Diana Quer va patir «un terror extrem» abans de ser assassinada per ‘el Chicle’

Ejemplo de shortcode con estilo
La Fiscalia demana per ‘el Chicle’ presó permanent revisable | Crónica Global   Cada vegada es van desvelant més detalls sobre el crim de Diana Quer en mans de José Enrique Abuín Gey, amb el pseudònim de ‘el Chicle’. Segons l’escrit d’acusació Abuín va violar durant tota una hora a Diana per satisfer «el seu apetit sexual», […]

La Fiscalia demana per ‘el Chicle’ presó permanent revisable | Crónica Global

 

Cada vegada es van desvelant més detalls sobre el crim de Diana Quer en mans de José Enrique Abuín Gey, amb el pseudònim de ‘el Chicle’. Segons l’escrit d’acusació Abuín va violar durant tota una hora a Diana per satisfer «el seu apetit sexual», finalment la va estrangular amb una brida. És per l’extrema violència que presenta el cas que la Fiscalia demanarà presó permanent revisable per l’acusat.

 

Al text de l’acusació s’explica que la matinada del 22 d’agost de 2016 a la Coruña Diana caminava pel carrer «absorta en el seu telèfon» i ‘el Chicle’ la va seguir «amb el seu cotxe lentament i sense perdre-la de vista, esperant fins a arribar al lloc apropiat per després abordar-la». Poc abans de les 3.00 hores l’acusat va cridar a Diana Quer al crit de «morena, vine ací», segons va relatar la pròpia víctima al seu WhatsApp, un missatge que no va arribar a enviar.

 

L’acusació segueix explicant que just després José Enrique Abuín «es va abalançar violentament» sobre ella, la va reduir a la força i la va tancar al seu maleter lligant-li mans i peus amb brides i tapant-li la boca amb cinta aïllant. Segons el relat del crim ‘el Chicle’ va actuar «de manera premeditada» i «acarnissada». També es descriu que les últimes hores de vida de la jove madrilenya van estar envoltades d’un «horror i terror extrem».

 

Segons l’acusació, Diana Quer va patir un «horror i terror extrem» | Instagram

 

‘El Chicle’ va violar a Diana durant més d’una hora

Quan ja tenia a la jove va marxar amb el cotxe fins a la nau abandonada al poble d’Asados on va cometre el crim i es va desfer del cos. Pel camí, abans d’arribar, va tirar el mòbil de Diana per un pont, una prova que va ser clau per desvelar el crim. Quan ja estaven al lloc del crim l’acusat va violar a la jove, lligada i emmordassada, durant una hora, tot i que Diana es va resistir.

 

Després de «saciar el seu desig sexual», va procedir a acabar amb la seua vida, estrangulant-la amb una brida de plàstic de 47 centímetres amb la que va «estrènyer fortament» fins a matar-la. L’últim pas de ‘el Chicle’ era desfer-se del cos tirant-lo a un pou que hi havia al soterrani de l’església. Dos dies més tard Aguín va llastrar el cadàver amb dos blocs de tova i va segellar el pou amb un bloc de formigó. Per tot això, la Fiscalia demanarà presó revisable per  José Enrique Abuín Gey.

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.