Un helicòpter rescata dos nàufrags en Dènia i cuatre en Xàbia en patir problemes amb els iots

Rescat xàbia

Un moment del rescat en Xàbia | Salvament Marítim

 

Este diumenge de matinada, un equip de Salvament Marítim ha realitzat un rescat de dos nàufrags en el litoral de les Rotes, en el municipi de Dénia, en la comarca de la Marina Alta, Alacant. 

 

Els efectius s’han desplaçat fins al lloc dels fets, després que dos iots xocaren, els seus dos tripulants caigueren a l’aigua i foren arrastrats per la marea.  En concret, els dos tripulants tenien 44 anys i eren veïns de les localitats valencianes de Montcada i Xirivella.

 

Un helicòpter Helimer de Salvament ha rastrejat la zona, il·luminant-la, mentres que els agents de la Guàrdia Civil, buscaven per terra. 

 

Segons pareix, un dels hòmens ha arribat fins a la costa nadant, mentres que l’altre, ha sigut localitzat per les forces de seguretat i ha necessitat atenció sanitària per patir ferides. 

 

La vistositat del rescat ha alertat a molts veïns i turistes, que voluntàriament s’han unit a la busca.

 

També en Xàbia, els efectius de Salvament Marítim van rescatar a quatre persones després de què el seu iot quedara encallat en les roques, i fora impossible el seu rescat per terra. Després van ser traslladats fins a l’Hospital de Manises.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tres detinguts a Alcoi per tindre segrestades dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres jòvens a Alcoi acusats de retindre durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

Tres detinguts a Alcoi per tindre retingudes dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres persones a Alcoi acusades de tindre retingudes durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

La Generalitat alerta d’un col·lapse judicial si es retiren els reforços en la Comunitat

La Conselleria de Justícia ha reclamat al Ministeri que no elimine 18 mesures de reforç en jutjats valencians per a evitar més retards i congestió.

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.