Aïllen tres classes per tres casos de coronavirus en una escola de València

 

Actualització 14/09/2020 a les 12.21 hores. Els alumnes de tres aules del col·legi Professor Ramiro Jover de València no han pogut accedir al centre per falta de professorat suficient per a impartir classe, en estar diferents professors en quarantena preventiva durant quinze dies, si bé la majoria de les PCR fets fins ara ha donat negatiu.

 

A les dos aules afectades la setmana passada s’ha sumat este dilluns una altra més, esta de segon curs, ja que el professor corresponent està a l’espera de la prova i està confinat, segons han indicat fonts de la direcció del centre.

 

En les proves que s’han fet a diferents professors, la majoria ha donat negatiu, però estan en quarantena des de la setmana passada i s’incorporaran el dilluns que ve, 21 de setembre, mentres que altres docents tenen pendent la pràctica de la PCR o el seu resultat.

 

Aïllen dos classes d’una escola de València per 3 positius en coronavirus

Dos aules de Primària del col·legi Professor Ramiro Jover de la ciutat de València es troben aïllades en haver-se registrat tres casos positius per Covid-19 en el centre, que ha obligat a deu professors a estar en quarantena després d’haver-se sotmés a proves PCR i també a alterar els horaris d’entrada de cada curs.

 

Fonts de la direcció han assenyalat a EFE que el primer cas positiu per coronavirus es va conéixer el cap de setmana passat i els dos següents, durant la primera mitat d’esta setmana, pel que es van activar tots els protocols sanitaris i este dijous es va reunir el Consell Escolar per a posar en comú totes les dades disponibles.

 

Una de les aules afectades per esta quarantena dels professors pertany a quint curs Primària i l’altra, a sisé. Cap dels dos grups, que alberguen a una vintena d’alumnes, ha anat este divendres al col·legi. Des de la direcció han assenyalat que estan a l’espera dels resultats de les proves PCR que s’han fet als deu professors que estan en quarantena des que es van conéixer els tres positius, algun dels que afecta també algun docent.

 

L’horari d’entrada d’alumnes en el col·legi s’ha vist també alterat i esta setmana s’estan duent a terme accessos graduals de cada curs a les seues aules.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.