L’Ajuntament de València oferix a la Generalitat els espais que faça falta per a vacunar contra el Covid-19

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha assegurat este dilluns que l’Ajuntament de la ciutat posa a la disposició de la Generalitat tots els espais que facen falta per a dur a terme la campanya de vacunació contra el Covid-19, des de grans instal·lacions deportives fins a xicotets espais com a casals fallers o col·legis, segons l’estratègia que marque la Conselleria de Sanitat Universal.

 

Ribó ha garantit que oferiran «el que faça falta» sense descartar cap enclavament com podrien ser Fira València o el Palau de Congressos, ha dit en ser preguntat sobre eixos punts. En tot cas, estan «a l’espera» de saber què decidirà Sanitat, si vacunar en molts i xicotets espais diversificats o aglutinar la vacunació en poques però grans instal·lacions.

 

El primer edil ha fet estes declaracions durant la presentació de 21 autobusos híbrids per a l’Empresa Municipal de Transport (EMT València), en ser preguntat per la disponibilitat d’espais municipals per a la vacunació. Sobre este tema, Ribó ha recordat que en el seu moment ja van oferir, al costat de les Falles, molts casals com a llocs reduïts que podien ser de classe logística.

 

Per ara, ha comentat l’alcalde, «el tema de la vacuna és prioritari» pel que l’Ajuntament oferirà «el que siga necessari, des de zones de joc, deportives o col·legis, si es vol diversificar molt fins als grans espais de les zones, sense descartar cap enclavament. En cada país s’ha fet d’una forma».

Últimes notícies

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.
FILMOTECA D'ESTIU