Anuncios

Rescaten dos surfistes de 57 i 59 anys després de passar quatre hores a la deriva en El Campello

Rescat

Moment del rescat en El Campello | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha rescatat este dissabte a dos hòmens que es van endinsar en el mar amb les seues taules de surf i, a causa del fort vent d’eixe dia, no podien eixir per ells mateixos. 

 

Anuncios

L’incident es va produir el passat dissabte, al voltant de les 20.00 hores, en el municipi del Campello, dins de la comarca de l’Alacantí, en Alacant; després de què la Guàrdia Civil va rebre una telefonada d’un particular. El veí va comunicar que, en la zona coneguda com el Racó de laSofra, en el Campello, es veien dos persones, que es trobaven mar endins amb les seues taules de surf i que tenien serioses dificultats per a eixir del mar.

 

La patrulla territorial de la Guàrdia Civil va acudir fins al lloc dels fets i va intentar arribar fins a ells, en un primer moment, usant una embarcació, prestada per una empresa de lloguer de caiacs però, en vore que no era possible rescatar-loss, a causa del vent i al fort onatge, van sol·licitar el suport del Servici Marítim Provincial de la Comandància d’Alacant.

 

Rescat surfistes El Campello

Els surfistes després del rescat | Guàrdia Civil

 

Finalment, els surfistes, que eren dos germans argentins, de 57 i 59 anys, van ser rescatats pel patruller de la Benemèrita, a 2,5 milles nàutiques de la costa i amb evidents signes d’esgotament i deshidratació.

 

Una volta fora de perill, van contar als agents que estaven practicant pàdel surf quan, d’improvís, el vent, catalogat com de força 5 eixa vesprada, els va arrastrar mar endins, resultant per a ells impossible tornar a terra, i provocant que estigueren quatre hores a la deriva.

 

Els dos germans van ser traslladats fins al port pesquer i marítim del Campello, no sent necessària assistència mèdica posterior.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’alcalde d’Utiel sosté que l’avís És-Alert va arribar massa tard per a evitar les morts per la dana

L'alcalde d'Utiel defén davant la jutgessa que l'avís massiu És-Alert es va enviar quan el poble ja estava negat i que les decisions prèvies, com suspendre les classes, van evitar més víctimes.

Pérez Llorca acusa l’oposició de convertir les comissions d’investigació en armes polítiques

Pérez Llorca sosté que les comissions d'investigació s'han desvirtuat i només servixen com a arma política, i acusa l'oposició de bloquejar compareixences clau sobre la dana.

L’enquesta ESTUDES reflectix un descens del consum de drogues entre jóvens malgrat l’alarmisme social

L'última enquesta ESTUDES de 2025 mostra un descens generalitzat del consum de drogues entre estudiants de 14 a 18 anys, en contrast amb la percepció de creixent alarmisme social sobre les addiccions i la salut mental juvenil.

Un estudi de la Universitat de València rescata la memòria de quatre pilotaris exiliats

Un equip de la Universitat de València ha reconstruït la trajectòria de quatre pilotaris valencians que es van veure obligats a l'exili durant la Guerra Civil i el franquisme, ressaltant el seu paper esportiu i el seu compromís democràtic.

Els taxistes col·lapsen el centre de València contra l’auge dels VTC i el vacio normatiu

Centenars de taxistes es mobilitzen a València per a denunciar l'augment de VTC, els anomenats cotxes negres, i el vacio normatiu que, al seu juí, afavorix la seua expansió. El Consell defén que ultima un decret per a equilibrar els dos sectors i garantir el servici als usuaris.

Les escoles infantils valencianes es mobilitzen per menys alumnes per aula i salaris dignes

Les escoles infantils 0-3 de la Comunitat Valenciana es concentren enfront de Les Corts en una jornada de vaga per a exigir menys alumnes per aula, més recursos i salaris dignes.

Educació proposa als docents una pujada salarial de 1.050 euros anuals abans de la vaga

La Conselleria d'Educació planteja una pujada lineal de 1.050 euros bruts anuals per a tot el professorat no universitari, equivalent a uns 75 euros al mes, oferta que els sindicats consideren insuficient i poc ambiciosa.

Corberán firma el pitjor balanç golejador entre els 20 tècnics amb més partits del València en Primera

Carlos Corberán presenta la pitjor diferència de gols entre els vint entrenadors amb més partits dirigits al València en Primera, amb un balanç de -13 punts en 55 partits.
Anuncios