18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Aïllats 100 reclusos de la infermeria de la presó de Picassent per coronavirus

 

Al voltant d’un centenar de presos interns en la infermeria de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta (València), estan aïllats després de detectar-se un cas positiu de coronavirus en esta zona de la presó. Ara, els reclusos han d’estar en quarantena fins a tindre els resultats de les PCR.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la zona d’infermeria ha quedat totalment tancada. El que més preocupa a la presó de Picassent és que, precisament, els reclusos que s’ubiquen en infermeria són els més vulnerables al coronavirus, ja que allí estan els que tenen alguna malaltia o patologia.

 

Junt als reclusos, també hi ha huit treballadors del mòdul d’infermeria que estan en quarantena. A demés, en la zona de les dones també s’han detectat altres dos casos positius de coronavirus, i altres sis funcionaris d’eixa part també estan confinats fins a obtindre els resultats de les proves PCR.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.