11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Carrefour, obligada a retirar les seues tovalloletes de bebé per un bacteri

 

La coneguda marca de supermercats Carrefour s’ha vist obligada a comunicar que ha retirat tres lots de tovalloletes de bebé Carrefour Baby Sensitive 72 unitats, per la presència d’un bacteri anomenat Burkholderia contaminans. En concret ho ha explicat a l’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS), dependent del ministeri de Sanitat.

Cal tenir en compte que es tracta d’una bacteria que no té massa potencial infecciós en persones sanes. Ara bé, cal anar amb compte, ja que sí que té un risc potencial d’infecció amb aquelles persones que compten amb pells danyades o amb el sistema immunològic debilitat.

 

Els lots de tovalloletes retirats han estat tres

En conseqüència, expliquen, «aquests lots de producte no han de ser utilitzats». Per aquest motiu, s’ha iniciat la retirada del producte dels seus centres comercials: hipermercats i supermercats Express i Market. Així mateix, per a la recuperació de les unitats adquirides pels consumidors, a més d’informar amb cartells en els centres, l’empresa ha inclòs un advertiment a la seva pàgina web.

Per la seua banda, l’AEMPS també recomana a tots els consumidors que puguen tenir algun dels lots afectats «que no l’utilitzen i es dirigeixen a qualsevol establiment del grup Carrefour per la seua devolució».

Els tres lots afectats són: 07649, 07650 i 07651, comercialitzats a partir de desembre de 2018 i amb codi de barres 3560071105624. En cas de disposar d’algun d’ells, l’AEMPS recomana que no es facin servir i es dirigeixin a un establiment de Centres comercials Carrefour per la seva devolució.

 

Altres lots retirats: Modila i Blemil

Segons la informació rebuda a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació, a més dels productes de la marca Modilac, que ja han estat retirats del mercat per part de les autoritats franceses, estan afectats també altres dels Laboratoris Ordesa, SA

Els 2 productes retirats són Blemil Plus 1 arròs hidrolitzat, de 400 g. (Lots 1068-132, 1087-122, 1927-124, 2698-137, 3097-126 i 3408-141) i Blemil Plus 2 arròs hidrolitzat, de 400 g. (Lots 1088-190, 1107-173, 1107-173X, 1937-176, 2698-197, 2698-197X, 3107-180 i 3408-204).

Les autoritats de les comunitats autònomes han donat la instrucció de retirada de tots els productes afectats en qualsevol punt de la seua possible distribució.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.