La Diputació de Castelló col·labora amb la Generalitat en la implantació del ‘Districte Digital’

 

La Diputació de Castelló col·labora amb la Generalitat Valenciana en la incorporació de la província en el programa autonòmic de desenvolupament econòmic ‘Districte Digital’, que naix amb l’objectiu d’impulsar l’economia de la innovació com a motor productiu de les tres demarcacions del territori valencià.

 

El primer pas es donarà este pròxim dimarts amb la presentació pública del ‘districte’ a totes les empreses i institucions que estiguen interessades en adherir-se Serà a través d’un webinar en què es donaran a conèixer els avantatges de formar part d’este nou ‘hub’ tecnològic.

 

Esta jornada tindrà lloc el pròxim dimarts 16 de febrer en horari matinal. Segons ha destacat la diputada d’Innovació, Xaro Miralles, la finalitat d’esta sessió en línia «és impulsar l’adhesió de companyies de Castelló al ‘Districte Digital’ impulsat per la Generalitat, que busca establir en Castelló un nou sector industrial que diversifique i impulse la nostra economia».

 

Pretenen convertir a Castelló en un referent de la transformació tecnològica 

Per a Miralles és molt important creure i apostar per esta iniciativa perquè «el seu èxit indubtablement farà que Castelló es convertisca en tot un referent de la transformació tecnològica i de l’economia digital en l’àrea de la Mediterrània».

 

La convocatòria està dirigida tant a ‘startups’ com a empreses de base tecnològica, tot i que la invitació també s’ha fet extensible als ajuntaments de la província perquè impulsen la creació d’espais d’innovació en els seus termes i a firmes relacionades amb l’economia digital.

 

Les persones interessades en participar-hi al ‘webinar’ poden completar la informació i fer la seua inscripció en el següent enllaç. Xaro Miralles serà una de les encarregades de presentar el projecte.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU