Un helicòpter rescata dos nàufrags en Dènia i cuatre en Xàbia en patir problemes amb els iots

Rescat xàbia

Un moment del rescat en Xàbia | Salvament Marítim

 

Este diumenge de matinada, un equip de Salvament Marítim ha realitzat un rescat de dos nàufrags en el litoral de les Rotes, en el municipi de Dénia, en la comarca de la Marina Alta, Alacant. 

 

Els efectius s’han desplaçat fins al lloc dels fets, després que dos iots xocaren, els seus dos tripulants caigueren a l’aigua i foren arrastrats per la marea.  En concret, els dos tripulants tenien 44 anys i eren veïns de les localitats valencianes de Montcada i Xirivella.

 

Un helicòpter Helimer de Salvament ha rastrejat la zona, il·luminant-la, mentres que els agents de la Guàrdia Civil, buscaven per terra. 

 

Segons pareix, un dels hòmens ha arribat fins a la costa nadant, mentres que l’altre, ha sigut localitzat per les forces de seguretat i ha necessitat atenció sanitària per patir ferides. 

 

La vistositat del rescat ha alertat a molts veïns i turistes, que voluntàriament s’han unit a la busca.

 

També en Xàbia, els efectius de Salvament Marítim van rescatar a quatre persones després de què el seu iot quedara encallat en les roques, i fora impossible el seu rescat per terra. Després van ser traslladats fins a l’Hospital de Manises.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.