La Diputació de Castelló col·labora amb la Generalitat en la implantació del ‘Districte Digital’

 

La Diputació de Castelló col·labora amb la Generalitat Valenciana en la incorporació de la província en el programa autonòmic de desenvolupament econòmic ‘Districte Digital’, que naix amb l’objectiu d’impulsar l’economia de la innovació com a motor productiu de les tres demarcacions del territori valencià.

 

El primer pas es donarà este pròxim dimarts amb la presentació pública del ‘districte’ a totes les empreses i institucions que estiguen interessades en adherir-se Serà a través d’un webinar en què es donaran a conèixer els avantatges de formar part d’este nou ‘hub’ tecnològic.

 

Esta jornada tindrà lloc el pròxim dimarts 16 de febrer en horari matinal. Segons ha destacat la diputada d’Innovació, Xaro Miralles, la finalitat d’esta sessió en línia «és impulsar l’adhesió de companyies de Castelló al ‘Districte Digital’ impulsat per la Generalitat, que busca establir en Castelló un nou sector industrial que diversifique i impulse la nostra economia».

 

Pretenen convertir a Castelló en un referent de la transformació tecnològica 

Per a Miralles és molt important creure i apostar per esta iniciativa perquè «el seu èxit indubtablement farà que Castelló es convertisca en tot un referent de la transformació tecnològica i de l’economia digital en l’àrea de la Mediterrània».

 

La convocatòria està dirigida tant a ‘startups’ com a empreses de base tecnològica, tot i que la invitació també s’ha fet extensible als ajuntaments de la província perquè impulsen la creació d’espais d’innovació en els seus termes i a firmes relacionades amb l’economia digital.

 

Les persones interessades en participar-hi al ‘webinar’ poden completar la informació i fer la seua inscripció en el següent enllaç. Xaro Miralles serà una de les encarregades de presentar el projecte.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.