L’Ajuntament d’Alacant demana més control sobre els immigrants confinats en l’Hospital General

 

El portaveu de l’equip de govern de l’Ajuntament d’Alacant, Antonio Manresa, ha exigit hui al govern central i a la Generalitat que posen els mitjans necessaris per a resoldre la difícil situació creada pel confinament d’uns 100 immigrants en l’hospital provisional alçat al costat del General d’Alacant.

 

Per a Manresa «és una absoluta irresponsabilitat haver pres esta decisió sense abans tindre previst un dispositiu que garantisca la seguretat sanitària tant dels immigrants com dels veïns d’Alacant i els seus visitants». El portaveu de l’equip de govern ha recalcat que «durant tot el cap de setmana hem assistit a les conseqüències de la imprevisió i l’absoluta irresponsabilitat del Govern central i de la Generalitat, que ni han dotat amb la suficient seguretat el recinte ni han reforçat adequadament amb mitjans sanitaris l’Hospital General, provocant el col·lapse d’este centre i posant en risc a les persones recloses, que es troben en un recinte que no complix amb els requisits».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’equip de govern reclama tant al govern central com a l’autonòmic que prenga mesures immediates per a solucionar el problema, traslladar a estes persones a un lloc que complisca amb els mínims exigibles per a confinar-les i, al mateix temps, evitar posar en risc innecessari al conjunt de la població resident en Alacant.

 

El portaveu recalca que «els alacantins estem fent un esforç grandíssim per a superar esta situació, i les administracions central i autonòmica han demostrat que no estan a l’altura amb decisions tan irresponsables com el confinament dels immigrants en un lloc que no reunix les més mínimes condicions».

Últimes notícies

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.