Els Arts de València lleva el nom de Plácido Domingo al seu Centre del Perfeccionament

El Palau de les Arts es convertix en un museu vivent

Palau de les Arts | Google Maps

 

La Comissió Executiva –òrgan de gestió i administració del Patronat del Palau de les Arts de València– ha decidit canviar la denominació del Centre de Perfeccionament de la institució, que fins ara portava el nom del cantant i director Plácido Domingo.

 

D’eta manera, a partir d’ara, «la nova denominació de l’espai formatiu d’excel·lència internacional serà Centre de Perfeccionament Palau de les Arts», ha anunciat. La resolució s’ha adoptat en la reunió que ha mantingut este dijous la comissió en la que s’han abordat possibles accions per la situació de l’artista Plácido Domingo.

 

Este acte es deu després de què el cantant fera públic un comunicat en el que demana perdó a les dones que el van acusar d’assetjament sexual per «el dolor» causat i accepta «tota la responsabilitat» per les accions denunciades en els últims mesos.

 

S’han respectat els valors de la institució

Entre els temes que estaven sobre la taula figurava la possibilitat –reclamada per diferents col·lectius i partits polítics— de llevar el nom de l’artista al Centre de Perfeccionament del teatre. 

 

La decisió, segons expliquen des de l’organisme, «ha sigut adoptada després de l’anàlisi de les informacions dels últims dies i en coherència amb els valors que sustenten una institució com el Palau de les Arts».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres victòries del Llevant a Vallecas, l’última en 2022

El Llevant visita este dilluns al Llamp amb un balanç de tres triomfs en set partits a Vallecas. El més recent va ser el 2-4 de maig de 2022.

El Vila-real no gana en Mendizorroza des de 2020 i encadena quatre visites sense véncer

L'equip groc visita a l'Alabés en la jornada 28 amb un balanç advers a Vitòria: 3 triomfs en 13 dols i quatre desplaçaments recents sense guanyar.

El València només va guanyar 7 de 38 visites a l’Oviedo i no venç en Primera allí des de fa més de trenta anys

El València visita a l'Oviedo en la jornada 28 amb un balanç molt desfavorable en el Carlos Tartiere: 7 victòries en 38 partits i més de trenta anys sense guanyar en Primera.

L’Elx visita el Bernabéu amb un historial sense victòries i un 4-0 com a últim precedent

L'Elx torna al Bernabéu després del 4-0 encaixat al febrer de 2023 i sense haver guanyat mai allí. En 24 visites només ha sumat quatre empats i va patir golejades històriques.

El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El club ha retirat l'abonament a dos aficionats que van irrompre en la pista després del dol davant Noia: vetos de 5 i 2 anys i multa de 12.000 euros. L'entitat va anunciar que instarà la repetició de la sanció i va lamentar el mal esportiu, econòmic i reputacional.

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.

Tempestes molt fortes descarreguen més de 30 l/m² en una hora en el sud d’Alacant

El sud d'Alacant registra tempestes d'intensitat molt forta amb més de 30 l/m² en una hora, acumulats destacats a Elx i 270 llamps. La província està en avís groc.

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna i descarten indicis criminals

Un cos amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna a les 2.30 hores. Les primeres perquisicions descarten indicis de criminalitat.