Alfafar llança les ajudes a contractació i a la iniciativa emprenedora

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha obert les convocatòries de subvencions per a l’ajuda a empreses i comerços per a la contractació de persones desocupades i, per a l’ajuda a la iniciativa emprenedora.

El termini de sol·licitud de totes dos ajudes s’inicia demà, 24 de novembre, i estarà obert fins al pròxim 23 de desembre, durant 30 dies naturals. La tramitació es realitzarà únicament de manera telemàtica a través de la seu electrònica.

Les bases reguladores i convocatòries es troben publicades en el Tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Alfafar.
Les ajudes a la contractació, d’una banda, estan dirigides a empreses i persones autònomes que hagen contractat persones desocupades d’Alfafar, durant el període comprés entre l’1 de gener de 2020 i el 30 de juny de 2021.

Aquesta subvenció ascendeix, en contractacions a jornada completa, fins als 1.500 euros per la modalitat indefinida, 1.000 euros en el cas de convertir contractes per a la formació i aprenentatge o pràctiques en indefinits i 700 euros per contractacions temporals d’almenys 6 mesos.

Per a les contractacions a temps parcial, d’almenys 20 hores setmanals, també es contempla la subvenció, amb la reducció proporcional de la quantia de l’ajuda.

En les ajudes a la iniciativa emprenedora, l’Ajuntament d’Alfafar destina fins a 2.000 euros per sol·licitant per a aportar un reforç a la inversió realitzada en els primers mesos d’inici de l’activitat, en concret per a les despeses realitzades entre l’1 de gener de 2020 i el 30 de juny de 2021.

Aquestes ajudes serveixen per a cobrir despeses com el de constitució, inversions en concepte d’arrendament del local comercial, pagaments per subministraments i quotes a la seguretat social com a persona treballadora autònoma, entre altres despeses vinculades a l’activitat.

Amb aquestes convocatòries, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís amb el foment de l’activitat econòmica en el municipi i la millora de l’ocupabilitat.

Últimes notícies

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.