Cullera tanca les platges i el passeig marítim durant el cap de setmana per a evitar aglomeracions

 

L’Ajuntament de Cullera, en la Ribera (València), ha decretat el tancament del passeig marítim i de les platges del municipi durant els pròxims caps de setmana fins al 15 de febrer. Una mesura que s’ha pres este matí de dijous en Junta de Govern Extraordinària per tal d’evitar possibles aglomeracions i que entrarà en vigor els divendres a les 15.00 hores fins als dilluns a les 06.00 hores.

 

L’alcalde de la localitat, Jordi Mayor, ha defensat que «en uns dies hem disminuït l’índex de contagis un 26%, però cal seguir esforçant-nos dins de les nostres competències i no relaxar-nos per la salut del conjunt de la ciutadania». Concretament, Salut Pública ha notificat 359 casos actius en els útims 14 dies, el que suposa una taxa per cada 100.000 habitants de 1.653,39 front a la de 2.247,5 del dilluns 25 de gener.

 

No obstant això, el primer edil ha insistit en que «no podem baixar la guàrdia ni permetre la concentració de visites en cap de setmana ni a les platges ni al passeig marítim». «Ara més que mai és el moment de continuar en esta línia de baixada amb les mesures de prevenció i contenció necessàries», afegix Mayor.

 

Mayor també ha volgut manifestar a la ciutadania i als veïns de poblacions pròximes que «cal quedar-se en casa, amb responsabilitat i voluntat de tots». Per altra banda, el consistori vol deixar clar que no té competències per poder decretar un tancament perimetral de la localitat i que seguirà implementant totes aquelles restriccions necessàries per salvaguardar la salut de la ciutadania.

Últimes notícies

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.