L’Ajuntament de València oferix a la Generalitat els espais que faça falta per a vacunar contra el Covid-19

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha assegurat este dilluns que l’Ajuntament de la ciutat posa a la disposició de la Generalitat tots els espais que facen falta per a dur a terme la campanya de vacunació contra el Covid-19, des de grans instal·lacions deportives fins a xicotets espais com a casals fallers o col·legis, segons l’estratègia que marque la Conselleria de Sanitat Universal.

 

Ribó ha garantit que oferiran «el que faça falta» sense descartar cap enclavament com podrien ser Fira València o el Palau de Congressos, ha dit en ser preguntat sobre eixos punts. En tot cas, estan «a l’espera» de saber què decidirà Sanitat, si vacunar en molts i xicotets espais diversificats o aglutinar la vacunació en poques però grans instal·lacions.

 

El primer edil ha fet estes declaracions durant la presentació de 21 autobusos híbrids per a l’Empresa Municipal de Transport (EMT València), en ser preguntat per la disponibilitat d’espais municipals per a la vacunació. Sobre este tema, Ribó ha recordat que en el seu moment ja van oferir, al costat de les Falles, molts casals com a llocs reduïts que podien ser de classe logística.

 

Per ara, ha comentat l’alcalde, «el tema de la vacuna és prioritari» pel que l’Ajuntament oferirà «el que siga necessari, des de zones de joc, deportives o col·legis, si es vol diversificar molt fins als grans espais de les zones, sense descartar cap enclavament. En cada país s’ha fet d’una forma».

Últimes notícies

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.