El 50% dels clients de Caixa Ontinyent utilitza majoritàriament canals digitals

 

El 50% dels clients de Caixa Ontinyent ja opera principalment de manera online utilitzant tant la banca electrònica com l’APP de l’entitat, xifres que s’han accentuat amb la crisi sanitària i la necessitat d’utilitzar els canals digitals. De fet, entre març i maig de 2020, el número d’operacions fetes en banca electrònica es va incrementar en un 65%, dades de rècord respecte als últims anys.

 

La tendència a utilitzar cada volta més els mitjans digitals ja venia accelerant-se. D’esta manera, en 2019 els usuaris de banca electrònica de Caixa Ontinyent van fer el 85% de les seues operacions més habituals de manera online: transferències, traspassos, gestió de rebuts, ordres periòdiques, etcètera. Una evolució que està permetent que l’atenció en oficines es destine principalment a la gestió comercial i a l’assessorament de clients. 

 

Més seguretat

En els últims mesos, Caixa Ontinyent ha intensificat la seguretat en l’ús dels canals digitals, incrementant els paràmetres per a la identificació del client en les seues transaccions i amb un monitoratge especial davant possibles ciberatacs.

 

L’entitat compta, des de 2016, amb una oficina digital que ha sigut reforçada ara amb més persones per a atendre totes les peticions, dubtes i consultes dels clients.

Últimes notícies

Retencions de hores a l’AP-7 en Pedreguer per un conductor fugit a peu després d’un xoc

Un home de 39 anys ha sigut investigat després de provocar un accident per abast a l’AP-7 en Pedreguer i fugir a peu, fet que ha causat llargues retencions i una recerca intensa de la Guàrdia Civil i la Policia Local.

Desmantellat a Onda un clan familiar amb huit detinguts per tràfic de drogues i blanqueig

La Guàrdia Civil i la Policia Local d'Onda han detingut huit persones d'un mateix clan familiar, d'entre 24 i 52 anys, acusades de tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de registrar set vivendes al municipi.

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.