Detingut en Múrcia l’autor de l’incendi en el que va morir un xiquet de tres anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Múrcia a un home de 46 anys com a presumpte autor de l’incendi ocorregut en una casa del districte de la ciutat de València de Marítim el passat 10 de desembre, que va provocar la mort d’un xiquet de tres anys i ferides a sa mare i els seus dos germans.

 

La investigació de la Policia Nacional va permetre detindre al sospitós pocs dies després, el 19 de desembre cap a les 18.00 hores, en Múrcia. Se l’acusa dels delictes d’incendi, homicidi per imprudència greu, lesions i coaccions en l’àmbit familiar.

 

Els fets van ocórrer entre les 19.00 i les 20.30 hores del dia 10 de desembre, quan es va produir un incendi en el quart replà del número 77 de l’avinguda de la Malva-rosa, en el que van haver d’actuar els bombers ja que va quedar atrapada una dona amb els seus tres fills, recorda la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

 

Els ferits van ser traslladats a l’hospital La Fe, a on va morir el menor, de tres anys, i van quedar ingressats durant sis dies la mare i els seus dos germans. El detingut, un home d’origen espanyol i amb antecedents policials, va passar a disposició judicial, que va decretar el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.