La Conselleria de Sanitat administrarà 68.000 dosis de vacunes esta setmana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública continua amb la campanya de vacunació enfront del Covid-19 en el territori valencià i té previst administrar unes 68.000 dosis de vacunes durant la setmana. S’administrarà la segona dosi de vacuna de Pzifer en residències a les persones que van ser vacunades en la primera la setmana del 15 de febrer. En eixos centres seran vacunades amb la primera dosi les persones que no van poder vacunar-se anteriorment, bé per infecció activa o per ser nous ingressos.

 

Un altre dels grups en els que continua la vacunació esta setmana són les persones dels centres de dia de diversitat funcional. Per a ells, hi ha previstes esta setmana 4.800 dosis de Pfizer. Quant als professionals del sistema sanitari de salut, es vacunarà a aquells que van rebre la primera dosi durant la setmana del 15 de febrer i els que no van poder vacunar-se en eixe moment.

 

D’altra banda, s’han destinat esta setmana 18.500 dosis de la vacuna d’AstraZeneca per a la vacunació de part del grup de cuidadors no professionals. A demés, s’administrarà esta vacuna també a professionals dels centres de dia.

 

També estan previstes unes 35.000 dosis de Pfizer per a continuar amb la vacunació de majors de 80 anys i grans dependents, i unes 2.000 dosis de la vacuna de Moderna, un procés que es prolongarà durant setmanes. Finalment, es continuarà administrant segones dosis de Moderna per al personal d’hospitals públics i del Centre de Transfusions valencians.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.