Terrible cornada del torero Juan José Padilla a Valladolid

 

El torero andalús, Juan José Padilla ha tornat a ser notícia per un incident mentre torejava. Aquesta vegada ha estat a Valladolid, on actuava aquest dissabte a la vesprada dins la seua gira de comiat, ja que va anunciar que aquest 2018 seria la seua darrera temporada. A l'arena, Padilla ha patit una duríssima cornada d'un bou, que ha causat el silenci absolut a la plaça durant diversos segons. Segons informa 'Tribuna Salamanca', l'agafada ha passat al terç de banderilles.

 

Padilla intentava clavar les banderilles al bou i, segons els experts, ha ajustat tant el moviment que l'animal ha aprofitat per alçar-lo pels aires amb les seues banyes. El bou l'ha agafat per l'armilla, a l'alçada del pit i l'ha tingut penjant durant diversos segons. La imatge ha estat molt dura i molts dels assistents han recordat els pitjors accidents del torero andalús, famós per haver perdut un ull. Just pocs segons després, el bou l'ha llançat a terra i li ha trencat els pantalons.

 

Padilla ha acabat la feina tot i la cornada

 

  

Malgrat l'accident, el popular torero, conegut també com «El Pirata», ha pogut seguir la feina. Amb el seu pegat a l'ull i el mocador negre, s'ha pogut reincorporar i ha deixat l'incident en un esglai. Sense pantalons, s'ha hagut de vestir amb texans per seguir torejant. 

 

Finalment, Juan José Padilla ha aconseguit l'orella i l'ha lluït davant un públic molt entregat que li ha llançat flors i fins a un gall. Una tarda que ha fet patir a molts. Després dels crits, Padilla ha passat per la infermeria per veure la gravetat de les ferides. De tota manera, tot apunta que no és res greu i que prompte seguirà torejant.

 

Juan José Padilla, greu historial d'accidents

Si per alguna cosa és conegut Padilla entre el públic, és majoritàriament pels seus accidents. Fa pocs mesos un bou li va arrencar el cuir cabellut. El 2011 va perdre l'ull, mentre que el 2001 va ser ferit al coll a Pamplona.

 

  

 

 

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.