13.8 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Un col·legi infantil de la Vila Joiosa confina a una de les seues classes per un cas de coronavirus

Este diumenge, 13 de setembre, el col·legi d’educació infantil ‘El Colegio de Pate’ de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha anunciat a través de la seua pàgina de Facebook que una de les seues aules ha sigut posada en quarantena després que un xiquet ha donat positiu per Covid-19.

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, el menor va acudir a l‘escola els dies 1 i 2 de setembre. Ara, el centre escolar ha informat que només ha sigut necessari confinar a la classe amb la que va estar en contacte el xiquet i que tornarà a obrir les seues portes el dimecres pròxim 16 de setembre.

 

A demés, la direcció del col·legi assegura que la resta de l’escola continuarà complint amb les mesures de seguretat adoptades. D’altra banda, el centre de la Marina Alta lamenta que «és una situació a la que ens hem d’acostumar i l’hem de tractar amb la màxima normalitat possible».

Últimes notícies

Marcelino defén la continuïtat després de la caiguda europea i apunta a la sèptima en LaLiga

El tècnic del Vila-real insistix que no cal reaccionar, sinó seguir amb la dinàmica de lliga després de la derrota a Europa. Amb sis triomfs seguits, mira al Llevant i no contempla relaxacions.

L’excap de gabinet de Mazón ha negat que els seus wasaps a Salomé Pradas foren instruccions del president

José Manuel Cuenca ha negat davant la jutgessa que els wasaps enviats a la llavors consellera Salomé Pradas foren instruccions del president. Ha defés que mancava de capacitat per a ordenar i que el debat sobre el confinament es va traslladar als servicis jurídics.

Pérez Llorca reivindica el seu cor municipalista al capdavant de la Generalitat

El president ha defés un lideratge de proximitat i una línia continuista, amb exemples de gestió en sanitat, educació infantil i suport a sectors productius.

La Guàrdia Civil incauta 32 peces d’ivori a València i el mal a la fauna s’estima en 3,6 milions

La Guàrdia Civil ha confiscat 32 peces d'ivori tallat a la venda en internet sense certificats CITES. Una dona de 71 anys ha quedat investigada per delictes contra la fauna i contraban.

L’IPC puja al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments repunten al 2,9%

La Comunitat Valenciana va registrar al novembre un IPC del 3,4%, entre els més alts autonòmics, amb aliments al 2,9%. A Espanya l'índex va ser del 3% i la subjacent del 2,6%.

L’IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments van repuntar al 2,9%

L'IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana, un dels més alts per comunitats. A Espanya, l'índex general va quedar en el 3% i la subjacent en el 2,6%.

Alcón (CRUE) alerta: sense finançament no hi ha investigació en la universitat pública

La presidenta de la CRUE ha advertit d'una falta de finançament generalitzat i ha defés que investigar costa diners i no es pot renunciar a això. Reclama beques-salari, urgix els sexennis de transferència i alerta de l'impacte del nou estatut del becari i de la vivenda en l'accés a la universitat.

El València Basket sotmet a l’Efes (94-82) i s’aferma a dalt amb la seua quarta victòria seguida

El València Basket va controlar al Anadolu Efes amb un partit seriós i va encadenar el seu quart triomf seguit en Eurolliga. Taylor i Pradilla van liderar un 94-82 que consolida als taronja en la zona alta.