La DGT avisa d’una nova estafa que arriba a través del correu electrònic

volant cotxe

Els conductors podran aprofitar aquesta novetat de la DGT per sumar punts al seu carnet de conduir | GTRES

 

La Direcció General de Trànsit (DGT) ha informat en el seu canal de Twitter que està circulant una nova estafa a través del correu electrònic que inclou el seu logotip com si ells ho donaren per vàlid. En estos missatges s’informa d’un deute pendent per a pagar d’unes sancions.

 

Com han mostrat en el Twitter, dins del missatge apareix el següent text: «Detectem en el nostre sistema un registre de multa de trànsit no pagada. Pel fet que vosté no es notifique en el tribunal de faltes corresponent li reenviem les foto-multes via internet».

 

 

La falta de coherència i redacció del text és el que va fer que molta gent sospitara del missatge. A demés, la DGT ha recordat que ells no utilitzen el correu elèctronic per a enviar notificacions oficials. De la mateixa manera, han continuat explicant que els receptors no han de punxar en cap enllaç, ja que una volta el punxes s’instal·la un programa que et roba les dades bancàries. Davant l’arribada d’este correu electrònic , la DGT recomana directament eliminar-lo sense obrir-lo.

Últimes notícies

Acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València després d’una manifestació

Un grup de participants en la manifestació per la vivenda d’este dissabte a València ha iniciat una acampada espontània a la plaça de l’Ajuntament, recolzada pel Sindicat d’Inquilines, després d’una marxa que ha acabat amb incidents i detinguts al Palau de les Arts.

Copete torna als entrenaments amb el València set mesos després de la lesió

El central José Copete ha tornat a exercitar-se parcialment amb el València CF set mesos després d’una lesió meniscal i sota les ordres de Javier Aguirre, que prepara el seu debut a la banqueta valencianista.

Nikola Mirotic es converteix en el tercer màxim anotador de la Eurolliga

Nikola Mirotic, ala-pivot del Valencia Basket, ha avançat Vassilis Spanoulis i ja és el tercer màxim anotador històric de la Eurolliga després dels 22 punts sumats en la victòria a la pista de l'ASVEL Villeurbanne.

Una persona detinguda pels altercats després de la protesta per la vivenda a València

Una persona ha sigut detinguda a València després dels altercats registrats en acabar la manifestació pel dret a la vivenda, en què nou policies han resultat ferits.

Incidents a València en acabar la marxa per la vivenda que crida a la vaga de novembre

Milers de persones han eixit als carrers de València per reclamar el dret a una vivenda digna, denunciar l’especulació i cridar a sumar-se a una vaga general al novembre. La protesta ha acabat amb càrregues policials, agents ferits i moments de tensió davant del Palau de Les Arts.

Huit policies ferits en els aldarulls a València després d’una protesta per la vivenda

Huit agents de la Policia Nacional han resultat ferits en els aldarulls registrats davant del Palau de Les Arts, al final d’una manifestació pel dret a la vivenda a València.

Vivas rep la Medalla d’Honor de València i l’Alta Distinció de la Generalitat enmig del seu pols amb el Govern central

El president de Ceuta acumularà dos reconeixements institucionals en la jornada del 9 d'Octubre: el màxim honor de la Generalitat Valenciana i la Medalla d'Honor de l'Ajuntament de València, després de mesos enfrontat a la gestió de Sánchez durant la crisi migratòria.

El primer somni europeu del Levante Femení complix 25 anys

Este 3 d’octubre es complixen 25 anys del debut del Levante Femení en competicions europees, com a primer equip espanyol en participar-hi el 2001. Aquella estrena en la Copa de la UEFA Femenina va obrir el camí a noves presències granotes en tornejos continentals.