Un helicòpter rescata dos nàufrags en Dènia i cuatre en Xàbia en patir problemes amb els iots

Rescat xàbia

Un moment del rescat en Xàbia | Salvament Marítim

 

Este diumenge de matinada, un equip de Salvament Marítim ha realitzat un rescat de dos nàufrags en el litoral de les Rotes, en el municipi de Dénia, en la comarca de la Marina Alta, Alacant. 

 

Els efectius s’han desplaçat fins al lloc dels fets, després que dos iots xocaren, els seus dos tripulants caigueren a l’aigua i foren arrastrats per la marea.  En concret, els dos tripulants tenien 44 anys i eren veïns de les localitats valencianes de Montcada i Xirivella.

 

Un helicòpter Helimer de Salvament ha rastrejat la zona, il·luminant-la, mentres que els agents de la Guàrdia Civil, buscaven per terra. 

 

Segons pareix, un dels hòmens ha arribat fins a la costa nadant, mentres que l’altre, ha sigut localitzat per les forces de seguretat i ha necessitat atenció sanitària per patir ferides. 

 

La vistositat del rescat ha alertat a molts veïns i turistes, que voluntàriament s’han unit a la busca.

 

També en Xàbia, els efectius de Salvament Marítim van rescatar a quatre persones després de què el seu iot quedara encallat en les roques, i fora impossible el seu rescat per terra. Després van ser traslladats fins a l’Hospital de Manises.  

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.

La UPV reunix a José Luis Sastre, Bermúdez de Castro i Paloma del Riu en la segona edició de Llegir consciència

La Universitat Politècnica de València celebra la segona edició de Llegir consciència, un cicle que unix literatura, actualitat i divulgació científica amb tres trobades obertes al públic.

El València s’estanca davant la zona alta: onze partits sense guanyar als set primers

El València encadena nou derrotes i dos empats en els seus onze enfrontaments d'esta Lliga enfront dels set primers classificats, amb un balanç molt negatiu de gols.

Luís Castro es perdrà el partit del Llevant davant el Getafe per sanció

Luís Castro no podrà asseure's en la banqueta del Llevant enfront del Getafe en complir un partit de sanció després d'acumular cinc targetes grogues.

Març de 2026 es tanca en la Comunitat Valenciana com un mes fred i molt humit

Març de 2026 ha sigut fred i molt humit en la Comunitat Valenciana, amb temperatures per davall de l'habitual i pluges que han duplicat la mitjana climàtica recent.

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.