26.6 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

Carrefour, obligada a retirar les seues tovalloletes de bebé per un bacteri

 

La coneguda marca de supermercats Carrefour s’ha vist obligada a comunicar que ha retirat tres lots de tovalloletes de bebé Carrefour Baby Sensitive 72 unitats, per la presència d’un bacteri anomenat Burkholderia contaminans. En concret ho ha explicat a l’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS), dependent del ministeri de Sanitat.

- Advertisement -Telegram València Diari

Cal tenir en compte que es tracta d’una bacteria que no té massa potencial infecciós en persones sanes. Ara bé, cal anar amb compte, ja que sí que té un risc potencial d’infecció amb aquelles persones que compten amb pells danyades o amb el sistema immunològic debilitat.

 

Els lots de tovalloletes retirats han estat tres

En conseqüència, expliquen, «aquests lots de producte no han de ser utilitzats». Per aquest motiu, s’ha iniciat la retirada del producte dels seus centres comercials: hipermercats i supermercats Express i Market. Així mateix, per a la recuperació de les unitats adquirides pels consumidors, a més d’informar amb cartells en els centres, l’empresa ha inclòs un advertiment a la seva pàgina web.

Per la seua banda, l’AEMPS també recomana a tots els consumidors que puguen tenir algun dels lots afectats «que no l’utilitzen i es dirigeixen a qualsevol establiment del grup Carrefour per la seua devolució».

Els tres lots afectats són: 07649, 07650 i 07651, comercialitzats a partir de desembre de 2018 i amb codi de barres 3560071105624. En cas de disposar d’algun d’ells, l’AEMPS recomana que no es facin servir i es dirigeixin a un establiment de Centres comercials Carrefour per la seva devolució.

 

Altres lots retirats: Modila i Blemil

Segons la informació rebuda a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació, a més dels productes de la marca Modilac, que ja han estat retirats del mercat per part de les autoritats franceses, estan afectats també altres dels Laboratoris Ordesa, SA

Els 2 productes retirats són Blemil Plus 1 arròs hidrolitzat, de 400 g. (Lots 1068-132, 1087-122, 1927-124, 2698-137, 3097-126 i 3408-141) i Blemil Plus 2 arròs hidrolitzat, de 400 g. (Lots 1088-190, 1107-173, 1107-173X, 1937-176, 2698-197, 2698-197X, 3107-180 i 3408-204).

Les autoritats de les comunitats autònomes han donat la instrucció de retirada de tots els productes afectats en qualsevol punt de la seua possible distribució.

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.