Detectats un total de 6 rebrots en el territori valencià

 

Salut Pública continua fent l’estudi de contactes en el brot declarat en Castelló. No s’ha confirmat cap positiu més fins pel moment, per això es manté en 31 el total de persones afectades.

 

Respecte al brot de l’empresa de Rafelbunyol, en la comarca de l’Horta Nord (València), es continuen fent proves PCR per a descartar possibles casos en aquells treballadors que compartixen zones comunes amb companys que ja han donat positiu.

 

[predef]lleidadiari-grup-de-facebook-598[/predef]

 

Del brot únic familiar de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), totes les proves fetes en el seguiment de contactes han sigut negatives.

 

En la localitat de Llíria, en la comarca del Camp del Túria (València), s’ha detectat un brot de 3 casos que correspon a una família que es troba en estos moments aïllada en sa casa.

 

9 contagis en València

D’altra banda, les quatre proves PCR que s’han fet als contactes de la funcionària de la conselleria de Justícia han donat negatiu. Salut Pública ampliarà la investigació per a descartar nous casos.

 

En València hi ha, per una banda, 4 positius en un pis d’acollida, i, per un altre, han donat positiu els cinc membres d’una mateixa família.

 

Finalment, en un Centre de refugiats en Cullera, en la comarca de Ribera Baixa (València), hi ha tres casos

  

positius

 

Últimes notícies

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.