Els Arts de València lleva el nom de Plácido Domingo al seu Centre del Perfeccionament

El Palau de les Arts es convertix en un museu vivent

Palau de les Arts | Google Maps

 

La Comissió Executiva –òrgan de gestió i administració del Patronat del Palau de les Arts de València– ha decidit canviar la denominació del Centre de Perfeccionament de la institució, que fins ara portava el nom del cantant i director Plácido Domingo.

 

D’eta manera, a partir d’ara, «la nova denominació de l’espai formatiu d’excel·lència internacional serà Centre de Perfeccionament Palau de les Arts», ha anunciat. La resolució s’ha adoptat en la reunió que ha mantingut este dijous la comissió en la que s’han abordat possibles accions per la situació de l’artista Plácido Domingo.

 

Este acte es deu després de què el cantant fera públic un comunicat en el que demana perdó a les dones que el van acusar d’assetjament sexual per «el dolor» causat i accepta «tota la responsabilitat» per les accions denunciades en els últims mesos.

 

S’han respectat els valors de la institució

Entre els temes que estaven sobre la taula figurava la possibilitat –reclamada per diferents col·lectius i partits polítics— de llevar el nom de l’artista al Centre de Perfeccionament del teatre. 

 

La decisió, segons expliquen des de l’organisme, «ha sigut adoptada després de l’anàlisi de les informacions dels últims dies i en coherència amb els valors que sustenten una institució com el Palau de les Arts».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València celebrarà els Premis Rei Jaume I amb un espectacle pirotècnic en la plaça de l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà l'1 de juny un espectacle pirotècnic de cinc minuts en la plaça de l'Ajuntament per a acompanyar la reunió dels jurats dels Premis Rei Jaume I.

Aemet activa l’avís groc en el litoral de València per màximes de 36 graus este divendres

Aemet activa este divendres l'avís groc en el litoral de la província de València per temperatures màximes de fins a 36 graus, amb una probabilitat d'entre el 40 i el 70 per cent.

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.