Abandonen Giovannino, un xiquet de 3 mesos que patix una estranya malaltia

 

El xiquet de tres mesos va ser abandonat pels seus pares en el mateix hospital a on va nàixer per la malaltia incurable que patix en la pell. El menut està ingressat en l’UCI des del passat mes d’agost. Els fets han passat en Torí, al nord d’Itàlia i desenes de famílies ja han sol·licitat l’adopció de Giovannino.

 

Una malaltia amb un pronòstic de vida de poques setmanes

Giovannino no ha eixit mai de l’UCI de l’hospital, lloc a on els seus pares el van abandonar després que li diagnosticaren, només nàixer, una ictiosi arlequí, una malaltia de la pell que és extremadament estranya i amb un pronòstic de vida de poques setmanes. L’hospital busca una família que puga fer-se’n càrrec del xiquet i des de què es va fer pública la situació del menor, el centre ha rebut desenes de telefonades.

 

Esta estranya malaltia, que no té cura, fa que la pell tinga la forma de plaques que s’assemblen a les del vestit d’un arlequí. L’únic tractament que es coneix consistix en aplicar una sèrie de cremes, diferents voltes al dia, per a intentar reduir la possible infecció i, alhora, intentar calmar el dolor que sent la persona afectada. Però en el cas de Giovannino les coses es compliquen més perquè el menut té les parpelles i els llavis al revés, presenta malformacions en el nas, les orelles i els dits, cosa per la que ha d’evitar el contacte directe amb la llum del sol per a previndre la sequedat d’estes zones.

 

Mentres les autoritats italianes estan avaluant quin és el millor lloc per a Giovannino, l’organització benèfica ‘Piccola Casa della Divina Providenza del Cottolengo’ s’ha oferit a acollir al menut i la regió del Paimonte, a on està Torí, s’ha oferit a ajudar esta institució caritativa.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.