Alfafar llança les ajudes a contractació i a la iniciativa emprenedora

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha obert les convocatòries de subvencions per a l’ajuda a empreses i comerços per a la contractació de persones desocupades i, per a l’ajuda a la iniciativa emprenedora.

El termini de sol·licitud de totes dos ajudes s’inicia demà, 24 de novembre, i estarà obert fins al pròxim 23 de desembre, durant 30 dies naturals. La tramitació es realitzarà únicament de manera telemàtica a través de la seu electrònica.

Les bases reguladores i convocatòries es troben publicades en el Tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Alfafar.
Les ajudes a la contractació, d’una banda, estan dirigides a empreses i persones autònomes que hagen contractat persones desocupades d’Alfafar, durant el període comprés entre l’1 de gener de 2020 i el 30 de juny de 2021.

Aquesta subvenció ascendeix, en contractacions a jornada completa, fins als 1.500 euros per la modalitat indefinida, 1.000 euros en el cas de convertir contractes per a la formació i aprenentatge o pràctiques en indefinits i 700 euros per contractacions temporals d’almenys 6 mesos.

Per a les contractacions a temps parcial, d’almenys 20 hores setmanals, també es contempla la subvenció, amb la reducció proporcional de la quantia de l’ajuda.

En les ajudes a la iniciativa emprenedora, l’Ajuntament d’Alfafar destina fins a 2.000 euros per sol·licitant per a aportar un reforç a la inversió realitzada en els primers mesos d’inici de l’activitat, en concret per a les despeses realitzades entre l’1 de gener de 2020 i el 30 de juny de 2021.

Aquestes ajudes serveixen per a cobrir despeses com el de constitució, inversions en concepte d’arrendament del local comercial, pagaments per subministraments i quotes a la seguretat social com a persona treballadora autònoma, entre altres despeses vinculades a l’activitat.

Amb aquestes convocatòries, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís amb el foment de l’activitat econòmica en el municipi i la millora de l’ocupabilitat.

Últimes notícies

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.