La DGT avisa d’una nova estafa que arriba a través del correu electrònic

volant cotxe

Els conductors podran aprofitar aquesta novetat de la DGT per sumar punts al seu carnet de conduir | GTRES

 

La Direcció General de Trànsit (DGT) ha informat en el seu canal de Twitter que està circulant una nova estafa a través del correu electrònic que inclou el seu logotip com si ells ho donaren per vàlid. En estos missatges s’informa d’un deute pendent per a pagar d’unes sancions.

 

Com han mostrat en el Twitter, dins del missatge apareix el següent text: «Detectem en el nostre sistema un registre de multa de trànsit no pagada. Pel fet que vosté no es notifique en el tribunal de faltes corresponent li reenviem les foto-multes via internet».

 

 

La falta de coherència i redacció del text és el que va fer que molta gent sospitara del missatge. A demés, la DGT ha recordat que ells no utilitzen el correu elèctronic per a enviar notificacions oficials. De la mateixa manera, han continuat explicant que els receptors no han de punxar en cap enllaç, ja que una volta el punxes s’instal·la un programa que et roba les dades bancàries. Davant l’arribada d’este correu electrònic , la DGT recomana directament eliminar-lo sense obrir-lo.

Últimes notícies

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.