20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

1.202 contagis nous i 11 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Este divendres, 23 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha determinat que en la Comunitat Valenciana hi ha 1.202 casos nous de Covid-19 amb proves PCR. Per la seua banda, 11 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.764 en total.

 

Dels 1.202 casos nous, 596 s’han diagnosticat en la província de València, 470 en la d’Alacant i 136 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 53.878 casos amb una prova PCR

 

Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, ara com ara, continuen ingressades 808 persones. D’elles, 125 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 418 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 54.089 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 36 residències de majors: 4 en Castelló, 10 en la província d’Alacant i 22 en la de València. A demés, també hi ha casos en 6 residències de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 0 en Alacant i 4 en València; i en 1 centre de menors: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 0 en València. 

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 53.878

Castelló: 136 nous (5.757 en total).

Alacant: 470 nous (18.409 en total).

València: 596 nous (29.753 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.764

Castelló: 1 nou (257 en total).

Alacant: 1 nou (607 en total).

València: 9 nous (900 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.639 | 309 | 69
  • Alcoi: 1.046 | 162 | 122
  • Castelló: 2.723 | 238 | 94
  • Dénia: 1.402 | 46 | 29
  • Elda: 1.729 | 378 | 63
  • Elx: 1.690 | 288 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.329 | 231 | 23
  • Gandia: 1.353 | 119 | 35
  • La Marina Baixa: 1.955 | 68 | 116
  • La Plana: 1.683 | 188 | 114
  • La Ribera: 2.171 | 328 | 44
  • Manises: 1.919 | 167 | 77
  • Orihuela: 1.663 | 402 | 32
  • Requena: 772 | 94 | 80
  • Sagunt: 1.223 | 317 | 52
  • Sant Joan d’Alacant: 1.965 | 213 | 52
  • Torrevieja: 1.458 | 97 | 77
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.784 | 275 | 75
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.570 | 467 | 104
  • València Dr. Peset: 4.063 | 362 | 89
  • València hospital General: 4.316 | 367 | 156
  • València La Fe: 3.574 | 340 | 120
  • Vinaròs: 761 | 76 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.907 | 256 | 59
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.

El canvi climàtic augmenta la freqüència i la magnitud de les precipitacions extremes

La freqüència i la intensitat de les precipitacions extremes ha augmentat amb el calfament global, encara que de manera desigual segons la geografia. A Espanya, l'orografia, el bloqueig de tempestes i la major eficiència de les pluges tardorenques i hivernals han sigut determinants en els rècords més recents.

L’exclusió voluntària de Mazón en la dana va ser decisiva en les morts, segons la jutgessa

La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.