11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detectats un total de 6 rebrots en el territori valencià

 

Salut Pública continua fent l’estudi de contactes en el brot declarat en Castelló. No s’ha confirmat cap positiu més fins pel moment, per això es manté en 31 el total de persones afectades.

 

Respecte al brot de l’empresa de Rafelbunyol, en la comarca de l’Horta Nord (València), es continuen fent proves PCR per a descartar possibles casos en aquells treballadors que compartixen zones comunes amb companys que ja han donat positiu.

 

[predef]lleidadiari-grup-de-facebook-598[/predef]

 

Del brot únic familiar de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), totes les proves fetes en el seguiment de contactes han sigut negatives.

 

En la localitat de Llíria, en la comarca del Camp del Túria (València), s’ha detectat un brot de 3 casos que correspon a una família que es troba en estos moments aïllada en sa casa.

 

9 contagis en València

D’altra banda, les quatre proves PCR que s’han fet als contactes de la funcionària de la conselleria de Justícia han donat negatiu. Salut Pública ampliarà la investigació per a descartar nous casos.

 

En València hi ha, per una banda, 4 positius en un pis d’acollida, i, per un altre, han donat positiu els cinc membres d’una mateixa família.

 

Finalment, en un Centre de refugiats en Cullera, en la comarca de Ribera Baixa (València), hi ha tres casos

  

positius

 

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.