Detectats un total de 6 rebrots en el territori valencià

 

Salut Pública continua fent l’estudi de contactes en el brot declarat en Castelló. No s’ha confirmat cap positiu més fins pel moment, per això es manté en 31 el total de persones afectades.

 

Respecte al brot de l’empresa de Rafelbunyol, en la comarca de l’Horta Nord (València), es continuen fent proves PCR per a descartar possibles casos en aquells treballadors que compartixen zones comunes amb companys que ja han donat positiu.

 

[predef]lleidadiari-grup-de-facebook-598[/predef]

 

Del brot únic familiar de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), totes les proves fetes en el seguiment de contactes han sigut negatives.

 

En la localitat de Llíria, en la comarca del Camp del Túria (València), s’ha detectat un brot de 3 casos que correspon a una família que es troba en estos moments aïllada en sa casa.

 

9 contagis en València

D’altra banda, les quatre proves PCR que s’han fet als contactes de la funcionària de la conselleria de Justícia han donat negatiu. Salut Pública ampliarà la investigació per a descartar nous casos.

 

En València hi ha, per una banda, 4 positius en un pis d’acollida, i, per un altre, han donat positiu els cinc membres d’una mateixa família.

 

Finalment, en un Centre de refugiats en Cullera, en la comarca de Ribera Baixa (València), hi ha tres casos

  

positius

 

Últimes notícies

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

El ple de l'Ajuntament d'Alacant demana per unanimitat al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a garantir incentius fiscals i atraure patrocinis.

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.