Cullera tanca les platges i el passeig marítim durant el cap de setmana per a evitar aglomeracions

 

L’Ajuntament de Cullera, en la Ribera (València), ha decretat el tancament del passeig marítim i de les platges del municipi durant els pròxims caps de setmana fins al 15 de febrer. Una mesura que s’ha pres este matí de dijous en Junta de Govern Extraordinària per tal d’evitar possibles aglomeracions i que entrarà en vigor els divendres a les 15.00 hores fins als dilluns a les 06.00 hores.

 

L’alcalde de la localitat, Jordi Mayor, ha defensat que «en uns dies hem disminuït l’índex de contagis un 26%, però cal seguir esforçant-nos dins de les nostres competències i no relaxar-nos per la salut del conjunt de la ciutadania». Concretament, Salut Pública ha notificat 359 casos actius en els útims 14 dies, el que suposa una taxa per cada 100.000 habitants de 1.653,39 front a la de 2.247,5 del dilluns 25 de gener.

 

No obstant això, el primer edil ha insistit en que «no podem baixar la guàrdia ni permetre la concentració de visites en cap de setmana ni a les platges ni al passeig marítim». «Ara més que mai és el moment de continuar en esta línia de baixada amb les mesures de prevenció i contenció necessàries», afegix Mayor.

 

Mayor també ha volgut manifestar a la ciutadania i als veïns de poblacions pròximes que «cal quedar-se en casa, amb responsabilitat i voluntat de tots». Per altra banda, el consistori vol deixar clar que no té competències per poder decretar un tancament perimetral de la localitat i que seguirà implementant totes aquelles restriccions necessàries per salvaguardar la salut de la ciutadania.

Últimes notícies

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.