Alfafar llança les ajudes a contractació i a la iniciativa emprenedora

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha obert les convocatòries de subvencions per a l’ajuda a empreses i comerços per a la contractació de persones desocupades i, per a l’ajuda a la iniciativa emprenedora.

El termini de sol·licitud de totes dos ajudes s’inicia demà, 24 de novembre, i estarà obert fins al pròxim 23 de desembre, durant 30 dies naturals. La tramitació es realitzarà únicament de manera telemàtica a través de la seu electrònica.

Les bases reguladores i convocatòries es troben publicades en el Tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Alfafar.
Les ajudes a la contractació, d’una banda, estan dirigides a empreses i persones autònomes que hagen contractat persones desocupades d’Alfafar, durant el període comprés entre l’1 de gener de 2020 i el 30 de juny de 2021.

Aquesta subvenció ascendeix, en contractacions a jornada completa, fins als 1.500 euros per la modalitat indefinida, 1.000 euros en el cas de convertir contractes per a la formació i aprenentatge o pràctiques en indefinits i 700 euros per contractacions temporals d’almenys 6 mesos.

Per a les contractacions a temps parcial, d’almenys 20 hores setmanals, també es contempla la subvenció, amb la reducció proporcional de la quantia de l’ajuda.

En les ajudes a la iniciativa emprenedora, l’Ajuntament d’Alfafar destina fins a 2.000 euros per sol·licitant per a aportar un reforç a la inversió realitzada en els primers mesos d’inici de l’activitat, en concret per a les despeses realitzades entre l’1 de gener de 2020 i el 30 de juny de 2021.

Aquestes ajudes serveixen per a cobrir despeses com el de constitució, inversions en concepte d’arrendament del local comercial, pagaments per subministraments i quotes a la seguretat social com a persona treballadora autònoma, entre altres despeses vinculades a l’activitat.

Amb aquestes convocatòries, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís amb el foment de l’activitat econòmica en el municipi i la millora de l’ocupabilitat.

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.