L’Ajuntament de València oferix a la Generalitat els espais que faça falta per a vacunar contra el Covid-19

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha assegurat este dilluns que l’Ajuntament de la ciutat posa a la disposició de la Generalitat tots els espais que facen falta per a dur a terme la campanya de vacunació contra el Covid-19, des de grans instal·lacions deportives fins a xicotets espais com a casals fallers o col·legis, segons l’estratègia que marque la Conselleria de Sanitat Universal.

 

Ribó ha garantit que oferiran «el que faça falta» sense descartar cap enclavament com podrien ser Fira València o el Palau de Congressos, ha dit en ser preguntat sobre eixos punts. En tot cas, estan «a l’espera» de saber què decidirà Sanitat, si vacunar en molts i xicotets espais diversificats o aglutinar la vacunació en poques però grans instal·lacions.

 

El primer edil ha fet estes declaracions durant la presentació de 21 autobusos híbrids per a l’Empresa Municipal de Transport (EMT València), en ser preguntat per la disponibilitat d’espais municipals per a la vacunació. Sobre este tema, Ribó ha recordat que en el seu moment ja van oferir, al costat de les Falles, molts casals com a llocs reduïts que podien ser de classe logística.

 

Per ara, ha comentat l’alcalde, «el tema de la vacuna és prioritari» pel que l’Ajuntament oferirà «el que siga necessari, des de zones de joc, deportives o col·legis, si es vol diversificar molt fins als grans espais de les zones, sense descartar cap enclavament. En cada país s’ha fet d’una forma».

Anuncios

Últimes notícies

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.