L’Ajuntament d’Alacant demana més control sobre els immigrants confinats en l’Hospital General

 

El portaveu de l’equip de govern de l’Ajuntament d’Alacant, Antonio Manresa, ha exigit hui al govern central i a la Generalitat que posen els mitjans necessaris per a resoldre la difícil situació creada pel confinament d’uns 100 immigrants en l’hospital provisional alçat al costat del General d’Alacant.

 

Per a Manresa «és una absoluta irresponsabilitat haver pres esta decisió sense abans tindre previst un dispositiu que garantisca la seguretat sanitària tant dels immigrants com dels veïns d’Alacant i els seus visitants». El portaveu de l’equip de govern ha recalcat que «durant tot el cap de setmana hem assistit a les conseqüències de la imprevisió i l’absoluta irresponsabilitat del Govern central i de la Generalitat, que ni han dotat amb la suficient seguretat el recinte ni han reforçat adequadament amb mitjans sanitaris l’Hospital General, provocant el col·lapse d’este centre i posant en risc a les persones recloses, que es troben en un recinte que no complix amb els requisits».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’equip de govern reclama tant al govern central com a l’autonòmic que prenga mesures immediates per a solucionar el problema, traslladar a estes persones a un lloc que complisca amb els mínims exigibles per a confinar-les i, al mateix temps, evitar posar en risc innecessari al conjunt de la població resident en Alacant.

 

El portaveu recalca que «els alacantins estem fent un esforç grandíssim per a superar esta situació, i les administracions central i autonòmica han demostrat que no estan a l’altura amb decisions tan irresponsables com el confinament dels immigrants en un lloc que no reunix les més mínimes condicions».

Últimes notícies

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.