La Diputació de Castelló col·labora amb la Generalitat en la implantació del ‘Districte Digital’

 

La Diputació de Castelló col·labora amb la Generalitat Valenciana en la incorporació de la província en el programa autonòmic de desenvolupament econòmic ‘Districte Digital’, que naix amb l’objectiu d’impulsar l’economia de la innovació com a motor productiu de les tres demarcacions del territori valencià.

 

El primer pas es donarà este pròxim dimarts amb la presentació pública del ‘districte’ a totes les empreses i institucions que estiguen interessades en adherir-se Serà a través d’un webinar en què es donaran a conèixer els avantatges de formar part d’este nou ‘hub’ tecnològic.

 

Esta jornada tindrà lloc el pròxim dimarts 16 de febrer en horari matinal. Segons ha destacat la diputada d’Innovació, Xaro Miralles, la finalitat d’esta sessió en línia «és impulsar l’adhesió de companyies de Castelló al ‘Districte Digital’ impulsat per la Generalitat, que busca establir en Castelló un nou sector industrial que diversifique i impulse la nostra economia».

 

Pretenen convertir a Castelló en un referent de la transformació tecnològica 

Per a Miralles és molt important creure i apostar per esta iniciativa perquè «el seu èxit indubtablement farà que Castelló es convertisca en tot un referent de la transformació tecnològica i de l’economia digital en l’àrea de la Mediterrània».

 

La convocatòria està dirigida tant a ‘startups’ com a empreses de base tecnològica, tot i que la invitació també s’ha fet extensible als ajuntaments de la província perquè impulsen la creació d’espais d’innovació en els seus termes i a firmes relacionades amb l’economia digital.

 

Les persones interessades en participar-hi al ‘webinar’ poden completar la informació i fer la seua inscripció en el següent enllaç. Xaro Miralles serà una de les encarregades de presentar el projecte.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.