Abandonen Giovannino, un xiquet de 3 mesos que patix una estranya malaltia

 

El xiquet de tres mesos va ser abandonat pels seus pares en el mateix hospital a on va nàixer per la malaltia incurable que patix en la pell. El menut està ingressat en l’UCI des del passat mes d’agost. Els fets han passat en Torí, al nord d’Itàlia i desenes de famílies ja han sol·licitat l’adopció de Giovannino.

 

Una malaltia amb un pronòstic de vida de poques setmanes

Giovannino no ha eixit mai de l’UCI de l’hospital, lloc a on els seus pares el van abandonar després que li diagnosticaren, només nàixer, una ictiosi arlequí, una malaltia de la pell que és extremadament estranya i amb un pronòstic de vida de poques setmanes. L’hospital busca una família que puga fer-se’n càrrec del xiquet i des de què es va fer pública la situació del menor, el centre ha rebut desenes de telefonades.

 

Esta estranya malaltia, que no té cura, fa que la pell tinga la forma de plaques que s’assemblen a les del vestit d’un arlequí. L’únic tractament que es coneix consistix en aplicar una sèrie de cremes, diferents voltes al dia, per a intentar reduir la possible infecció i, alhora, intentar calmar el dolor que sent la persona afectada. Però en el cas de Giovannino les coses es compliquen més perquè el menut té les parpelles i els llavis al revés, presenta malformacions en el nas, les orelles i els dits, cosa per la que ha d’evitar el contacte directe amb la llum del sol per a previndre la sequedat d’estes zones.

 

Mentres les autoritats italianes estan avaluant quin és el millor lloc per a Giovannino, l’organització benèfica ‘Piccola Casa della Divina Providenza del Cottolengo’ s’ha oferit a acollir al menut i la regió del Paimonte, a on està Torí, s’ha oferit a ajudar esta institució caritativa.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.