L’Ajuntament de València oferix a la Generalitat els espais que faça falta per a vacunar contra el Covid-19

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha assegurat este dilluns que l’Ajuntament de la ciutat posa a la disposició de la Generalitat tots els espais que facen falta per a dur a terme la campanya de vacunació contra el Covid-19, des de grans instal·lacions deportives fins a xicotets espais com a casals fallers o col·legis, segons l’estratègia que marque la Conselleria de Sanitat Universal.

 

Ribó ha garantit que oferiran «el que faça falta» sense descartar cap enclavament com podrien ser Fira València o el Palau de Congressos, ha dit en ser preguntat sobre eixos punts. En tot cas, estan «a l’espera» de saber què decidirà Sanitat, si vacunar en molts i xicotets espais diversificats o aglutinar la vacunació en poques però grans instal·lacions.

 

El primer edil ha fet estes declaracions durant la presentació de 21 autobusos híbrids per a l’Empresa Municipal de Transport (EMT València), en ser preguntat per la disponibilitat d’espais municipals per a la vacunació. Sobre este tema, Ribó ha recordat que en el seu moment ja van oferir, al costat de les Falles, molts casals com a llocs reduïts que podien ser de classe logística.

 

Per ara, ha comentat l’alcalde, «el tema de la vacuna és prioritari» pel que l’Ajuntament oferirà «el que siga necessari, des de zones de joc, deportives o col·legis, si es vol diversificar molt fins als grans espais de les zones, sense descartar cap enclavament. En cada país s’ha fet d’una forma».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.