Aïllen tres classes per tres casos de coronavirus en una escola de València

 

Actualització 14/09/2020 a les 12.21 hores. Els alumnes de tres aules del col·legi Professor Ramiro Jover de València no han pogut accedir al centre per falta de professorat suficient per a impartir classe, en estar diferents professors en quarantena preventiva durant quinze dies, si bé la majoria de les PCR fets fins ara ha donat negatiu.

 

A les dos aules afectades la setmana passada s’ha sumat este dilluns una altra més, esta de segon curs, ja que el professor corresponent està a l’espera de la prova i està confinat, segons han indicat fonts de la direcció del centre.

 

En les proves que s’han fet a diferents professors, la majoria ha donat negatiu, però estan en quarantena des de la setmana passada i s’incorporaran el dilluns que ve, 21 de setembre, mentres que altres docents tenen pendent la pràctica de la PCR o el seu resultat.

 

Aïllen dos classes d’una escola de València per 3 positius en coronavirus

Dos aules de Primària del col·legi Professor Ramiro Jover de la ciutat de València es troben aïllades en haver-se registrat tres casos positius per Covid-19 en el centre, que ha obligat a deu professors a estar en quarantena després d’haver-se sotmés a proves PCR i també a alterar els horaris d’entrada de cada curs.

 

Fonts de la direcció han assenyalat a EFE que el primer cas positiu per coronavirus es va conéixer el cap de setmana passat i els dos següents, durant la primera mitat d’esta setmana, pel que es van activar tots els protocols sanitaris i este dijous es va reunir el Consell Escolar per a posar en comú totes les dades disponibles.

 

Una de les aules afectades per esta quarantena dels professors pertany a quint curs Primària i l’altra, a sisé. Cap dels dos grups, que alberguen a una vintena d’alumnes, ha anat este divendres al col·legi. Des de la direcció han assenyalat que estan a l’espera dels resultats de les proves PCR que s’han fet als deu professors que estan en quarantena des que es van conéixer els tres positius, algun dels que afecta també algun docent.

 

L’horari d’entrada d’alumnes en el col·legi s’ha vist també alterat i esta setmana s’estan duent a terme accessos graduals de cada curs a les seues aules.

Últimes notícies

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.