Detectats un total de 6 rebrots en el territori valencià

 

Salut Pública continua fent l’estudi de contactes en el brot declarat en Castelló. No s’ha confirmat cap positiu més fins pel moment, per això es manté en 31 el total de persones afectades.

 

Respecte al brot de l’empresa de Rafelbunyol, en la comarca de l’Horta Nord (València), es continuen fent proves PCR per a descartar possibles casos en aquells treballadors que compartixen zones comunes amb companys que ja han donat positiu.

 

[predef]lleidadiari-grup-de-facebook-598[/predef]

 

Del brot únic familiar de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), totes les proves fetes en el seguiment de contactes han sigut negatives.

 

En la localitat de Llíria, en la comarca del Camp del Túria (València), s’ha detectat un brot de 3 casos que correspon a una família que es troba en estos moments aïllada en sa casa.

 

9 contagis en València

D’altra banda, les quatre proves PCR que s’han fet als contactes de la funcionària de la conselleria de Justícia han donat negatiu. Salut Pública ampliarà la investigació per a descartar nous casos.

 

En València hi ha, per una banda, 4 positius en un pis d’acollida, i, per un altre, han donat positiu els cinc membres d’una mateixa família.

 

Finalment, en un Centre de refugiats en Cullera, en la comarca de Ribera Baixa (València), hi ha tres casos

  

positius

 

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.