La Conselleria de Sanitat administrarà 68.000 dosis de vacunes esta setmana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública continua amb la campanya de vacunació enfront del Covid-19 en el territori valencià i té previst administrar unes 68.000 dosis de vacunes durant la setmana. S’administrarà la segona dosi de vacuna de Pzifer en residències a les persones que van ser vacunades en la primera la setmana del 15 de febrer. En eixos centres seran vacunades amb la primera dosi les persones que no van poder vacunar-se anteriorment, bé per infecció activa o per ser nous ingressos.

 

Un altre dels grups en els que continua la vacunació esta setmana són les persones dels centres de dia de diversitat funcional. Per a ells, hi ha previstes esta setmana 4.800 dosis de Pfizer. Quant als professionals del sistema sanitari de salut, es vacunarà a aquells que van rebre la primera dosi durant la setmana del 15 de febrer i els que no van poder vacunar-se en eixe moment.

 

D’altra banda, s’han destinat esta setmana 18.500 dosis de la vacuna d’AstraZeneca per a la vacunació de part del grup de cuidadors no professionals. A demés, s’administrarà esta vacuna també a professionals dels centres de dia.

 

També estan previstes unes 35.000 dosis de Pfizer per a continuar amb la vacunació de majors de 80 anys i grans dependents, i unes 2.000 dosis de la vacuna de Moderna, un procés que es prolongarà durant setmanes. Finalment, es continuarà administrant segones dosis de Moderna per al personal d’hospitals públics i del Centre de Transfusions valencians.

Últimes notícies

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.