Els Arts de València lleva el nom de Plácido Domingo al seu Centre del Perfeccionament

El Palau de les Arts es convertix en un museu vivent

Palau de les Arts | Google Maps

 

La Comissió Executiva –òrgan de gestió i administració del Patronat del Palau de les Arts de València– ha decidit canviar la denominació del Centre de Perfeccionament de la institució, que fins ara portava el nom del cantant i director Plácido Domingo.

 

D’eta manera, a partir d’ara, «la nova denominació de l’espai formatiu d’excel·lència internacional serà Centre de Perfeccionament Palau de les Arts», ha anunciat. La resolució s’ha adoptat en la reunió que ha mantingut este dijous la comissió en la que s’han abordat possibles accions per la situació de l’artista Plácido Domingo.

 

Este acte es deu després de què el cantant fera públic un comunicat en el que demana perdó a les dones que el van acusar d’assetjament sexual per «el dolor» causat i accepta «tota la responsabilitat» per les accions denunciades en els últims mesos.

 

S’han respectat els valors de la institució

Entre els temes que estaven sobre la taula figurava la possibilitat –reclamada per diferents col·lectius i partits polítics— de llevar el nom de l’artista al Centre de Perfeccionament del teatre. 

 

La decisió, segons expliquen des de l’organisme, «ha sigut adoptada després de l’anàlisi de les informacions dels últims dies i en coherència amb els valors que sustenten una institució com el Palau de les Arts».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.