À Punt programa una cobertura especial per al funeral del papa Francesc

VALÈNCIA, 24

À Punt ha preparat una programació especial per a acomiadar el papa Francesc el dissabte 24, oferint l’enterrament del pontífex en directe per televisió, ràdio i web. La programació inaugural començarà a les 8:15 hores amb el documental ‘In viaggio. Viatjant amb el papa Francesc’, dirigit per Gianfranco Rosi, que commemora els deu anys de pontificat i els 37 viatges que va realitzar en els quals va visitar 53 països.

Aquest documental va ser presentat fora de concurs en la secció oficial del Festival de Venècia i va ser guardonat com a millor documental en els Premis David Di Donatello 2022. Després de la seva emissió, a partir de les 9:30 hores, començarà el programa informatiu ‘L’adéu al papa Francesc’, que connectarà en directe amb la plaça de Sant Pere del Vaticà per a la cobertura del funeral.

El programa estarà presentat per Amparo Fernández i comptarà amb la participació de destacats tertulians com Amparo Castellano, directora de Comunicació de l’Arquebisbat de València, i Edgar Esteve, responsable de Litúrgia de l’Arquebisbat, així com amb Montserrat Escribano i Vicent Montagud. Per la seva part, l’equip d’enviats especials d’À Punt, format per Remei Blasco i José Luis Ferrín, especialistes en reportatges, reportaran des de Roma aquest moment històric.

El programa especial serà dirigit per Patrícia Orts i Josep Rodríguez, amb Irene Alfonso a la realització i Anna Yusà a la producció, incloent un servei de traducció simultània italià/valencià durant el sermó.

Paral·lelament, À Punt Ràdio durà a terme una edició especial del programa ‘Amunt i avall’, presentat per Sergi Olcina, entre les 9:30 hores i les 14:30 hores, que també oferirà detalls en directe sobre les exèquies del pontífex. En el programa, intervindran especialistes com el periodista Baltasar Bueno, el professor Enrique Lluch, Vicent Zuriaga de la Universitat Catòlica de València, entre d’altres.

Finalment, a partir de les 22:00 hores fins a la mitjanit, es realitzarà l’anàlisi del sepeli papal a Roma en el programa ‘Fora de cobertura’, dirigit i presentat per Donís Salvador, amb la participació de convidats com José Francisco Castelló, canceller-secretari de l’arxidiòcesi de València, i el teòleg Santiago Pons.

Últimes notícies

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.