8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Aïllen tres classes per tres casos de coronavirus en una escola de València

 

Actualització 14/09/2020 a les 12.21 hores. Els alumnes de tres aules del col·legi Professor Ramiro Jover de València no han pogut accedir al centre per falta de professorat suficient per a impartir classe, en estar diferents professors en quarantena preventiva durant quinze dies, si bé la majoria de les PCR fets fins ara ha donat negatiu.

 

A les dos aules afectades la setmana passada s’ha sumat este dilluns una altra més, esta de segon curs, ja que el professor corresponent està a l’espera de la prova i està confinat, segons han indicat fonts de la direcció del centre.

 

En les proves que s’han fet a diferents professors, la majoria ha donat negatiu, però estan en quarantena des de la setmana passada i s’incorporaran el dilluns que ve, 21 de setembre, mentres que altres docents tenen pendent la pràctica de la PCR o el seu resultat.

 

Aïllen dos classes d’una escola de València per 3 positius en coronavirus

Dos aules de Primària del col·legi Professor Ramiro Jover de la ciutat de València es troben aïllades en haver-se registrat tres casos positius per Covid-19 en el centre, que ha obligat a deu professors a estar en quarantena després d’haver-se sotmés a proves PCR i també a alterar els horaris d’entrada de cada curs.

 

Fonts de la direcció han assenyalat a EFE que el primer cas positiu per coronavirus es va conéixer el cap de setmana passat i els dos següents, durant la primera mitat d’esta setmana, pel que es van activar tots els protocols sanitaris i este dijous es va reunir el Consell Escolar per a posar en comú totes les dades disponibles.

 

Una de les aules afectades per esta quarantena dels professors pertany a quint curs Primària i l’altra, a sisé. Cap dels dos grups, que alberguen a una vintena d’alumnes, ha anat este divendres al col·legi. Des de la direcció han assenyalat que estan a l’espera dels resultats de les proves PCR que s’han fet als deu professors que estan en quarantena des que es van conéixer els tres positius, algun dels que afecta també algun docent.

 

L’horari d’entrada d’alumnes en el col·legi s’ha vist també alterat i esta setmana s’estan duent a terme accessos graduals de cada curs a les seues aules.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.