25 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Beatriz Talegón rep una greu amenaça de mort a través de Twitter

Beatriz Talegón en 'Las Mañanas de Cuatro'

Beatriz Talegón en ‘Las Mañanas de Cuatro’ | Cuatro

 

L’exsocialista i actual directora d’opinió de Diario16.com i col·laboradora de ‘Las Mañanas de Cuatro’, Beatriz Talegón, ha denunciat a través de les xarxes socials haver rebut una amenaça de mort per part d’un dels internautes.

- Advertisement -Telegram València Diari

  

  

«M’indiquen com procedir? Gràcies», escrivia la col·laboradora en el seu perfil oficial de Twitter, frase al costat de la qual adjuntava una esgarrifosa imatge: una imatge d’una dona coberta de sang, amb la boca tapada i una arma apuntant-li a la cara. «La pròxima és vosté, ‘zorra’», resava l’amenaça.

 

 

 

Poc després, Beatriz va anunciar que havia rebut ajuda i que havia interposat una denúncia. D’altra banda, també va revelar que esta era ja la segona amenaça de mort que havia rebut en el dia: «Gràcies a tots pel suport. Es fa una mica difícil açò (és la segona amenaça que rep hui), però seguim!», escrivia.

 

 

Últimes notícies

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.

Carlos Mazón destaca inversió històrica en Bombers Forestals per a reforçar la lluita contra incendis en la Comunitat Valenciana

El president Carlos Mazón anuncia la major inversió pressupostària i dotacional en Bombers Forestals de la Comunitat Valenciana per a la temporada d'incendis amb ampliació de plantilla i modernització de recursos.