14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Una empresa d’Elx crea un paquet per a PCR que detecta la soca britànica del Covid-19

 

Una empresa de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha creat un kit per a PCR amb reactius específics per a la detecció amb finalitats d’investigació de la variant britànica del Covid-19.

 

En declaracions a Efe Televisió, el director de Genetics PCR Solutions, Antonio Martínez-Murcia, ha explicat que l’objectiu és detectar la nova soca, que ja ha saltat del Regne Unit a altres països, inclosa Espanya, per a saber «com pot avançar respecte a les altres variants».

 

Ha relatat que esta variant es caracteritza per ser més capaç de transmetre’s, cosa que la convertix «en més interessant». Segons Martínez-Murcia, en la mateixa prova de PCR per a detectar el Covid-19 es pot extraure material genètic per a conéixer si hi ha la nova soca.

 

El nou kit ja és objecte d’interés per part d’alguns hospitals i estarà disponible amb finalitats d’investigació a partir de la setmana que ve, una volta que culmine el procés de calibratge i validació.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts