Cullera tanca les platges i el passeig marítim durant el cap de setmana per a evitar aglomeracions

 

L’Ajuntament de Cullera, en la Ribera (València), ha decretat el tancament del passeig marítim i de les platges del municipi durant els pròxims caps de setmana fins al 15 de febrer. Una mesura que s’ha pres este matí de dijous en Junta de Govern Extraordinària per tal d’evitar possibles aglomeracions i que entrarà en vigor els divendres a les 15.00 hores fins als dilluns a les 06.00 hores.

 

L’alcalde de la localitat, Jordi Mayor, ha defensat que «en uns dies hem disminuït l’índex de contagis un 26%, però cal seguir esforçant-nos dins de les nostres competències i no relaxar-nos per la salut del conjunt de la ciutadania». Concretament, Salut Pública ha notificat 359 casos actius en els útims 14 dies, el que suposa una taxa per cada 100.000 habitants de 1.653,39 front a la de 2.247,5 del dilluns 25 de gener.

 

No obstant això, el primer edil ha insistit en que «no podem baixar la guàrdia ni permetre la concentració de visites en cap de setmana ni a les platges ni al passeig marítim». «Ara més que mai és el moment de continuar en esta línia de baixada amb les mesures de prevenció i contenció necessàries», afegix Mayor.

 

Mayor també ha volgut manifestar a la ciutadania i als veïns de poblacions pròximes que «cal quedar-se en casa, amb responsabilitat i voluntat de tots». Per altra banda, el consistori vol deixar clar que no té competències per poder decretar un tancament perimetral de la localitat i que seguirà implementant totes aquelles restriccions necessàries per salvaguardar la salut de la ciutadania.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU