Aïllen tres classes per tres casos de coronavirus en una escola de València

 

Actualització 14/09/2020 a les 12.21 hores. Els alumnes de tres aules del col·legi Professor Ramiro Jover de València no han pogut accedir al centre per falta de professorat suficient per a impartir classe, en estar diferents professors en quarantena preventiva durant quinze dies, si bé la majoria de les PCR fets fins ara ha donat negatiu.

 

A les dos aules afectades la setmana passada s’ha sumat este dilluns una altra més, esta de segon curs, ja que el professor corresponent està a l’espera de la prova i està confinat, segons han indicat fonts de la direcció del centre.

 

En les proves que s’han fet a diferents professors, la majoria ha donat negatiu, però estan en quarantena des de la setmana passada i s’incorporaran el dilluns que ve, 21 de setembre, mentres que altres docents tenen pendent la pràctica de la PCR o el seu resultat.

 

Aïllen dos classes d’una escola de València per 3 positius en coronavirus

Dos aules de Primària del col·legi Professor Ramiro Jover de la ciutat de València es troben aïllades en haver-se registrat tres casos positius per Covid-19 en el centre, que ha obligat a deu professors a estar en quarantena després d’haver-se sotmés a proves PCR i també a alterar els horaris d’entrada de cada curs.

 

Fonts de la direcció han assenyalat a EFE que el primer cas positiu per coronavirus es va conéixer el cap de setmana passat i els dos següents, durant la primera mitat d’esta setmana, pel que es van activar tots els protocols sanitaris i este dijous es va reunir el Consell Escolar per a posar en comú totes les dades disponibles.

 

Una de les aules afectades per esta quarantena dels professors pertany a quint curs Primària i l’altra, a sisé. Cap dels dos grups, que alberguen a una vintena d’alumnes, ha anat este divendres al col·legi. Des de la direcció han assenyalat que estan a l’espera dels resultats de les proves PCR que s’han fet als deu professors que estan en quarantena des que es van conéixer els tres positius, algun dels que afecta també algun docent.

 

L’horari d’entrada d’alumnes en el col·legi s’ha vist també alterat i esta setmana s’estan duent a terme accessos graduals de cada curs a les seues aules.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.