El 50% dels clients de Caixa Ontinyent utilitza majoritàriament canals digitals

 

El 50% dels clients de Caixa Ontinyent ja opera principalment de manera online utilitzant tant la banca electrònica com l’APP de l’entitat, xifres que s’han accentuat amb la crisi sanitària i la necessitat d’utilitzar els canals digitals. De fet, entre març i maig de 2020, el número d’operacions fetes en banca electrònica es va incrementar en un 65%, dades de rècord respecte als últims anys.

 

La tendència a utilitzar cada volta més els mitjans digitals ja venia accelerant-se. D’esta manera, en 2019 els usuaris de banca electrònica de Caixa Ontinyent van fer el 85% de les seues operacions més habituals de manera online: transferències, traspassos, gestió de rebuts, ordres periòdiques, etcètera. Una evolució que està permetent que l’atenció en oficines es destine principalment a la gestió comercial i a l’assessorament de clients. 

 

Més seguretat

En els últims mesos, Caixa Ontinyent ha intensificat la seguretat en l’ús dels canals digitals, incrementant els paràmetres per a la identificació del client en les seues transaccions i amb un monitoratge especial davant possibles ciberatacs.

 

L’entitat compta, des de 2016, amb una oficina digital que ha sigut reforçada ara amb més persones per a atendre totes les peticions, dubtes i consultes dels clients.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.