8.2 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Detingut en Múrcia l’autor de l’incendi en el que va morir un xiquet de tres anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Múrcia a un home de 46 anys com a presumpte autor de l’incendi ocorregut en una casa del districte de la ciutat de València de Marítim el passat 10 de desembre, que va provocar la mort d’un xiquet de tres anys i ferides a sa mare i els seus dos germans.

 

La investigació de la Policia Nacional va permetre detindre al sospitós pocs dies després, el 19 de desembre cap a les 18.00 hores, en Múrcia. Se l’acusa dels delictes d’incendi, homicidi per imprudència greu, lesions i coaccions en l’àmbit familiar.

 

Els fets van ocórrer entre les 19.00 i les 20.30 hores del dia 10 de desembre, quan es va produir un incendi en el quart replà del número 77 de l’avinguda de la Malva-rosa, en el que van haver d’actuar els bombers ja que va quedar atrapada una dona amb els seus tres fills, recorda la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

 

Els ferits van ser traslladats a l’hospital La Fe, a on va morir el menor, de tres anys, i van quedar ingressats durant sis dies la mare i els seus dos germans. El detingut, un home d’origen espanyol i amb antecedents policials, va passar a disposició judicial, que va decretar el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Troben el cos de la xiqueta valenciana desapareguda després del naufragi a Indonèsia

Les autoritats confirmen que es tracta de la menor de 12 anys de la família valenciana el vaixell de la qual es va afonar prop del Parc Nacional de Komodo

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.