436 contagis i tres morts per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 27 d'agost, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 436 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, tres personaes han perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.506 en total.

 

Dels 436 casos nous, 245 s'han diagnosticat en la província de València, 150 en la d'Alacant i 41 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s'han confirmat 22.035 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l'anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d'anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència és positiva. Ara com ara, continuen ingressades 332 persones, tres menys que en les últimes hores. D'elles, 42 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes 430 persones s'han recuperat en les últimes hores i, en total, 24.188 pacients han superat la malaltia.

 

D'altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 48 residències de majors: 3 en Castelló, 13 en la província d'Alacant i 20 en la de València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari hi ha 5: dos en la província d'Alacant i tres en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 22.035 (PCR)

  • València: 12.634 
  • Alacant: 6.898
  • Castelló: 2.501
  • 2 sense assignar

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.506

  • València: 757
  • Alacant: 519
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 258/08 (Dades a 24/08)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 874 | 144 | 63
  • Alcoi: 500 | 72 | 117
  • Castelló: 933 | 164 | 84
  • Dénia: 410 | 161 | 19
  • Elda: 609 | 55 | 56
  • Elx: 675 | 94 | 13
  • Elx – Crevillent: 504 | 78 | 12
  • Gandia: 502 | 92 | 28
  • La Marina Baixa: 1.001 | 175 | 111
  • La Plana: 844 | 64 | 101
  • La Ribera: 745 | 117 | 38
  • Manises: 756 | 96 | 70
  • Orihuela: 420 | 126 | 24
  • Requena: 519 | 25 | 77
  • Sagunt: 420 | 59 | 43
  • Sant Joan d'Alacant: 698 | 116 | 45
  • Torrevieja: 614 | 105 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.321 | 289 | 68
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.450 | 353 | 87
  • València Dr. Peset: 1.653 | 458 | 75
  • València hospital General: 1.934 | 471 | 139
  • València La Fe: 1.691 | 423 | 98
  • Vinaròs: 392 | 52 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 489 | 150 | 42
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.