48 brots de coronavirus registrats en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este dijous, 7 de gener, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 48 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 7 brots en la província de Castelló; 12 en la d’Alacant i 29 en la de València.

 

A continuació, els 48 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 17 brots de diferents àmbits. De tots els brots, en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), s’han detectat 4 focus d’origen laboral i social.

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alboraia: 7 casos. Origen social
  • Alcalà de Xivert: 5 casos. Origen social
  • Algimia d’Almonacid: 7 casos. Origen social
  • Almoradí: 6 casos. Origen social
  • Benidorm: 11 casos. Origen laboral
  • Benidorm: 13 casos. Origen laboral
  • Benidorm: 14 casos. Origen social
  • Benidorm: 3 casos. Origen laboral
  • Bigastro: 5 casos. Origen social
  • Bunyol: 3 casos. Origen laboral
  • Càlig: 4 casos. Origen social
  • Cinctorres: 4 casos. Origen social
  • Daimús: 3 casos. Origen laboral
  • Dénia: 5 casos. Origen social
  • Elx: 6 casos. Origen social
  • Gaibiel: 5 casos. Origen laboral
  • Gaibiel: 8 casos. Origen social
  • Gata de Gorgos: 6 casos. Origen social
  • La Nucia: 4 casos. Origen laboral
  • Manises: 4 casos. Origen social
  • Meliana: 4 casos. Origen social
  • Nàquera: 5 casos. Origen social
  • Oliva: 4 casos. Origen laboral
  • Orihuela: 5 casos. Origen social
  • Paterna: 6 casos. Origen social
  • Requena: 4 casos. Origen laboral
  • Requena: 5 casos. Origen social
  • Torís: 3 casos. Origen laboral
  • Utiel: 6 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen laboral
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 8 casos. Origen social
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • Xaló: 9 casos. Origen social
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.

Que bé viuríem sense accents gràfics

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parlasobre l’accent de València/Valéncia' que utilitza el cas de Mónica Oltra per a discutir el model lingüístic valencià i la batalla ideològica que hi ha darrere

L’interior de València frega el ple per Setmana Santa i Benidorm lidera la costa

Els hotels de l'interior de la província de València aconseguixen una previsió d'ocupació del 87,4% entre Dijous Sant i Dilluns de Pasqua, mentres que Benidorm se situa al capdavant del litoral amb un 81,7%. El conjunt de la Comunitat Valenciana afronta la Setmana Santa amb una demanda elevada i marge per a millorar amb les reserves d'última hora.

Gayà celebra els seus 401 partits amb el València: del xiquet en la graderia al capità a Mestalla

José Luis Gayà aconseguix els 401 partits amb el València i es consolida com a sèptim jugador amb més partits en la història del club, orgullós de passar de la graderia a defendre l'escut.

Sarabia advertix d’un partit intens i ple d’alternatives davant el Rayo Vallecano

Eder Sarabia anticipa un dol molt dinàmic i intens davant el Rayo Vallecano, marcat per l'agressivitat i verticalitat del rival i pels dubtes després de l'aturada de seleccions.

La Policia investiga la mort per arma blanca d’un home en un parc de València

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 55 anys, sense llar i d'origen algerià, trobat sense vida en un parc de l'avinguda Jacinto Benavente de València.

El Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència, afronta la recta final de la lliga de futbol en cadira elèctrica a un punt del líder i somia amb el seu quart títol nacional.