L’Ajuntament d’Alacant demana més control sobre els immigrants confinats en l’Hospital General

 

El portaveu de l’equip de govern de l’Ajuntament d’Alacant, Antonio Manresa, ha exigit hui al govern central i a la Generalitat que posen els mitjans necessaris per a resoldre la difícil situació creada pel confinament d’uns 100 immigrants en l’hospital provisional alçat al costat del General d’Alacant.

 

Per a Manresa «és una absoluta irresponsabilitat haver pres esta decisió sense abans tindre previst un dispositiu que garantisca la seguretat sanitària tant dels immigrants com dels veïns d’Alacant i els seus visitants». El portaveu de l’equip de govern ha recalcat que «durant tot el cap de setmana hem assistit a les conseqüències de la imprevisió i l’absoluta irresponsabilitat del Govern central i de la Generalitat, que ni han dotat amb la suficient seguretat el recinte ni han reforçat adequadament amb mitjans sanitaris l’Hospital General, provocant el col·lapse d’este centre i posant en risc a les persones recloses, que es troben en un recinte que no complix amb els requisits».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’equip de govern reclama tant al govern central com a l’autonòmic que prenga mesures immediates per a solucionar el problema, traslladar a estes persones a un lloc que complisca amb els mínims exigibles per a confinar-les i, al mateix temps, evitar posar en risc innecessari al conjunt de la població resident en Alacant.

 

El portaveu recalca que «els alacantins estem fent un esforç grandíssim per a superar esta situació, i les administracions central i autonòmica han demostrat que no estan a l’altura amb decisions tan irresponsables com el confinament dels immigrants en un lloc que no reunix les més mínimes condicions».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.