Mastodon
23.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

L’alcalde de Gilet dona positiu en coronavirus i obliga a tancar l’ajuntament

 

Este dijous, l’alcalde de Gilet, en la comarca del Camp de Morvedre (València), Salva Costa, ha donat positiu en coronavirus, encara que ha assegurat que es troba bé i no té símptomes.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, este contagi ha obligat a tancar les portes de l’ajuntament i que un total de nou treballadors i sis membres de l’equip de govern s’hagen de sotmetre a les PCR esta setmana.

 

L’alcalde es va fer la prova este dimarts després de què la parella d’una funcionària de l’ajuntament haguera donat positiu. De la mateixa manera, també s’han fet la prova altres cinc empleats, però només Costa ha sigut contagiat.

 

En la porta del consistori s’han penjat un cartell en el que s’informa que l’atenció al ciutadà i tots els tràmits corresponents es faran de manera telemàtica i de forma telefònica fins que li situació ho dicte. A demés, s’ha desinfectat tot l’edifici. 

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.