Detingut en Múrcia l’autor de l’incendi en el que va morir un xiquet de tres anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Múrcia a un home de 46 anys com a presumpte autor de l’incendi ocorregut en una casa del districte de la ciutat de València de Marítim el passat 10 de desembre, que va provocar la mort d’un xiquet de tres anys i ferides a sa mare i els seus dos germans.

 

La investigació de la Policia Nacional va permetre detindre al sospitós pocs dies després, el 19 de desembre cap a les 18.00 hores, en Múrcia. Se l’acusa dels delictes d’incendi, homicidi per imprudència greu, lesions i coaccions en l’àmbit familiar.

 

Els fets van ocórrer entre les 19.00 i les 20.30 hores del dia 10 de desembre, quan es va produir un incendi en el quart replà del número 77 de l’avinguda de la Malva-rosa, en el que van haver d’actuar els bombers ja que va quedar atrapada una dona amb els seus tres fills, recorda la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

 

Els ferits van ser traslladats a l’hospital La Fe, a on va morir el menor, de tres anys, i van quedar ingressats durant sis dies la mare i els seus dos germans. El detingut, un home d’origen espanyol i amb antecedents policials, va passar a disposició judicial, que va decretar el seu ingrés en la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La potència i el ritme de la mascletà deslliguen una catarsi i llàgrimes en la plaça de l’Ajuntament

La setzena mascletà de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha combinat potència i ritme fins a emocionar a una plaça abarrotada. El tret, de 7,5 minuts i 230 quilos, ha culminat en un terratrémol que ha fet plorar a molts assistents.

408 bombers i 153 vehicles reforcen la Cremà a la província de València

El Consorci Provincial de Bombers ha activat un operatiu per a la nit de la Cremà amb 408 efectius i 153 vehicles en els municipis fallers. El pla s'ha dissenyat després d'inspeccionar 525 monuments i fixa presència en uns 300 punts segons el seu nivell de risc.

El govern de Barcala defén la gestió dels bons comercie: ‘Es va fer tot com s’havia de fer’

La portaveu Cristina Cutanda ha reivindicat la gestió municipal dels bons comercie i ha subratllat que la informació és pública. El consistori marca distància amb Facpyme mentres el PSPV-PSOE demana els expedients d'estes campanyes i dels bons gastronòmics.

Convent Jerusalem ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de 2026 amb 'Redimonis', sàtira de David Sánchez Llongo. Amb 260.000 euros, la comissió repetix títol; Monestir i Na Jordana completen el podi

Pérez Llorca ha destacat l’alegria i l’hospitalitat dels valencians en l’exterior

El president de la Generalitat ha reconegut el paper dels CEVEX durant les Falles i ha demanat que 'espremen les Falles'. Han arribat 225 representants de 15 centres i 18 falleres que participaran en l'Ofrena.

El Suprem arxiva una altra querella contra Teresa Ribera per la DANA i el barranc de Poio

El Tribunal Suprem ha arxivat una altra querella contra Teresa Ribera per la DANA de València i les obres del barranc de Poio al no apreciar delicte. L'Alt Tribunal indica que els possibles indicis han d'aflorar en el sumari de Catarroja.

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.

Pradas demana al CGPJ investigar els àudios i el xat que el TSJCV va rebutjar sobre la jutgessa de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al CGPJ requerir els àudios i el xat de WhatsApp aportats en una querella contra la jutgessa, inadmesa pel TSJCV. Busca incorporar-los a la queixa disciplinària perquè es valore el seu impacte en la instrucció.