Alacant programa dos mascletaes durant les festes nadalenques

Mascletà

Mascletà | Cedida

La Plaça dels Estels albergarà dos mascletaes durant les festes nadalenques. En concret, les cites estan programades per als dies 31 de desembre i 4 de gener, a les 14 hores. D’eixa manera ho ha anunciat el portaveu adjunt de l’Equip de Govern, Manuel Villar.

 

La pirotècnica Reyes Martí serà l’encarregada del doble espectacle. L’edil ha afirmat que seran totalment diferents un acte de l’altre. «La mascletà de cap d’any serà més digital, mentres que la del 4 de gener tindrà una línia clàssica i amb profusió dels aeris». A més, el començament de la mascletà de cap d’any el conformaran dotze trons d’avís, molt paregudes a les campanades de la mitjanit.

 

Villar ha explicat que «és una iniciativa que es pren, ateses les diferents peticions rebudes, i per a ajudar en la reactivació del comerç en estes dates nadalenques».

 

Pel que fa a l’espectacle programat per al 4 de gener, en particular, ha incidit en què «és dissabte i és el dia dels Carters Reals, motiu que pot suposar un notable revulsiu per al xicotet comerç».

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.