19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Alacant programa dos mascletaes durant les festes nadalenques

Mascletà

Mascletà | Cedida

La Plaça dels Estels albergarà dos mascletaes durant les festes nadalenques. En concret, les cites estan programades per als dies 31 de desembre i 4 de gener, a les 14 hores. D’eixa manera ho ha anunciat el portaveu adjunt de l’Equip de Govern, Manuel Villar.

 

La pirotècnica Reyes Martí serà l’encarregada del doble espectacle. L’edil ha afirmat que seran totalment diferents un acte de l’altre. «La mascletà de cap d’any serà més digital, mentres que la del 4 de gener tindrà una línia clàssica i amb profusió dels aeris». A més, el començament de la mascletà de cap d’any el conformaran dotze trons d’avís, molt paregudes a les campanades de la mitjanit.

 

Villar ha explicat que «és una iniciativa que es pren, ateses les diferents peticions rebudes, i per a ajudar en la reactivació del comerç en estes dates nadalenques».

 

Pel que fa a l’espectacle programat per al 4 de gener, en particular, ha incidit en què «és dissabte i és el dia dels Carters Reals, motiu que pot suposar un notable revulsiu per al xicotet comerç».

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.