La DGT avisa d’una nova estafa que arriba a través del correu electrònic

volant cotxe

Els conductors podran aprofitar aquesta novetat de la DGT per sumar punts al seu carnet de conduir | GTRES

 

La Direcció General de Trànsit (DGT) ha informat en el seu canal de Twitter que està circulant una nova estafa a través del correu electrònic que inclou el seu logotip com si ells ho donaren per vàlid. En estos missatges s’informa d’un deute pendent per a pagar d’unes sancions.

 

Com han mostrat en el Twitter, dins del missatge apareix el següent text: «Detectem en el nostre sistema un registre de multa de trànsit no pagada. Pel fet que vosté no es notifique en el tribunal de faltes corresponent li reenviem les foto-multes via internet».

 

 

La falta de coherència i redacció del text és el que va fer que molta gent sospitara del missatge. A demés, la DGT ha recordat que ells no utilitzen el correu elèctronic per a enviar notificacions oficials. De la mateixa manera, han continuat explicant que els receptors no han de punxar en cap enllaç, ja que una volta el punxes s’instal·la un programa que et roba les dades bancàries. Davant l’arribada d’este correu electrònic , la DGT recomana directament eliminar-lo sense obrir-lo.

Últimes notícies

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.

Anselmi destaca que el Celta obliga l’Elx a pensar i a ser pacient

Martín Anselmi ha elogiat el Celta per la seua proposta valenta i ha demanat a l’Elx paciència, intel·ligència i pocs errors per a buscar el primer triomf a casa.

El Valencia recupera efectius clau abans de visitar El Sardiner

Guido Rodríguez i Stole Dimitrievski s’han reincorporat als entrenaments del Valencia CF, mentres que Rioja, Copete i Foulquier han completat quasi tota la sessió abans del partit d’este diumenge contra el Racing de Santander a El Sardiner.

El professorat valencià tindrà menys burocràcia i avança cap a la jornada de 35 hores

La Conselleria d’Educació ha anunciat que este trimestre negociarà quatre decrets amb millores laborals per al professorat públic, com la jornada setmanal de 35 hores, menys burocràcia i borses d’interins més àgils.