L’Ajuntament de València oferix a la Generalitat els espais que faça falta per a vacunar contra el Covid-19

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha assegurat este dilluns que l’Ajuntament de la ciutat posa a la disposició de la Generalitat tots els espais que facen falta per a dur a terme la campanya de vacunació contra el Covid-19, des de grans instal·lacions deportives fins a xicotets espais com a casals fallers o col·legis, segons l’estratègia que marque la Conselleria de Sanitat Universal.

 

Ribó ha garantit que oferiran «el que faça falta» sense descartar cap enclavament com podrien ser Fira València o el Palau de Congressos, ha dit en ser preguntat sobre eixos punts. En tot cas, estan «a l’espera» de saber què decidirà Sanitat, si vacunar en molts i xicotets espais diversificats o aglutinar la vacunació en poques però grans instal·lacions.

 

El primer edil ha fet estes declaracions durant la presentació de 21 autobusos híbrids per a l’Empresa Municipal de Transport (EMT València), en ser preguntat per la disponibilitat d’espais municipals per a la vacunació. Sobre este tema, Ribó ha recordat que en el seu moment ja van oferir, al costat de les Falles, molts casals com a llocs reduïts que podien ser de classe logística.

 

Per ara, ha comentat l’alcalde, «el tema de la vacuna és prioritari» pel que l’Ajuntament oferirà «el que siga necessari, des de zones de joc, deportives o col·legis, si es vol diversificar molt fins als grans espais de les zones, sense descartar cap enclavament. En cada país s’ha fet d’una forma».

Últimes notícies

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza per la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'enfronta al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Copa de la Reina, amb una plaça en la final en joc i l'opció de trencar la seua mala ratxa davant el líder de lliga.

Hosbec espera una Setmana Santa amb ocupació hotelera estable en la Comunitat Valenciana

Hosbec anticipa una ocupació hotelera estable i en nivells habituals per a Setmana Santa en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana prevista entre el 75 i el 77,4% i pics per damunt del 80% en destins clau com Benidorm, València i Peníscola.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant

La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.

Huit detinguts i tres plantacions de marihuana desmantellades a la província de València

La Policia Nacional deté a huit persones i desmantella tres plantacions de marihuana amb més d'un miler de plantes i 33 quilos de cabdells a la província de València. Quatre dels arrestats han ingressat ja a la presó provisional per organització criminal, tràfic de drogues i frau elèctric.