La DGT avisa d’una nova estafa que arriba a través del correu electrònic

volant cotxe

Els conductors podran aprofitar aquesta novetat de la DGT per sumar punts al seu carnet de conduir | GTRES

 

La Direcció General de Trànsit (DGT) ha informat en el seu canal de Twitter que està circulant una nova estafa a través del correu electrònic que inclou el seu logotip com si ells ho donaren per vàlid. En estos missatges s’informa d’un deute pendent per a pagar d’unes sancions.

 

Com han mostrat en el Twitter, dins del missatge apareix el següent text: «Detectem en el nostre sistema un registre de multa de trànsit no pagada. Pel fet que vosté no es notifique en el tribunal de faltes corresponent li reenviem les foto-multes via internet».

 

 

La falta de coherència i redacció del text és el que va fer que molta gent sospitara del missatge. A demés, la DGT ha recordat que ells no utilitzen el correu elèctronic per a enviar notificacions oficials. De la mateixa manera, han continuat explicant que els receptors no han de punxar en cap enllaç, ja que una volta el punxes s’instal·la un programa que et roba les dades bancàries. Davant l’arribada d’este correu electrònic , la DGT recomana directament eliminar-lo sense obrir-lo.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Març, oportunitat del Vila-real per a amarrar la Champions davant Elx, Alabés i Reial Societat

El Vila-real afronta al març tres partits —dos a casa— davant Elx, Alabés i Reial Societat per a encarrilar el seu bitllet a la pròxima Lliga de Campions. Els nou punts en joc i el bon rendiment en La Ceràmica convertixen el mes en una oportunitat decisiva.

L’impacte de Carlos Espí: els seus deu gols de lliga amb el Llevant van arribar des de la banqueta

Doble enfront de l'Alabés després d'eixir en el 58 (gols en el 88 i 97) que reforça el seu paper de revulsiu: els seus deu tants de lliga amb el Llevant van ser com suplent. Ara suma tres esta temporada i és el tercer màxim anotador granota

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts preguntes per escàndols, la dana de 2024 i la immigració

El president respondrà este dijous en Les Corts a qüestions sobre els últims escàndols, la gestió de la dana de 2024 i la immigració. Serà la seua segona sessió de control en el segon ple de l'any.

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.