L’Ajuntament d’Almàssera organitza una jornada de neteja del Barranc del Carraixet

La Regidoria de Medi Ambient i Lluita contra el Canvi Climàtic de l’Ajuntament d’Almàssera va organitzar el dissabte 19 de setembre una jornada matinal de neteja del Barranc del Carraixet al seu pas per la localitat d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València). 

 

Esta activitat ha sigut organitzada amb l’objectiu de conscienciar a la població sobre la necessitat de mantindre net l’entorn natural en el que viu. El col·lectiu de voluntariat BioAgradables va participar activament en esta jornada dirigint i dinamitzant la neteja i recollint i classificant tot el fem que es trobaven els participants al seu pas.

 

La jornada es va desenvolupar durant el matí del dissabte i va tindre una duració aproximada de tres hores. Van participar un total de 15 persones prèviament inscrites entre les que es trobaven també famílies amb els seus fills i filles que ja des de xicotets són educats en l’amor per la naturalesa i en la importància de mantindre-la neta.

 

Els voluntaris van trobar tot tipus d’objectes en el Carraixet

Els materials que van recollir van ser en la seua majoria plàstics, encara que també van trobar llandes de beguda, botelles, mascaretes i fins i tot un carro de la compra ja deteriorat. El grup va estar molt motivat i conscienciat en tot moment i mentres treballaven van debatre també sobre les necessitats del barranc del Carraixet i el seu entorn i de com afrontar el seu manteniment.

 

Antonio Sánchez, Regidor de Medi Ambient i Lluita contra el Canvi Climàtic de l’Ajuntament d’Almàssera ha agraït la implicació en esta jornada del col·lectiu BIoAgradables i dels veïns i veïnes d’Almàssera i ha manifestat que «esta jornada és un xicotet pas cap a la conscienciació sobre la importància del medi ambient i de mantindre els espais naturals nets».

 

Antonio Sánchez creu que «hem d’embrutar menys l’entorn natural»

A demés, Sánchez ha explicat que «no només es tracta de netejar, sinó també d’embrutar menys. Estic molt agraït per la generositat del grup de persones que van participar en esta neteja i la seua responsabilitat amb el medi ambient. Al mateix temps, és una motivació per a l’Ajuntament no fallar a totes estes persones que dia a dia s’esforcen per deixar un entorn millor», ha conclòs el regidor de la comarca de l’Horta Nord.

 

Per la seua part Ramón Puchades, alcalde d’Almàssera ha mostrat la seua satisfacció davant esta iniciativa i ressalta la importància de l’educació des de ben xicotets en el respecte i cura de l’entorn natural en el que vivim. «En este temps de pandèmia s’estan revaloritzant els espais naturals i els passejos a l’aire lliure i ara amb més motiu hem de cuidar-ho i sobretot no embrutar-ho».

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.