17.1 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

À Punt programa una cobertura especial per al funeral del papa Francesc

VALÈNCIA, 24

À Punt ha preparat una programació especial per a acomiadar el papa Francesc el dissabte 24, oferint l’enterrament del pontífex en directe per televisió, ràdio i web. La programació inaugural començarà a les 8:15 hores amb el documental ‘In viaggio. Viatjant amb el papa Francesc’, dirigit per Gianfranco Rosi, que commemora els deu anys de pontificat i els 37 viatges que va realitzar en els quals va visitar 53 països.

Aquest documental va ser presentat fora de concurs en la secció oficial del Festival de Venècia i va ser guardonat com a millor documental en els Premis David Di Donatello 2022. Després de la seva emissió, a partir de les 9:30 hores, començarà el programa informatiu ‘L’adéu al papa Francesc’, que connectarà en directe amb la plaça de Sant Pere del Vaticà per a la cobertura del funeral.

El programa estarà presentat per Amparo Fernández i comptarà amb la participació de destacats tertulians com Amparo Castellano, directora de Comunicació de l’Arquebisbat de València, i Edgar Esteve, responsable de Litúrgia de l’Arquebisbat, així com amb Montserrat Escribano i Vicent Montagud. Per la seva part, l’equip d’enviats especials d’À Punt, format per Remei Blasco i José Luis Ferrín, especialistes en reportatges, reportaran des de Roma aquest moment històric.

El programa especial serà dirigit per Patrícia Orts i Josep Rodríguez, amb Irene Alfonso a la realització i Anna Yusà a la producció, incloent un servei de traducció simultània italià/valencià durant el sermó.

Paral·lelament, À Punt Ràdio durà a terme una edició especial del programa ‘Amunt i avall’, presentat per Sergi Olcina, entre les 9:30 hores i les 14:30 hores, que també oferirà detalls en directe sobre les exèquies del pontífex. En el programa, intervindran especialistes com el periodista Baltasar Bueno, el professor Enrique Lluch, Vicent Zuriaga de la Universitat Catòlica de València, entre d’altres.

Finalment, a partir de les 22:00 hores fins a la mitjanit, es realitzarà l’anàlisi del sepeli papal a Roma en el programa ‘Fora de cobertura’, dirigit i presentat per Donís Salvador, amb la participació de convidats com José Francisco Castelló, canceller-secretari de l’arxidiòcesi de València, i el teòleg Santiago Pons.

Últimes notícies

La jutgessa de la dana demana les gravacions de Carlos Mazón en Les Corts i en el Congrés

La instructora ha reclamat a les dos Cambres els vídeos per a incorporar-los a la causa penal i contrastar afirmacions del president sobre crides, informació i morts.

La reserva hídrica del Xúquer es manté en el 49,7% i la del Segura puja al 20,2%

El Xúquer encadena dos setmanes en el 49,7%, mentres el Segura suma mig punt fins al 20,2%. La reserva nacional puja al 53,3% després de noves pluges.

Camarero situa la reconstrucció com a prioritat del pròxim president de la Generalitat

La portaveu del Consell ha assegurat que la prioritat del pròxim president, Juanfran Pérez Llorca, serà continuar la reconstrucció després de la DANA i sostindre l'estabilitat institucional.

Compromís acusa a Mazón de mentir en el Congrés i estudia portar-lo a la Justícia

Compromís ha acusat a Carlos Mazón de mentir en la comissió d'investigació de la DANA en el Congrés i estudia portar-lo als tribunals per fals testimoniatge. PSOE i Sumar han recolzat la necessitat d'esclarir els fets, mentres Podemos remet la decisió a la Mesa de la comissió.

Més de la mitat d’infermeres i fisioterapeutes en la Comunitat patix assetjament sexual i el 85% no ho denuncia

Un sondeig en la Comunitat Valenciana revela que el 51% d'infermeres i fisioterapeutes patix conductes d'assetjament sexual o per raó de sexe. El 85% no denúncia per desconeixement del procediment i falta de confiança en la seua eficàcia.

Tretze golfistes superen la prèvia i completen el quadre del Campionat d’Espanya de golf

Tretze jugadors van accedir des d'una prèvia amb 32 participants i van deixar tancat un quadre de 84 golfistes. Pedro Marín va ser el més destacat i el torneig es disputarà del 20 al 23 de novembre en Mediterrani Golf.

Govern habilita a particulars i associacions a demanar la retirada de símbols franquistes

L'Executiu ha aprovat el decret que crea el catàleg de símbols franquistes i obri la petició de retirada a ciutadans i associacions. La comissió tècnica definirà els elements afectats i actualitzarà el llistat de manera periòdica.

El Atticgo Elx es mesurarà al Gminy Kobierzyce en els octaus de la EHF Copa Europea

El sorteig a Viena va aparellar al Atticgo Elx amb el Gminy Kobierzyce en els octaus de la EHF Copa Europea. L'anada serà a Polònia i la volta a Elx.