La Conselleria de Sanitat administrarà 68.000 dosis de vacunes esta setmana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública continua amb la campanya de vacunació enfront del Covid-19 en el territori valencià i té previst administrar unes 68.000 dosis de vacunes durant la setmana. S’administrarà la segona dosi de vacuna de Pzifer en residències a les persones que van ser vacunades en la primera la setmana del 15 de febrer. En eixos centres seran vacunades amb la primera dosi les persones que no van poder vacunar-se anteriorment, bé per infecció activa o per ser nous ingressos.

 

Un altre dels grups en els que continua la vacunació esta setmana són les persones dels centres de dia de diversitat funcional. Per a ells, hi ha previstes esta setmana 4.800 dosis de Pfizer. Quant als professionals del sistema sanitari de salut, es vacunarà a aquells que van rebre la primera dosi durant la setmana del 15 de febrer i els que no van poder vacunar-se en eixe moment.

 

D’altra banda, s’han destinat esta setmana 18.500 dosis de la vacuna d’AstraZeneca per a la vacunació de part del grup de cuidadors no professionals. A demés, s’administrarà esta vacuna també a professionals dels centres de dia.

 

També estan previstes unes 35.000 dosis de Pfizer per a continuar amb la vacunació de majors de 80 anys i grans dependents, i unes 2.000 dosis de la vacuna de Moderna, un procés que es prolongarà durant setmanes. Finalment, es continuarà administrant segones dosis de Moderna per al personal d’hospitals públics i del Centre de Transfusions valencians.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.