El 50% dels clients de Caixa Ontinyent utilitza majoritàriament canals digitals

 

El 50% dels clients de Caixa Ontinyent ja opera principalment de manera online utilitzant tant la banca electrònica com l’APP de l’entitat, xifres que s’han accentuat amb la crisi sanitària i la necessitat d’utilitzar els canals digitals. De fet, entre març i maig de 2020, el número d’operacions fetes en banca electrònica es va incrementar en un 65%, dades de rècord respecte als últims anys.

 

La tendència a utilitzar cada volta més els mitjans digitals ja venia accelerant-se. D’esta manera, en 2019 els usuaris de banca electrònica de Caixa Ontinyent van fer el 85% de les seues operacions més habituals de manera online: transferències, traspassos, gestió de rebuts, ordres periòdiques, etcètera. Una evolució que està permetent que l’atenció en oficines es destine principalment a la gestió comercial i a l’assessorament de clients. 

 

Més seguretat

En els últims mesos, Caixa Ontinyent ha intensificat la seguretat en l’ús dels canals digitals, incrementant els paràmetres per a la identificació del client en les seues transaccions i amb un monitoratge especial davant possibles ciberatacs.

 

L’entitat compta, des de 2016, amb una oficina digital que ha sigut reforçada ara amb més persones per a atendre totes les peticions, dubtes i consultes dels clients.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.