Els Arts de València lleva el nom de Plácido Domingo al seu Centre del Perfeccionament

El Palau de les Arts es convertix en un museu vivent

Palau de les Arts | Google Maps

 

La Comissió Executiva –òrgan de gestió i administració del Patronat del Palau de les Arts de València– ha decidit canviar la denominació del Centre de Perfeccionament de la institució, que fins ara portava el nom del cantant i director Plácido Domingo.

 

D’eta manera, a partir d’ara, «la nova denominació de l’espai formatiu d’excel·lència internacional serà Centre de Perfeccionament Palau de les Arts», ha anunciat. La resolució s’ha adoptat en la reunió que ha mantingut este dijous la comissió en la que s’han abordat possibles accions per la situació de l’artista Plácido Domingo.

 

Este acte es deu després de què el cantant fera públic un comunicat en el que demana perdó a les dones que el van acusar d’assetjament sexual per «el dolor» causat i accepta «tota la responsabilitat» per les accions denunciades en els últims mesos.

 

S’han respectat els valors de la institució

Entre els temes que estaven sobre la taula figurava la possibilitat –reclamada per diferents col·lectius i partits polítics— de llevar el nom de l’artista al Centre de Perfeccionament del teatre. 

 

La decisió, segons expliquen des de l’organisme, «ha sigut adoptada després de l’anàlisi de les informacions dels últims dies i en coherència amb els valors que sustenten una institució com el Palau de les Arts».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.