À Punt programa una cobertura especial per al funeral del papa Francesc

VALÈNCIA, 24

À Punt ha preparat una programació especial per a acomiadar el papa Francesc el dissabte 24, oferint l’enterrament del pontífex en directe per televisió, ràdio i web. La programació inaugural començarà a les 8:15 hores amb el documental ‘In viaggio. Viatjant amb el papa Francesc’, dirigit per Gianfranco Rosi, que commemora els deu anys de pontificat i els 37 viatges que va realitzar en els quals va visitar 53 països.

Aquest documental va ser presentat fora de concurs en la secció oficial del Festival de Venècia i va ser guardonat com a millor documental en els Premis David Di Donatello 2022. Després de la seva emissió, a partir de les 9:30 hores, començarà el programa informatiu ‘L’adéu al papa Francesc’, que connectarà en directe amb la plaça de Sant Pere del Vaticà per a la cobertura del funeral.

El programa estarà presentat per Amparo Fernández i comptarà amb la participació de destacats tertulians com Amparo Castellano, directora de Comunicació de l’Arquebisbat de València, i Edgar Esteve, responsable de Litúrgia de l’Arquebisbat, així com amb Montserrat Escribano i Vicent Montagud. Per la seva part, l’equip d’enviats especials d’À Punt, format per Remei Blasco i José Luis Ferrín, especialistes en reportatges, reportaran des de Roma aquest moment històric.

El programa especial serà dirigit per Patrícia Orts i Josep Rodríguez, amb Irene Alfonso a la realització i Anna Yusà a la producció, incloent un servei de traducció simultània italià/valencià durant el sermó.

Paral·lelament, À Punt Ràdio durà a terme una edició especial del programa ‘Amunt i avall’, presentat per Sergi Olcina, entre les 9:30 hores i les 14:30 hores, que també oferirà detalls en directe sobre les exèquies del pontífex. En el programa, intervindran especialistes com el periodista Baltasar Bueno, el professor Enrique Lluch, Vicent Zuriaga de la Universitat Catòlica de València, entre d’altres.

Finalment, a partir de les 22:00 hores fins a la mitjanit, es realitzarà l’anàlisi del sepeli papal a Roma en el programa ‘Fora de cobertura’, dirigit i presentat per Donís Salvador, amb la participació de convidats com José Francisco Castelló, canceller-secretari de l’arxidiòcesi de València, i el teòleg Santiago Pons.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.