La DGT avisa d’una nova estafa que arriba a través del correu electrònic

volant cotxe

Els conductors podran aprofitar aquesta novetat de la DGT per sumar punts al seu carnet de conduir | GTRES

 

La Direcció General de Trànsit (DGT) ha informat en el seu canal de Twitter que està circulant una nova estafa a través del correu electrònic que inclou el seu logotip com si ells ho donaren per vàlid. En estos missatges s’informa d’un deute pendent per a pagar d’unes sancions.

 

Com han mostrat en el Twitter, dins del missatge apareix el següent text: «Detectem en el nostre sistema un registre de multa de trànsit no pagada. Pel fet que vosté no es notifique en el tribunal de faltes corresponent li reenviem les foto-multes via internet».

 

 

La falta de coherència i redacció del text és el que va fer que molta gent sospitara del missatge. A demés, la DGT ha recordat que ells no utilitzen el correu elèctronic per a enviar notificacions oficials. De la mateixa manera, han continuat explicant que els receptors no han de punxar en cap enllaç, ja que una volta el punxes s’instal·la un programa que et roba les dades bancàries. Davant l’arribada d’este correu electrònic , la DGT recomana directament eliminar-lo sense obrir-lo.

Últimes notícies

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.