Cullera tanca les platges i el passeig marítim durant el cap de setmana per a evitar aglomeracions

 

L’Ajuntament de Cullera, en la Ribera (València), ha decretat el tancament del passeig marítim i de les platges del municipi durant els pròxims caps de setmana fins al 15 de febrer. Una mesura que s’ha pres este matí de dijous en Junta de Govern Extraordinària per tal d’evitar possibles aglomeracions i que entrarà en vigor els divendres a les 15.00 hores fins als dilluns a les 06.00 hores.

 

L’alcalde de la localitat, Jordi Mayor, ha defensat que «en uns dies hem disminuït l’índex de contagis un 26%, però cal seguir esforçant-nos dins de les nostres competències i no relaxar-nos per la salut del conjunt de la ciutadania». Concretament, Salut Pública ha notificat 359 casos actius en els útims 14 dies, el que suposa una taxa per cada 100.000 habitants de 1.653,39 front a la de 2.247,5 del dilluns 25 de gener.

 

No obstant això, el primer edil ha insistit en que «no podem baixar la guàrdia ni permetre la concentració de visites en cap de setmana ni a les platges ni al passeig marítim». «Ara més que mai és el moment de continuar en esta línia de baixada amb les mesures de prevenció i contenció necessàries», afegix Mayor.

 

Mayor també ha volgut manifestar a la ciutadania i als veïns de poblacions pròximes que «cal quedar-se en casa, amb responsabilitat i voluntat de tots». Per altra banda, el consistori vol deixar clar que no té competències per poder decretar un tancament perimetral de la localitat i que seguirà implementant totes aquelles restriccions necessàries per salvaguardar la salut de la ciutadania.

Últimes notícies

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.