Una empresa asturiana dona a la Generalitat més d’un milió d’unitats de material sanitari per a residències

 

L’empresa asturiana Encunya i Fombona SA, dedicada a la fabricació de material mèdic-quirúrgic, ha donat 1.222.000 unitats de material sanitari a la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana per a distribuir entre els centres i residències de l’àmbit soci-sanitari, amb l’objectiu de lluitar contra la pandèmia provocada pel Covid-19.

 

Segons han informat fonts d’este departament, esta donació es produïx després que els responsables d’esta empresa asturiana, amb delegació a València, es reuniren amb la vicepresidenta, Mónica Oltra, per a transmetre-li el seu desig de col·laborar amb l’Administració valenciana en la millora de la vida de les persones, amb la donació de divers material de protecció.

 

El material, valorat en un milió d’euros, està dirigit als col·lectius més vulnerables, com són persones majors o amb diversitat funcional; xiquets, i adolescents tutelats per la Generalitat i dones víctimes de violència masclista, entre altres.

 

L’empresa fa més de 30 anys que té una delegació en el territori valencià

La donació inclou: 50.000 unitats d’espuma de mans, 5.000 pantalles de protecció facial, 10.000 ulleres de protecció segellades, 1.000 pulsioxímetres de dit, 1.000 termòmetres infrarojos, 100.000 test d’anticossos, 1.000.0000 de màscares mèdiques de 3 capes i 100.000 mascaretes  de protecció KN95.

 

Encunya i Fombona SA és una empresa líder en la distribució de material mèdic-quirúrgic amb més de 50 anys d’experiència, i que fa més de 30 anys compta amb una delegació en el territori valencià. La Conselleria d’Igualtat ha expressat el seu agraïment a l’empresa pel seu gest solidari.

Últimes notícies

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.

Estiu quasi ple als hotels valencians amb Benidorm fregant el ple tècnic

La Comunitat Valenciana ha encetat l estiu amb ocupacions hoteleres per damunt del 80 % de mitjana i Benidorm i València per damunt del 90 %, impulsades sobretot per la demanda internacional i les Hogueres de San Juan.

Picassent estrena el mural 50 de Dones de Ciència amb la neuropediatra Patricia Smeyers

El projecte Dones de Ciència arriba als 50 murals amb una obra al CEIP Sibil·la Mercer de Picassent dedicada a la neuropediatra valenciana Patricia Smeyers, especialista en epilèpsia infantil.

Tanquen temporalment al bany la platja de la Roda d’Altea per contaminació de residus

La platja de la Roda, a Altea, ha quedat tancada temporalment al bany per valors microbiològics per damunt dels màxims admesos en l’aigua.

Morant alerta que encara hi ha qui vol depredar la costa i posa en risc tota la ciutadania

La ministra Diana Morant defensa la proteccio de la costa valenciana i de lAlbufera, i critica les lleis que, segons ella, desprotegeixen aquest espai natural davant del canvi climatic.

Pablo Hernández vol que el Castellón torne a lluitar per l’ascens a Primera

L’entrenador del CD Castellón, renovat fins a 2029, es marca com a mínim tornar a jugar la promoció d’ascens a Primera Divisió i afrontar la nova temporada amb encara més il·lusió.