17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Alacant programa dos mascletaes durant les festes nadalenques

Mascletà

Mascletà | Cedida

La Plaça dels Estels albergarà dos mascletaes durant les festes nadalenques. En concret, les cites estan programades per als dies 31 de desembre i 4 de gener, a les 14 hores. D’eixa manera ho ha anunciat el portaveu adjunt de l’Equip de Govern, Manuel Villar.

 

La pirotècnica Reyes Martí serà l’encarregada del doble espectacle. L’edil ha afirmat que seran totalment diferents un acte de l’altre. «La mascletà de cap d’any serà més digital, mentres que la del 4 de gener tindrà una línia clàssica i amb profusió dels aeris». A més, el començament de la mascletà de cap d’any el conformaran dotze trons d’avís, molt paregudes a les campanades de la mitjanit.

 

Villar ha explicat que «és una iniciativa que es pren, ateses les diferents peticions rebudes, i per a ajudar en la reactivació del comerç en estes dates nadalenques».

 

Pel que fa a l’espectacle programat per al 4 de gener, en particular, ha incidit en què «és dissabte i és el dia dels Carters Reals, motiu que pot suposar un notable revulsiu per al xicotet comerç».

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El PSPV portarà a Antifrau el ‘pelotazo’ de les vivendes públiques a Alacant

El PSPV portarà a l'Agència Antifrau el presumpte pelotazo en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Demana explicacions, dimissions i més control.

El Barça no es fia i prepara canvis davant un Elx en urgència

El Barcelona afronta el dol en el Martínez Valero amb respecte a un Elx necessitat i amb nombroses baixes. Hansi Flic vigila la fragilitat defensiva i sospesa ajustos en l'equip.

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.

Llopis apunta al rècord d’Espanya a València però evita la pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord nacional de 60 m barres en el punt de mira. Compartix la plusmarca de 7.48 amb Orlando Ortega i assegura que arriba sense pressió.