Un xic li provoca un avortament a la seua nóvia de 15 anys per una pallissa

8M

El xic havia trencat diverses voltes l’ordre d’allunyament  | Angel Ullate

 

Una jove de 15 anys ha sigut agredida presumptament pel seu nóvio de 22 en el barri d’Orriols en València. No era la primera volta que el xic de nacionalitat romanesa maltractava la menor. Fa uns mesos, la xica va patir un avortament com a conseqüència de les pallisses del seu nóvio. Tot i això, la jove no va tallar la relació i van continuar vivint junts i, ara, torna a estar embarassada.

 

Fa només una setmana, l’agressor es va saltar l’ordre d’allunyament dictada pel Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València i tornà a agredir-la en el domicili que compartien, segons ha avançat el diari ‘Levante’. El xic ja ha sigut detingut per la Policia i està tancat en presó sense fiança, acusat de maltractaments, amenaces greus i trencament de l’ordre d’allunyament.

 

La Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional ja s’ha fet càrrec de la menor, que ha sigut valorada com a víctima de violència de gènere en «risc extrem». Els agents han tingut en compte l’agressivitat del detingut i les diverses voltes que s’ha saltat la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la víctima per a fer esta valoració. A més, ha sigut acusat d’un delicte d’amenaces greus per haver manifestat que la mataria quan isca de presó.

 

L’última pallissa es va produir el passat 12 d’agost quan els veïns van avisar a la Policia d’un possible cas de violència masclista. Segons els mateixos veïns, la mare de la menor va intentar intervindre perquè el nóvio deixara de pegar colps a la seua filla i acabà quedant-se inconscient en terra. Segons els veïns, «la seua família ho ha fet tot perquè s’allunye d’ell, perquè és molt agressiu, però la xiqueta està encapritxada».

 

Quan la Policia va arribar al lloc dels fets, l’agressor havia fugit. Finalment, eixa mateixa nit, una patrulla de la Policia el va acabar localitzant. El detingut se trobava molt prop del domicili, a on la Policia i una ambulància atenien a la menor, observant amagat entre uns cotxes.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Enganya una hostelera dAlacant amb un fals avís de tall de llum i li furta 2.480 euros

Un home de 52 anys ha sigut detingut a Alacant per fer-se passar per comercial elèctric i estafar 2.480 euros a una treballadora de lhostaleria amb un fals avís urgent de tall de subministrament elèctric.

Onze treballadors de Beniparrell, investigats per furtar més de 7.000 quilos de coure

La Guàrdia Civil ha investigat onze empleats d una empresa de manteniment elèctric de Beniparrell per sostraure i vendre més de 7.000 quilos de coure, valorats en 19.308 euros, en diversos municipis de la província de València.

L’onada de calor deixa avisos per temperatures extremes en huit autonomies

L’Aemet ha activat avisos per altes temperatures en huit comunitats autònomes, inclosa la Comunitat Valenciana, on també es preveuen tempestes fortes.

Rototom obri el reggae a la generació Z amb nous ritmes i més compromís social

El Rototom Sunsplash celebrarà del 16 al 22 d’agost la seua 31a edició a Benicàssim amb un cartell pensat per connectar amb la generació Z, més fusió de ritmes urbans i una potent agenda d’activisme social.

Aemet activa l’avís groc per tempestes i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per pluges, tempestes i possible granís a l’interior nord de Castelló, i per temperatures de fins a 38 graus en punts d’Alacant i València.

La regularització d’immigrants deixa un de cada huit nous afiliats a la Comunitat

La regularització extraordinària d’immigrants ha incorporat 262.475 persones a la Seguretat Social fins al 30 de juliol, de les quals el 12,1 % treballen a la Comunitat Valenciana, que és la quarta autonomia amb més nous afiliats.

El paro puja en 7.021 persones en juliol a la Comunitat Valenciana i arriba als 288.672 aturats

El paro ha augmentat en juliol en 7.021 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,49 % més que en juny, fins als 288.672 desocupats, encara que en termes anuals hi ha 5.296 aturats menys.

Ruixats forts a l’interior nord de la Comunitat Valenciana esta vesprada

Aemet ha anunciat probabilitat de ruixats localment forts amb tronada esta vesprada a l’interior del terç nord de la Comunitat Valenciana, amb temperatures màximes lleugerament més altes a València i oratge estable a la mar.
FILMOTECA D'ESTIU