Detingut en Múrcia l’autor de l’incendi en el que va morir un xiquet de tres anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Múrcia a un home de 46 anys com a presumpte autor de l’incendi ocorregut en una casa del districte de la ciutat de València de Marítim el passat 10 de desembre, que va provocar la mort d’un xiquet de tres anys i ferides a sa mare i els seus dos germans.

 

La investigació de la Policia Nacional va permetre detindre al sospitós pocs dies després, el 19 de desembre cap a les 18.00 hores, en Múrcia. Se l’acusa dels delictes d’incendi, homicidi per imprudència greu, lesions i coaccions en l’àmbit familiar.

 

Els fets van ocórrer entre les 19.00 i les 20.30 hores del dia 10 de desembre, quan es va produir un incendi en el quart replà del número 77 de l’avinguda de la Malva-rosa, en el que van haver d’actuar els bombers ja que va quedar atrapada una dona amb els seus tres fills, recorda la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

 

Els ferits van ser traslladats a l’hospital La Fe, a on va morir el menor, de tres anys, i van quedar ingressats durant sis dies la mare i els seus dos germans. El detingut, un home d’origen espanyol i amb antecedents policials, va passar a disposició judicial, que va decretar el seu ingrés en la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.