13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Els Arts de València lleva el nom de Plácido Domingo al seu Centre del Perfeccionament

El Palau de les Arts es convertix en un museu vivent

Palau de les Arts | Google Maps

 

La Comissió Executiva –òrgan de gestió i administració del Patronat del Palau de les Arts de València– ha decidit canviar la denominació del Centre de Perfeccionament de la institució, que fins ara portava el nom del cantant i director Plácido Domingo.

 

D’eta manera, a partir d’ara, «la nova denominació de l’espai formatiu d’excel·lència internacional serà Centre de Perfeccionament Palau de les Arts», ha anunciat. La resolució s’ha adoptat en la reunió que ha mantingut este dijous la comissió en la que s’han abordat possibles accions per la situació de l’artista Plácido Domingo.

 

Este acte es deu després de què el cantant fera públic un comunicat en el que demana perdó a les dones que el van acusar d’assetjament sexual per «el dolor» causat i accepta «tota la responsabilitat» per les accions denunciades en els últims mesos.

 

S’han respectat els valors de la institució

Entre els temes que estaven sobre la taula figurava la possibilitat –reclamada per diferents col·lectius i partits polítics— de llevar el nom de l’artista al Centre de Perfeccionament del teatre. 

 

La decisió, segons expliquen des de l’organisme, «ha sigut adoptada després de l’anàlisi de les informacions dels últims dies i en coherència amb els valors que sustenten una institució com el Palau de les Arts».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.