À Punt programa una cobertura especial per al funeral del papa Francesc

VALÈNCIA, 24

À Punt ha preparat una programació especial per a acomiadar el papa Francesc el dissabte 24, oferint l’enterrament del pontífex en directe per televisió, ràdio i web. La programació inaugural començarà a les 8:15 hores amb el documental ‘In viaggio. Viatjant amb el papa Francesc’, dirigit per Gianfranco Rosi, que commemora els deu anys de pontificat i els 37 viatges que va realitzar en els quals va visitar 53 països.

Aquest documental va ser presentat fora de concurs en la secció oficial del Festival de Venècia i va ser guardonat com a millor documental en els Premis David Di Donatello 2022. Després de la seva emissió, a partir de les 9:30 hores, començarà el programa informatiu ‘L’adéu al papa Francesc’, que connectarà en directe amb la plaça de Sant Pere del Vaticà per a la cobertura del funeral.

El programa estarà presentat per Amparo Fernández i comptarà amb la participació de destacats tertulians com Amparo Castellano, directora de Comunicació de l’Arquebisbat de València, i Edgar Esteve, responsable de Litúrgia de l’Arquebisbat, així com amb Montserrat Escribano i Vicent Montagud. Per la seva part, l’equip d’enviats especials d’À Punt, format per Remei Blasco i José Luis Ferrín, especialistes en reportatges, reportaran des de Roma aquest moment històric.

El programa especial serà dirigit per Patrícia Orts i Josep Rodríguez, amb Irene Alfonso a la realització i Anna Yusà a la producció, incloent un servei de traducció simultània italià/valencià durant el sermó.

Paral·lelament, À Punt Ràdio durà a terme una edició especial del programa ‘Amunt i avall’, presentat per Sergi Olcina, entre les 9:30 hores i les 14:30 hores, que també oferirà detalls en directe sobre les exèquies del pontífex. En el programa, intervindran especialistes com el periodista Baltasar Bueno, el professor Enrique Lluch, Vicent Zuriaga de la Universitat Catòlica de València, entre d’altres.

Finalment, a partir de les 22:00 hores fins a la mitjanit, es realitzarà l’anàlisi del sepeli papal a Roma en el programa ‘Fora de cobertura’, dirigit i presentat per Donís Salvador, amb la participació de convidats com José Francisco Castelló, canceller-secretari de l’arxidiòcesi de València, i el teòleg Santiago Pons.

Últimes notícies

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.