Anuncios

Càritas denuncia un intent d’estafa que usa el seu nom i imatge per a furtar diners

 

L’entitat d’accions socials i de caritat de l’Església, Càritas, ha alertat d’un intent d’estafa en la modalitat de ‘phising’ en la que, usant el seu nom i imatge, tracten de recaptar diners i aliments per a les persones vulnerables adduint la crisi del coronavirus.

 

A demés, els estafadors també oferien la possibilitat d’accedir a les donacions d’aliments o targetes bo per valor de 100 euros als qui ho necessitaren, demanant de nou les dades personals i fiscals.

Anuncios

 

«Càritas denuncia els intents de ‘phishing’ que estan circulant en els últims dies a nivell estatal a través de WhatsApp i xarxes socials per a recaptar de manera fraudulenta i usant el nom i la imatge de la nostra institució fons econòmics i ajuda en espècie per als afectats pel coronavirus», explicaven des de l’entitat en la seua pàgina web.

 

Han demanat que no es difonguera eixos missatges i mentides, i han dit que si es vol ajudar, es recórreguen als canals oficials de Càritas. Cal recordar que el ‘phising’ consistix en obtindre, a través de mètodes fraudulents, les dades bancàries d’una persona per a furtar els diners dels seus comptes.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios