gestionava fòrums i publicava articles sobre la gestió dels recursos educatius. Estos mitjans els utilitzava per connectar amb centres escolars, la qual cosa després li permetia contactar amb menors d'edat.

 

Vídeos de menors mantenint relacions sexuals amb majors

  

L'acusat realitzava fotografies a les menors amb el pretext de redactar els seus articles encara que quan es trobava tot sol amb elles prenia les imatges en roba interior o en vestit de bany. La sala considera que afectades per estos fets hi ha tres menors.

  

En el seu Dropbox personal tenia arxius en els quals apareixien menors d'edat mantenint relacions sexuals amb majors o altres xiquets. En subcarpetes i material informàtic es van localitzar nombrosos arxius i videos de pornografia infantil.

  

En haver demanat fiscal i defensa una sentència de conformitat i al no ser la pena sol·licitada superior a sis anys, la sala ha dictat sentència de conformitat amb els fets i la pena sol·licitada. A més de la presó, l'acusat estarà baix llibertat vigilada durant deu anys i queda inhabilitat per a la professió relacionada amb menors durant altres sis.

  

Igualment se li imposa la prohibició d'acostament als menors a una distància mínima de 300 metres i comunicar-se amb ells durant deu anys.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.

Alcoi inaugurarà l’11 de juny el museu de Camilo Sesto

L'Ajuntament inaugurarà l'11 de juny el museu de Camilo Sesto a Alcoi, amb més de 2.000 peces. El projecte, pròxim al milió d'euros, inclourà un holograma.

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.

73 agressions a metges en 2025 en la Comunitat Valenciana, 48 a la província de València

Els col·legis de metges van comptabilitzar 73 atacs a facultatius en la Comunitat en 2025, 48 a la província de València. La majoria va afectar metgesses i es va concentrar en Atenció Primària.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.

Vox demana no avançar esdeveniments sobre Mazón i respecte als jutges

Vox ha sostingut que la postura de la Fiscalia de no imputar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA i que la jutgessa seguisca amb la instrucció prova que no s'han d'anticipar conclusions. El síndic José María Llanos ha reclamat respecte als tribunals i a la presumpció d'innocència.

Les pluges deixen quasi 72 l/m² en quatre hores a Castalla i concentren les incidències a Alacant

Les precipitacions han deixat 71,8 l/m² en quatre hores a Castalla i han motivat deu actuacions dels bombers a la província d'Alacant, sense incidències a València.