Anuncios

Alerta groga per vent a la Comunitat i ratxes de fins a 100 km/h a Castelló

 

Amb el pas dels dies continua bufant el vent amb força a la Comunitat Valenciana. És per això que l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) té activada l’alerta groga a diferents zones de la Comunitat per als pròxims dies.

 

Des de les 0.00 hores de hui dijous fins a les 0.00 hores de demà divendres l’avís groc afectarà l’interior sud de Castelló, l’interior nord i sud de València, així com l’interior i el litoral nord d’Alacant. Les ratxes podran arribar als 80 km/h, amb vent de component oest (ponent).

Anuncios

 

També per a hui dijous queda activada l’alerta groga al litoral nord i sud de València, per vents de 70 km/h, de component oest. El fenomen s’estendrà des de les 6.00 hores del matí a les 18.00 hores de la vesprada.

 

Situació per a divendres

Demà divendres continua la presència del vent, amb avisos en l’interior i la costa. Des de les 9.00 hores del matí de divendres fins a les 0.00 hores de la mitjanit de dissabte a diumenge, l’avís groc per vents de fins a 80 km/h afectarà novament l’interior sud de Castelló, l’interior nord i sud de València, a més de l’interior i el litoral nord d’Alacant.

 

Així mateix, Aemet pronostica fenòmens costaners a les zones de litoral. Des de les 6.00 hores de divendres fins al dissabte a les 8.00 del matí hi haurà vent de component sud-oest (llebeig) amb força 7, i ones de 3 a 4 metres.

 

A la costa castellonenca els fenòmens costaners s’esperen des de demà divendres a les 21.00 hores fins a les 0.00 hores de dissabte, amb vent de l’oest de força 7 tant al litoral nord com al litoral sud de la província.

 

Al litoral nord i sud de València l’avís groc per fenòmens costaners començarà també a les 21.00 hores de la nit de demà divendres, i s’estendrà fins a les 0.00 hores de la mitjanit del dissabte al diumenge.

 

Alerta taronja a Castelló per al dissabte

Dissabte s’activaran noves alertes. L’interior nord de Castelló també tindrà vents de 80 km/h des de la mitjanit fins a migdia, de 0.00 a 12.00 hores del dissabte. Així mateix, l’interior nord de Castelló tindrà alerta groga per vents de fins a 80 km/h des de les 0.00 hores de la mitjanit de dissabte, que es convertirà en alerta taronja, amb vents de fins a 100 km/h, a partir de les 12.00 del migdia d’eixe mateix dia. Aquesta alerta taronja arribarà fins a la mitjanit de dissabte a diumenge.

 

Per últim, el dissabte també hi haurà fenòmens costaners. L’avís groc queda fixat des de les 15.00 hores de dissabte fins a la mitjanit, i afectarà el litoral nord tant de Castelló com d’Alacant.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sarabia subratlla la importància del dol davant l’Alabés però insistix que no serà definitiu

Eder Sarabia recalca que el xoc enfront de l'Esportiu Alabés és un dels més importants en la lluita per la permanència, encara que no decidix encara el futur de l'Elx. El tècnic manté la confiança en l'equip i avisa que eixiran a guanyar, no a especular amb l'empat.

València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós

L'Ajuntament de València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós i completar la urbanització i el mobiliari urbà a la fi d'any.

Sindicats i famílies carreguen contra la carta de Ortí i criden a buidar els centres en la vaga indefinida

Sindicats docents i associacions de famílies denuncien la carta enviada per la consellera Carmen Ortí i criden a donar suport a la vaga indefinida i a buidar els centres educatius.

Fam, Carrera i Fiebich queden congelades en la WNBA per a acabar la Lliga i Cazorla és acomiadada

Seattle Storm i Nova York Liberty han congelat els drets de Awa Fam, Raquel Carrera i Leo Fiebich per a permetre'ls acabar la Lliga Femenina, mentres que Maite Cazorla ha sigut tallada per Atlanta Dream després de la pretemporada.

Quatre detinguts a València per estafar més de 13.000 euros com a falsos revisors del gas

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre persones acusades d'estafar més de 13.000 euros a víctimes vulnerables fent-se passar per revisors del gas.

Ortí es diu preocupada per la vaga indefinida de professorat i es mostra disposada a negociar

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, expressa la seua preocupació per la duració i el possible seguiment massiu de la vaga indefinida del professorat i assegura que manté la porta oberta a negociar, malgrat el rebuig sindical a la seua oferta salarial.

Leticia Romero firma 300 partits amb el València Basket i entra en la història del club

La segona capitana del València Basket, Leticia Romero, aconseguix els 300 partits oficials amb el club i es consolida com una de les jugadores més importants de la seua història.

Alerta groga el dissabte per pluges intenses en la Comunitat Valenciana

La Aemet activa per a este dissabte l'avís groc a Alacant, València i Castelló per pluges que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a Alacant.
Anuncios