La Diputació de Castelló col·labora amb la Generalitat en la implantació del ‘Districte Digital’

 

La Diputació de Castelló col·labora amb la Generalitat Valenciana en la incorporació de la província en el programa autonòmic de desenvolupament econòmic ‘Districte Digital’, que naix amb l’objectiu d’impulsar l’economia de la innovació com a motor productiu de les tres demarcacions del territori valencià.

 

El primer pas es donarà este pròxim dimarts amb la presentació pública del ‘districte’ a totes les empreses i institucions que estiguen interessades en adherir-se Serà a través d’un webinar en què es donaran a conèixer els avantatges de formar part d’este nou ‘hub’ tecnològic.

 

Esta jornada tindrà lloc el pròxim dimarts 16 de febrer en horari matinal. Segons ha destacat la diputada d’Innovació, Xaro Miralles, la finalitat d’esta sessió en línia «és impulsar l’adhesió de companyies de Castelló al ‘Districte Digital’ impulsat per la Generalitat, que busca establir en Castelló un nou sector industrial que diversifique i impulse la nostra economia».

 

Pretenen convertir a Castelló en un referent de la transformació tecnològica 

Per a Miralles és molt important creure i apostar per esta iniciativa perquè «el seu èxit indubtablement farà que Castelló es convertisca en tot un referent de la transformació tecnològica i de l’economia digital en l’àrea de la Mediterrània».

 

La convocatòria està dirigida tant a ‘startups’ com a empreses de base tecnològica, tot i que la invitació també s’ha fet extensible als ajuntaments de la província perquè impulsen la creació d’espais d’innovació en els seus termes i a firmes relacionades amb l’economia digital.

 

Les persones interessades en participar-hi al ‘webinar’ poden completar la informació i fer la seua inscripció en el següent enllaç. Xaro Miralles serà una de les encarregades de presentar el projecte.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.