Alfafar llança les ajudes a contractació i a la iniciativa emprenedora

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha obert les convocatòries de subvencions per a l’ajuda a empreses i comerços per a la contractació de persones desocupades i, per a l’ajuda a la iniciativa emprenedora.

El termini de sol·licitud de totes dos ajudes s’inicia demà, 24 de novembre, i estarà obert fins al pròxim 23 de desembre, durant 30 dies naturals. La tramitació es realitzarà únicament de manera telemàtica a través de la seu electrònica.

Les bases reguladores i convocatòries es troben publicades en el Tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Alfafar.
Les ajudes a la contractació, d’una banda, estan dirigides a empreses i persones autònomes que hagen contractat persones desocupades d’Alfafar, durant el període comprés entre l’1 de gener de 2020 i el 30 de juny de 2021.

Aquesta subvenció ascendeix, en contractacions a jornada completa, fins als 1.500 euros per la modalitat indefinida, 1.000 euros en el cas de convertir contractes per a la formació i aprenentatge o pràctiques en indefinits i 700 euros per contractacions temporals d’almenys 6 mesos.

Per a les contractacions a temps parcial, d’almenys 20 hores setmanals, també es contempla la subvenció, amb la reducció proporcional de la quantia de l’ajuda.

En les ajudes a la iniciativa emprenedora, l’Ajuntament d’Alfafar destina fins a 2.000 euros per sol·licitant per a aportar un reforç a la inversió realitzada en els primers mesos d’inici de l’activitat, en concret per a les despeses realitzades entre l’1 de gener de 2020 i el 30 de juny de 2021.

Aquestes ajudes serveixen per a cobrir despeses com el de constitució, inversions en concepte d’arrendament del local comercial, pagaments per subministraments i quotes a la seguretat social com a persona treballadora autònoma, entre altres despeses vinculades a l’activitat.

Amb aquestes convocatòries, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís amb el foment de l’activitat econòmica en el municipi i la millora de l’ocupabilitat.

Últimes notícies

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per les seues paraules sobre el Govern d'Espanya i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera i Arcadi España dirigirà Hisenda

Pedro Sánchez nomena a Carlos Cuerpo vicepresident primer i a Arcadi España ministre d'Hisenda en substitució de María Jesús Montero, candidata del PSOE a Andalusia.

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.

Carlos Cuerpo, nou vicepresident primer, i Arcadi España assumix Hisenda després de l’eixida de Montero

Carlos Cuerpo serà el nou vicepresident primer del Govern i mantindrà la cartera d'Economia, mentres que Arcadi España substituirà a María Jesús Montero al capdavant del Ministeri d'Hisenda després de la seua eixida per a competir a Andalusia.