Troben a Natalia Sanchez, la jove espanyola desapareguda en París

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

 Natalia Sánchez Uribe, va desaparéixer l’1 de maig en París | Instagram

 

Apareix Natalia Sanchez, la jove estudiant de la UAB que va desaparéixer en París fa una setmana. Pareix ser que l’han trobat desorientada caminant pel carrer i ara es trobaria en un hospital. La família de Natalia havia explicat que demanava temps per a la seua intimitat i per a poder recuperar la calma, segons difonia en Twitter l’organització QSDGlobal, que ajuda a buscar persones desaparegudes.

 

 

A poc a poc, s’anaven coneixent detalls de les últimes passes donades per la xica abans de la seua desaparició. En les últimes hores, s’ha fet públic el testimoni del propietari del pis a on vivia de lloguer. Este home italià de 42 anys, hauria explicat a ‘La Vanguardia’, just abans de testificar davant la policia francesa, que el 2 de maig havia quedat amb ella per a  que li tornara les claus però que finalment la xica no va acudir. 

 

Angelo Pavia explica que va entrar al xicotet domicili de 35 metres aquell mateix dia i va esperar-la tota la nit. Confirma que no la coneixia personalment i que només havia intercanviat missatges amb una xica «viva, intel·ligent, educada i amb sentit de l’humor». Passades unes hores, va enviar-li un WhatsApp: «Estàs viva?», que també va quedar sense resposta. 

 

No va trobar res estrany al pis 

En la seua estada en la seua propietat no va trobar cap indici que apuntara a un final tràgic per a Natalia. Segons pareix, no hi havia cap senyal de violència ni tampoc va trobar sang. Només va trobar alguns objectes personals, pa i pernil per terra, possiblement els indicis lògics per a una persona «que ha fugit o que no ha pogut tornar a casa». 

 

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

Natalia durant la seua estada a París | Instagram

 

Durant estes hores, confessa que va orinar i es va dutxar podent «contaminar» la investigació, segons la seua versió. Finalment el 3 de maig, dos amics de la jove mallorquina van anar al pis, un xic italià i la jove que la va vore per última volta.  

 

Desconfiava dels amics de la xica

Van ser ells dos qui immediatament van denunciar la desaparició de Natalia Sánchez a la policia francesa. Però l’amo va presentar una segona denuncia l’endemà, 4 de maig, ja que no es refiava de la versió dels jóvens «per no parlar bé en francès». 

 

Desvinculant-se totalment del cas, l’home explicava que no creia que la Natalia s’haguera suïcidat i llança una sospita sobre els amics, els quals reconeix que «no em van agradar». 

Últimes notícies

Ceuta arreplegarà a València la Medalla d’Honor pel 9 d’Octubre

El president de Ceuta, Juan Jesús Vivas, arreplegarà dilluns a València la Medalla d’Honor concedida a la ciutat autònoma amb motiu dels honors del 9 d’Octubre. L’Ajuntament distingix també entitats culturals, socials i esportives i diverses figures destacades com Ferran Torres, Alejandro Grimaldo i Fátima Diame.

Les fortes pluges deixen 266 incidències a la Comunitat Valenciana des de dijous

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 266 incidents per les pluges entre dijous i dissabte al matí, sobretot a la província de València. Els registres de precipitació més elevats s’han donat a Alzira i Peníscola, amb més de 100 litres per metre quadrat.

Aemet rebaixa a groc els avisos per pluges fortes este dissabte

Aemet ha retirat els avisos taronja per pluges d’este dissabte a la Comunitat Valenciana, però manté el nivell groc per precipitacions i tronades en el litoral de Castelló, València i el nord d’Alacant.

Dissabte amb pluges molt fortes a Castelló, València i nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta este dissabte un episodi de ruixats forts o molt forts amb tronades i granís, sobretot al litoral i prelitoral de Castelló, València i nord d’Alacant. Les temperatures es mantenen estables i el vent anirà girant a nord-est amb més intensitat a la mar.

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.

Una tromba d’aigua descarrega 97 l/m² en només una hora a Alzira

Una tempesta torrencial ha deixat fins a 143 l/m² en quatre hores a Alzira, amb quasi 97 litres caiguts en només una hora, segons Avamet. No s’han registrat incidències, però es manté l’alerta taronja per pluges intenses a la província de València.

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.