L’Ajuntament d’Almàssera organitza una jornada de neteja del Barranc del Carraixet

La Regidoria de Medi Ambient i Lluita contra el Canvi Climàtic de l’Ajuntament d’Almàssera va organitzar el dissabte 19 de setembre una jornada matinal de neteja del Barranc del Carraixet al seu pas per la localitat d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València). 

 

Esta activitat ha sigut organitzada amb l’objectiu de conscienciar a la població sobre la necessitat de mantindre net l’entorn natural en el que viu. El col·lectiu de voluntariat BioAgradables va participar activament en esta jornada dirigint i dinamitzant la neteja i recollint i classificant tot el fem que es trobaven els participants al seu pas.

 

La jornada es va desenvolupar durant el matí del dissabte i va tindre una duració aproximada de tres hores. Van participar un total de 15 persones prèviament inscrites entre les que es trobaven també famílies amb els seus fills i filles que ja des de xicotets són educats en l’amor per la naturalesa i en la importància de mantindre-la neta.

 

Els voluntaris van trobar tot tipus d’objectes en el Carraixet

Els materials que van recollir van ser en la seua majoria plàstics, encara que també van trobar llandes de beguda, botelles, mascaretes i fins i tot un carro de la compra ja deteriorat. El grup va estar molt motivat i conscienciat en tot moment i mentres treballaven van debatre també sobre les necessitats del barranc del Carraixet i el seu entorn i de com afrontar el seu manteniment.

 

Antonio Sánchez, Regidor de Medi Ambient i Lluita contra el Canvi Climàtic de l’Ajuntament d’Almàssera ha agraït la implicació en esta jornada del col·lectiu BIoAgradables i dels veïns i veïnes d’Almàssera i ha manifestat que «esta jornada és un xicotet pas cap a la conscienciació sobre la importància del medi ambient i de mantindre els espais naturals nets».

 

Antonio Sánchez creu que «hem d’embrutar menys l’entorn natural»

A demés, Sánchez ha explicat que «no només es tracta de netejar, sinó també d’embrutar menys. Estic molt agraït per la generositat del grup de persones que van participar en esta neteja i la seua responsabilitat amb el medi ambient. Al mateix temps, és una motivació per a l’Ajuntament no fallar a totes estes persones que dia a dia s’esforcen per deixar un entorn millor», ha conclòs el regidor de la comarca de l’Horta Nord.

 

Per la seua part Ramón Puchades, alcalde d’Almàssera ha mostrat la seua satisfacció davant esta iniciativa i ressalta la importància de l’educació des de ben xicotets en el respecte i cura de l’entorn natural en el que vivim. «En este temps de pandèmia s’estan revaloritzant els espais naturals i els passejos a l’aire lliure i ara amb més motiu hem de cuidar-ho i sobretot no embrutar-ho».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.