Abandonen Giovannino, un xiquet de 3 mesos que patix una estranya malaltia

 

El xiquet de tres mesos va ser abandonat pels seus pares en el mateix hospital a on va nàixer per la malaltia incurable que patix en la pell. El menut està ingressat en l’UCI des del passat mes d’agost. Els fets han passat en Torí, al nord d’Itàlia i desenes de famílies ja han sol·licitat l’adopció de Giovannino.

 

Una malaltia amb un pronòstic de vida de poques setmanes

Giovannino no ha eixit mai de l’UCI de l’hospital, lloc a on els seus pares el van abandonar després que li diagnosticaren, només nàixer, una ictiosi arlequí, una malaltia de la pell que és extremadament estranya i amb un pronòstic de vida de poques setmanes. L’hospital busca una família que puga fer-se’n càrrec del xiquet i des de què es va fer pública la situació del menor, el centre ha rebut desenes de telefonades.

 

Esta estranya malaltia, que no té cura, fa que la pell tinga la forma de plaques que s’assemblen a les del vestit d’un arlequí. L’únic tractament que es coneix consistix en aplicar una sèrie de cremes, diferents voltes al dia, per a intentar reduir la possible infecció i, alhora, intentar calmar el dolor que sent la persona afectada. Però en el cas de Giovannino les coses es compliquen més perquè el menut té les parpelles i els llavis al revés, presenta malformacions en el nas, les orelles i els dits, cosa per la que ha d’evitar el contacte directe amb la llum del sol per a previndre la sequedat d’estes zones.

 

Mentres les autoritats italianes estan avaluant quin és el millor lloc per a Giovannino, l’organització benèfica ‘Piccola Casa della Divina Providenza del Cottolengo’ s’ha oferit a acollir al menut i la regió del Paimonte, a on està Torí, s’ha oferit a ajudar esta institució caritativa.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.