Detingut en Múrcia l’autor de l’incendi en el que va morir un xiquet de tres anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Múrcia a un home de 46 anys com a presumpte autor de l’incendi ocorregut en una casa del districte de la ciutat de València de Marítim el passat 10 de desembre, que va provocar la mort d’un xiquet de tres anys i ferides a sa mare i els seus dos germans.

 

La investigació de la Policia Nacional va permetre detindre al sospitós pocs dies després, el 19 de desembre cap a les 18.00 hores, en Múrcia. Se l’acusa dels delictes d’incendi, homicidi per imprudència greu, lesions i coaccions en l’àmbit familiar.

 

Els fets van ocórrer entre les 19.00 i les 20.30 hores del dia 10 de desembre, quan es va produir un incendi en el quart replà del número 77 de l’avinguda de la Malva-rosa, en el que van haver d’actuar els bombers ja que va quedar atrapada una dona amb els seus tres fills, recorda la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

 

Els ferits van ser traslladats a l’hospital La Fe, a on va morir el menor, de tres anys, i van quedar ingressats durant sis dies la mare i els seus dos germans. El detingut, un home d’origen espanyol i amb antecedents policials, va passar a disposició judicial, que va decretar el seu ingrés en la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.