13.5 C
València
Divendres, 18 abril, 2025

Un matrimoni mor ofegat a la platja de la Mata a Torrevieja

Un matrimoni ha mort a la Platja de la Mata a l’altura de la Torre a Torrevieja.

Els fets han tingut lloc a les 13.44 hores quan els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rebut l’avís d’un doble ofegament.

Un home de 56 anys i una dona de 55 anys, que es trobaven en l’aigua, en veure que no podien eixir fins a 4 persones van intentar arribar a ells nadant, quedant finalment fins a 6 persones en l’aigua que van poder traure a aquestes dos persones i a la nostra arribada els practiquem la RCP reanimació cardio pulmonar però finalment van quedar les dos persones rescatades mortes.

En arribar els bombers al lloc dels fets, les dos persones rescatades estaven en la riba, perquè els havia trets de la platja un banyista. Els efectius sí que van intentar reanimar-los fins a l’arribada dels serveis sanitaris, sense èxit.

Els bombers van utilitzar un Alpha 01 helicòpter de rescat i GER grup rescate.

Últimes notícies

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.

Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

Un incendi declarat aquesta matinada ha provocat l'evacuació d'un edifici de quatre plantes al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia, afectant greument l'immoble i requerint la intervenció dels bombers.

Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera es proposa sumar sis noves llicències de taxis per respondre a l'augment de població i turisme, millorant els serveis de transport urbà de la ciutat.

Sant Vicent del Raspeig acollirà ‘El Prado en els carrers’ després de l’estiu

L'exposició 'El Prado en els carrers' portarà 50 reproduccions d'obres mestres a Sant Vicent del Raspeig, probablement després de l'estiu, amb l'objectiu de dinamitzar la cultura i captar turistes.

Desarticulació d’un grup criminal a València: identifiquen a una dona per una estafa de 60.000 euros a Melilla

La Policia Nacional identifica a una dona de València vinculada a un grup criminal, sospitosa d'estafar més de 60.000 euros a una ciutadana de Melilla a través de documents falsificats.

Alternativa Habitacional per a les Famílies Desallotjades de Sant Antón a Elx

L'Ajuntament d'Elx ha proporcionat una alternativa habitacional a les 59 famílies desallotjades del bloc de pisos de Sant Antón, amb ajudes al lloguer i a l'adquisició de mobiliari.

Bétera engega un pla d’ocupació per contractar 40 aturats i rehabilitar infraestructures afectades per la dana

L'Ajuntament de Bétera contractarà 40 aturats mitjançant un pla d'ocupació finançat amb una subvenció de 453.600 euros per rehabilitar els camins rurals afectats per la dana.