12.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Aïllen tres classes per tres casos de coronavirus en una escola de València

 

Actualització 14/09/2020 a les 12.21 hores. Els alumnes de tres aules del col·legi Professor Ramiro Jover de València no han pogut accedir al centre per falta de professorat suficient per a impartir classe, en estar diferents professors en quarantena preventiva durant quinze dies, si bé la majoria de les PCR fets fins ara ha donat negatiu.

 

A les dos aules afectades la setmana passada s’ha sumat este dilluns una altra més, esta de segon curs, ja que el professor corresponent està a l’espera de la prova i està confinat, segons han indicat fonts de la direcció del centre.

 

En les proves que s’han fet a diferents professors, la majoria ha donat negatiu, però estan en quarantena des de la setmana passada i s’incorporaran el dilluns que ve, 21 de setembre, mentres que altres docents tenen pendent la pràctica de la PCR o el seu resultat.

 

Aïllen dos classes d’una escola de València per 3 positius en coronavirus

Dos aules de Primària del col·legi Professor Ramiro Jover de la ciutat de València es troben aïllades en haver-se registrat tres casos positius per Covid-19 en el centre, que ha obligat a deu professors a estar en quarantena després d’haver-se sotmés a proves PCR i també a alterar els horaris d’entrada de cada curs.

 

Fonts de la direcció han assenyalat a EFE que el primer cas positiu per coronavirus es va conéixer el cap de setmana passat i els dos següents, durant la primera mitat d’esta setmana, pel que es van activar tots els protocols sanitaris i este dijous es va reunir el Consell Escolar per a posar en comú totes les dades disponibles.

 

Una de les aules afectades per esta quarantena dels professors pertany a quint curs Primària i l’altra, a sisé. Cap dels dos grups, que alberguen a una vintena d’alumnes, ha anat este divendres al col·legi. Des de la direcció han assenyalat que estan a l’espera dels resultats de les proves PCR que s’han fet als deu professors que estan en quarantena des que es van conéixer els tres positius, algun dels que afecta també algun docent.

 

L’horari d’entrada d’alumnes en el col·legi s’ha vist també alterat i esta setmana s’estan duent a terme accessos graduals de cada curs a les seues aules.

Últimes notícies

València invertix 3,4 milions a renovar voreres, un 160% més que en 2021-2023

L'Ajuntament ha destinat 3,4 milions a renovar voreres des del segon trimestre de 2023, un 160% més que en 2021-2023, amb 29.000 m² ja intervinguts.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia valoren el reforç de l’operatiu de busca

En la quinta jornada de busca després del naufragi, les famílies han valorat el reforç amb bussejadors, sonar i drons. L'operatiu es prolongarà entre tres i sis dies més, encara que este dimarts no hi ha hagut resultats rellevants.

Compromís acusa el PP de pagar el silenci de l’excap de gabinet de Mazón amb un altre càrrec

Compromís ha denunciat el nomenament de José Manuel Cuenca com a assessor en l'oficina del expresident i ha acusat el PP de pagar el seu silenci. La formació ha assenyalat el salari, superior a 58.000 euros, i ha advertit sobre la seua pròxima declaració en la comissió de la dana.

Maccabi Tel Aviv, multat amb 10.000 euros per càntics contra el València i Pedro Martínez

L'Eurolliga ha imposat una multa de 10.000 euros al Maccabi per càntics ofensius contra el València Basket i Pedro Martínez, després de la denúncia del club espanyol. La resolució, publicada este dimarts, situa la conducta com a infracció menor segons l'article 29.2.f del codi disciplinari.

La Generalitat impulsa el parc públic municipal amb 5,9 milions per a 68 vivendes

La Generalitat concedix 5,9 milions a 14 ajuntaments per a incorporar 68 vivendes al parc públic dins del Pla ADHA. Les cases es destinaran a lloguer o cessió d'ús durant almenys 50 anys.

La Comunitat Valenciana lidera el comerç minorista al novembre amb un 8,2% més

Les vendes minoristes van repuntar un 3,7% interanual al novembre i van encadenar 17 mesos a l'alça. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç amb un 8,2%.

AVA aplaudix el control de senglars de la Generalitat i exigix actuar fora dels vedats

AVA-ASAJA recolza les ajudes de la Generalitat per a controlar senglars com a prevenció enfront de la PPA i reclama mesures fermes també fora dels vedats.

Detingut a Torrent per agressió sexual a la companya de pis de la seua parella i per maltractament

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 37 anys per realitzar tocaments sense consentiment a l'amiga de la seua parella i agredir i amenaçar a la seua núvia. Va ser posat a disposició judicial.