14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

El 50% dels clients de Caixa Ontinyent utilitza majoritàriament canals digitals

 

El 50% dels clients de Caixa Ontinyent ja opera principalment de manera online utilitzant tant la banca electrònica com l’APP de l’entitat, xifres que s’han accentuat amb la crisi sanitària i la necessitat d’utilitzar els canals digitals. De fet, entre març i maig de 2020, el número d’operacions fetes en banca electrònica es va incrementar en un 65%, dades de rècord respecte als últims anys.

 

La tendència a utilitzar cada volta més els mitjans digitals ja venia accelerant-se. D’esta manera, en 2019 els usuaris de banca electrònica de Caixa Ontinyent van fer el 85% de les seues operacions més habituals de manera online: transferències, traspassos, gestió de rebuts, ordres periòdiques, etcètera. Una evolució que està permetent que l’atenció en oficines es destine principalment a la gestió comercial i a l’assessorament de clients. 

 

Més seguretat

En els últims mesos, Caixa Ontinyent ha intensificat la seguretat en l’ús dels canals digitals, incrementant els paràmetres per a la identificació del client en les seues transaccions i amb un monitoratge especial davant possibles ciberatacs.

 

L’entitat compta, des de 2016, amb una oficina digital que ha sigut reforçada ara amb més persones per a atendre totes les peticions, dubtes i consultes dels clients.

Últimes notícies

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.